Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

For de av oss som har bestilt fra CDON:

 

"Hppas det går bra att vi besvarar dig på svenska. Leveransdatum för Playstation 4 är fortfarande preliminärt och leveransen är beräknat till 31/1. Vi kommer att uppdatera hemsidan så fort vi får information från leverantören. Håll gärna utkik via Mina sidor samt gärna i din inkorg runt den 31/1 för att se om produkten packas eller har blivit skickad. Återkom gärna ifall du har fler frågor.

Med vänlig hälsning, Edvina
CDON"

Og mtp. at Playstation Norge har gått ut og sagt at leveransene av PS4 skjer i slutten av januar så kan mye tyde på at månedsskiftet januar-februar er en realistisk dato å forholde seg til.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig og forstå at Norge blir nedprioritert.

Fordi med _litt_ bedre prioritering så hadde Sony EID Norge. Et land som bruker fantastisk mye mer penger per spiller enn andre. Synes Sony tenker veldig kortsiktig her.

Lenke til kommentar

Min PS4 ble også sendt i dag, men når jeg skal spore den opp får jeg denne meldingen; "Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette." Noen som vet hvorfor? Vet ikke om jeg bare er utålmodig eller om dette er unormalt. Takk!

 

Store firmaer som sender mye pakker skriver ut pakker og registrerer pakker selv. Sendingen er enda ikke levert inn til posten og da får du en melding som dette. Sendingen ligger nok helt sikkert i en stor tralle som leveres til posten når den er full. Ikke unormalt at det kan ta en dag før du får en oppdatering på sporingen.

Lenke til kommentar

 

Store firmaer som sender mye pakker skriver ut pakker og registrerer pakker selv. Sendingen er enda ikke levert inn til posten og da får du en melding som dette. Sendingen ligger nok helt sikkert i en stor tralle som leveres til posten når den er full. Ikke unormalt at det kan ta en dag før du får en oppdatering på sporingen.

Forstår. Er vel bare veldig utålmodig. Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...