Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som bestilte PS4 + Knack fra CDON på Torsdag??? Issåfall har den blitt sendt eller er den bare mottat på lager?

Min er sendt, men kan fortsatt ikke spore pakken gjennom Posten. Den er sannsynligvis fortsatt på vei fra Sverige til Norge. Regner med den blir sporbar enten iløpet av dagen eller mandag.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte også på torsdag og den har ikke blitt sendt enda...

Tror cdon har et så stort bestillingstrykk at de sliter med å få ut alt i tide. Har bestilt lagervare nylig og mottatt av lageret er en status som fort står i to dager før den blir sendt. Tipper at lageret har kapasitetsproblemer med å få pakket alt.

Lenke til kommentar

Tror cdon har et så stort bestillingstrykk at de sliter med å få ut alt i tide. Har bestilt lagervare nylig og mottatt av lageret er en status som fort står i to dager før den blir sendt. Tipper at lageret har kapasitetsproblemer med å få pakket alt.

Jeg kontaktet kundeservice de sa at de hadde mange bestillinger å dermed problemer med å få ut alt

Lenke til kommentar

Så Sony har forsynt cdon med en drittspill bundel, slik at folk som ikke har bestillt fra før får med en gang? De som da har bestilt kun konsoll for flere mnd. Siden må altså vente? Fantastisk prioritering av Sony i tilfelle.

 

Hva med å få fingen ut å ihvertfall dekke ordinær forhåndsbestilling til de stakkarene som enda venter?

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så Sony har forsynt cdon med en drittspill bundel, slik at folk som ikke har bestillt fra før får med en gang? De som da har bestilt kun konsoll for flere mnd. Siden må altså vente? Fantastisk prioritering av Sony i tilfelle.

 

Hva med å få fingen ut å ihvertfall dekke ordinær forhåndsbestilling til de stakkarene som enda venter?

 

Sony tjener sikkert mer penger på å sende til nettbutikker som selger dem bloddyrt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hadde jeg stått i kø i påvente av konsoll hadde jeg vært fly forbannet :p Men når er ikke det tilfellet heldigvis.

Åh, jeg ER fly forbanne på Sony for dette, på tross av at jeg har min PS4 i hus. Jeg kommer til å minne Sony på deres elendige oppførsel her om og om igjen. Sony fortjener virkelig tyn!

Lenke til kommentar

 

Har din blitt frigjort for plukk enda eller står den fremdeles som reservert på lager?

Frigjort for plukk er statusen min hos komplett. Hva vil det egentlig si? Sender de i helger, eller må jeg vente til mandag/tirsdag til jeg får den?

 

 

Merkelig, min står fremdeles som reservert på lager. Får håpe de sender ut i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Gjør det. Jeg er sikker på at Sony endrer sin markedsstrategi på bakgrunn av din tyn.

Ikke meg alene, men jo flere som tyner Sony jo mer må de lytte.

Hvor er det mulig å bestille (og faktisk få) en PS4 nå? Har flere kompiser som prøver å skaffe seg.

Amazon.co,uk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...