Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg fikk dato endret hos komplett, ringte jeg dem for å spørre hva som skjedde.

Guttungen der inne fortalte at noe var galt med leveringen og at jeg skulle få beskjed om ny levering.

De skulle også oppgradere meg til Killzne edt uten ekstra kostnad.

 

Er det noen andre som fikk denne infoen?

 

Jeg fikk min PS4 i dag, men det er pokker ingen Killzone Edt.

Lenke til kommentar

Litt bad news fra meg: Har prøvd å få tak i Playstation 4 til meg selv (broren min fikk en ved release) og har vært i hyppig kontakt med Elkjøpbutikken nedi gata. Siste de har hørt er at det er mulig de ikke får flere konsoller før til SOMMEREN. De får ikke ta imot reservasjoner lenger pga usikker leveringstid, og i tillegg så er de ikke sikre på hva prisen vil være. De regner med at den vil gå opp.

Lenke til kommentar

Sony holder sikkert på å produsere opp et stort volum for Japan lansering 22 februar, samt å sørge for at USA og UK har "steady supply". Mindre land som Norge blir nok et stykke ned på prioriteringslisten vil jeg tippe, men godt mulig enkelte butikker vil få inn små mengder med PS4 nå og da.

 

Tipper det fort kan ta 4-5 måneder før det blir standardvare i norske butikker.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Dagens beskjed fra CDON ang. PS4:

 

"Vi har dessverre fortsatt ikke fått ytterligere informasjon fra vår leverandør angående den neste sending. Så snart vi vet mere sender vi selvfølgelig beskjed på mail til de kunder som har bestilt."

 

Så da får vi vel en mail når de vet noe mer. Så da er det bare å smøre seg inn folkens! ;-)

Lenke til kommentar

Bestillte ps4 fra Komplett den 9 Desember, å det står forventet levering 16 januar.... Er det til å stole på tror dere? :p

 

Kan nok stemme bra det ja. Komplett er vel eneste som har klart å få inn noen konsoller nå på nyåret virker det som. Cdon f.eks. har jo ikke fått info engang på deres neste parti :-p

 

Og Platekompaniet har jo solgt ut sine forhåndsbestillinger for januarpartiet og de får ikke inn igjen før i mars (!).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg burde egentlig bare belage meg på å vente til spillene er på plass, spesielt siden konsollen er så vanskelig å få tak i. Normalt ville ikke det vært et problem å vente, jeg kan spille alle spillene jeg er interessert i for øyeblikket på min gaming-PC, sannsynligvis med bedre bildeflyt og grafikk.

 

Men greia er at gaming PC-en min står på et lager i halvannen måned fremover. Jeg nekter å kjøpe de storstilte spillene som Assassin´s Creed Black Flag på mine utdaterte Xbox 360 og PS3-konsoller, har blitt bortskjemt av PC. Så da har jeg ekstra lyst på en PS4 nå som jeg ikke har PC til å nyte den beste versjonen av multiplatformspillene.

 

Men egentlig så klør jeg etter å få tak i en konsoll. Er spent på å prøve funksjoner som remote play på Vita.

 

Utrolige lite rasjonelt at jeg absolutt må ha konsollen nå egentlig. Hva er det med spillkonsoller og tech som får meg til å miste all fornuft?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Skuffende at The Division mest sannsynlig ikke kommer i år. Slik status er på spill osv. så er det nesten så det virker som PS4 også ble kastet ut tidligere enn den skulle.

Er vel heller at spillutviklerene bare ikke klarer å lage spillene.. Har ikke hatt noen problemer med min ps4 som skulle tilsi at Den er prematur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...