Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt tilfeldig var jeg inne på Spaceworld sine sider i går, de hadde over 30 på lager. Bestilte der og da, og nå er den på vei i posten :)

Heldige deg, har vært inne på de den sista uke utenom igår :p

Står 0 stk der så, så får vente å se hva som skjer :)

 

En kamerat bestilte fra Komplett, og han sa at der står det at den er ubekreftet 16 mars. Så vi får se hva som skjer :p

Endret av Hvaheterdu
Lenke til kommentar

Sigh, sto forventet levering av ps4 fra komplett den 16 januar, men idag så står det 3 februar. Tredje gangen de har forandra på leverings datoen. Merker jeg blir litt irritert av å konstant se datoen forandre seg.

 

Syns Komplett kan være litt mer varsom med å skifte dato. 1 gang er forstålig hvis de er usikkere på antall ps4 maskiner de får inn, men 3 ganger?!

Lenke til kommentar

Er det noen som har bestillt fra gamezone.no hær? kom den til rett tid? eller anbefaler dere å bestille fra andre plasser?

 

Håper på et raskt svar :)

 

eventuelt de som har bestillt fra gamezone nå i januar vet dere når de sender kosnollen?

Hvis du bestiller nå må du nok vente til mars før du får. Hvis du absolutt skal ha ps4 nå så er det nok lettere å bestille fra finn.no eller ebay ect.

Lenke til kommentar

Det står på gamezone at varen er bekreftet den 15.02.2014, men det jeg lurer på er om det er trygt å bestille fra gamezone? jeg har aldri gjort det før...

Den datoen gjelder garantert for de som allerede har vært i køen en stund.

 

Ja, gamezone er trygt, har bestillt defra før.

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...