Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å få kjøpt en ps4 i norge nå om jeg gir litt ekstra for den?

Kan gi 4500 om det er uten spill og 5000 om det følger med et spill eller en kontroller.

 

Er det noen sjangse at komplett får inn noen fortere enn de forventet? Står at min skal bli sendt andre 2 mars.

Endret av arnepetter0
Lenke til kommentar

 

Noen her som bestilte PS4+Knack fra Cdon til 4999,- som har fått pakken til sporing på Posten?

 

Min har fortsatt status som: "Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette."

 

Voldsom tid det skulle ta å sende den fra Sverige til Norge. Ble bestilt torsdag.

Når ble den sendt?

 

Ble sendt på fredag kl. 12:06. Regner med den er hos Posten (Norge) i morgen. Hadde likevel store forhåpninger om at den skulle være i Oslo idag... :/

Lenke til kommentar

Bestilte PS4-en hos Komplett 7. november og det har stått at forventet sendingsdato var 16. januar, men denne ble så endret 9. januar til 16. februar. Kontaktet da Komplett angående dette og klaget over at de ikke gav noe beskjed. Fikk som svar at jeg ikke ville få konsollen i denne puljen med konsoller da SF Film/Sony hadde halvert antall konsoller Komplett skulle motta. Dette er greit for min del, men begynte nettopp å uroe meg når jeg leser om folk som mottar den nå i løpet av de kommende dagene og bestilte 2 måneder før meg. Vil jeg da få min konsoll i Februar slik som Komplett lovet? Slik jeg tolket mailen er jeg jo i den andre halvdelen som måtte flyttes på grunn av endringer i antall mottatte konsoller.

Lenke til kommentar

Det er bare å følge med.
Vi blir skubbet og dyttet på hele tiden.
Ser nå at de som bestilte rundt 02. september har fått sin tilsendt.
Jeg bestilte 15. september og ble nylig flyttet til 2. februar.
Så må jeg se om de får nok 2. februar til at jeg er med, eller om jeg blir flyttet igjen.
Så langt er datoen min flyttet fra 27. nov til 16. jan, til 18. jan til 2. feb.
Blir ikke akkurat overrasket om den blir flyttet igjen.

 

Men det som irriterer meg maks er slik som Mala har skrevet.
Andre butikker får tilsendt og selger i "det frie marked" til overpris. Mens oss som har forhåndsbestilt for flere måneder siden, sitter på gjerdet og venter og venter. For vi er jo "sikre kunder", så hvorfor ikke tjene litt ekstra på å selge overprisede bundles til de som ikke har reservert.

 

 

Hadde jeg fått vite allerede i begynnelsen av måneden at jeg ikke fikk min i januar, hadde jeg annulert min bestilling, og kjøpt i det frie markedet.
Men de klarer å hele tiden holde meg på pinebenken. Bare flytte datoen min litt og litt slik at jeg sitter i håp om neste forsendelse er jeg med på.
Sleip strategi, men jeg falle jo for den åpenbart.

Lenke til kommentar

 

 

Noen her som bestilte PS4+Knack fra Cdon til 4999,- som har fått pakken til sporing på Posten?

 

Min har fortsatt status som: "Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette."

 

Voldsom tid det skulle ta å sende den fra Sverige til Norge. Ble bestilt torsdag.

Når ble den sendt?

 

Ble sendt på fredag kl. 12:06. Regner med den er hos Posten (Norge) i morgen. Hadde likevel store forhåpninger om at den skulle være i Oslo idag... :/

 

 

Jeg har samme problemet. Min PS4 ble sendt 17.01.14 13.17, som det pent stod i meldingen fra CDON. Det pleier å ta litt tid før den kommer, ettersom at sendingen dems blir sendt fra Svergie. Og ettersom at den ble sendt på Fredag. tror jeg ikke den har kommet langt. Vet ikke hvordan posten oppererer i helgene, men vanligvis får jeg pakkene fra dem innen èn ukes tid hvis de er for store for postkassen(Sendingsklasse B)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Noen her som bestilte PS4+Knack fra Cdon til 4999,- som har fått pakken til sporing på Posten?

 

Min har fortsatt status som: "Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette."

 

Voldsom tid det skulle ta å sende den fra Sverige til Norge. Ble bestilt torsdag.

Når ble den sendt?

Ble sendt på fredag kl. 12:06. Regner med den er hos Posten (Norge) i morgen. Hadde likevel store forhåpninger om at den skulle være i Oslo idag... :/

Jeg har samme problemet. Min PS4 ble sendt 17.01.14 13.17, som det pent stod i meldingen fra CDON. Det pleier å ta litt tid før den kommer, ettersom at sendingen dems blir sendt fra Svergie. Og ettersom at den ble sendt på Fredag. tror jeg ikke den har kommet langt. Vet ikke hvordan posten oppererer i helgene, men vanligvis får jeg pakkene fra dem innen èn ukes tid hvis de er for store for postkassen(Sendingsklasse B)

Den er sikkert hos Posten norge imorgen

Lenke til kommentar

sendte ein chatmelding til ei dame i cdon og spurte korleis stå var. kvifor får dei som kjøpte knackbundle for ei veke sia sine konsollar tilsendt mens oss som bestilte i oktober fremdeles venter. Ho unngikk spørsmålet og spurte heller om ordrenummer. Deretter kom ho med den vanlege leksa om at dei viste ingenting om når ny levering kom og kvantum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte PS4-en hos Komplett 7. november og det har stått at forventet sendingsdato var 16. januar, men denne ble så endret 9. januar til 16. februar. Kontaktet da Komplett angående dette og klaget over at de ikke gav noe beskjed. Fikk som svar at jeg ikke ville få konsollen i denne puljen med konsoller da SF Film/Sony hadde halvert antall konsoller Komplett skulle motta. Dette er greit for min del, men begynte nettopp å uroe meg når jeg leser om folk som mottar den nå i løpet av de kommende dagene og bestilte 2 måneder før meg. Vil jeg da få min konsoll i Februar slik som Komplett lovet? Slik jeg tolket mailen er jeg jo i den andre halvdelen som måtte flyttes på grunn av endringer i antall mottatte konsoller.

 

Da skal ikke jeg syte ihvertfall som bestilte fra komplett for 3 dager siden :p Neste batch kommer vel i Mars. Håper det er mange hvis det er mange som deg som har ventet siden 7 november .... geezes. Må være insane backlog.

Lenke til kommentar

Status hos komplett har vært "frigjort for plukk" siden fredag. Ble ENDELIG sendt idag. Bestilte 2. september...

Jeg bestilte min PS4 fra CDON.com forrgie Torsdag, og den er videresendt nå fra Oslo til borgerskogen. Det er nesten litt synd at folk som har sittet så lenge på pinebenken må vente såpass lenge fordi de har forhåndsbestilt fra andre leverandører.

Lenke til kommentar

 

Status hos komplett har vært "frigjort for plukk" siden fredag. Ble ENDELIG sendt idag. Bestilte 2. september...

Jeg bestilte min PS4 fra CDON.com forrgie Torsdag, og den er videresendt nå fra Oslo til borgerskogen. Det er nesten litt synd at folk som har sittet så lenge på pinebenken må vente såpass lenge fordi de har forhåndsbestilt fra andre leverandører.

 

 

 

Bestilte du bundle eller kun ps4>?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...