Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ingen som sender fotballkampene i 1080p 60fps? Ganske flaut det i 2017. Noen plass man får sett Premiere League i 4K?

 

Sky sender enkelte kamper i UHD (124 stk denne sesongen), men da må man ha Sky Q 2TB-boksen og det er ganske dyrt i måneden. Er nok en liten stund til vi får streame kamper i 4K, men 1080p @ 60fps burde vært mulig ja. 

Lenke til kommentar

Har fått høre litt hvisking om at Sumo nå skal få bedre kvalitet, fra 720p til 900p samt høyere bitrate. Kun via appene på PS4, Xbox One, Smart tv-er og den nyeste Apple TV-en i første omgang. Synes Sumo leverer bedre bilde enn SS i de aller fleste tilfeller selv med 720p, så dette er en gledelig nyhet.

Hva hjelper det når prisen fortsatt er helt latterlig, og du ikke får sett det du vil se av kamper.

Lenke til kommentar

 

Har fått høre litt hvisking om at Sumo nå skal få bedre kvalitet, fra 720p til 900p samt høyere bitrate. Kun via appene på PS4, Xbox One, Smart tv-er og den nyeste Apple TV-en i første omgang. Synes Sumo leverer bedre bilde enn SS i de aller fleste tilfeller selv med 720p, så dette er en gledelig nyhet.

Hva hjelper det når prisen fortsatt er helt latterlig, og du ikke får sett det du vil se av kamper.

 

 

Enig. Er jo pris og utvalg som er problemet til tv2, ikke nødvendigvis kvaliteten på sendingene deres.

Lenke til kommentar

 

Har fått høre litt hvisking om at Sumo nå skal få bedre kvalitet, fra 720p til 900p samt høyere bitrate. Kun via appene på PS4, Xbox One, Smart tv-er og den nyeste Apple TV-en i første omgang. Synes Sumo leverer bedre bilde enn SS i de aller fleste tilfeller selv med 720p, så dette er en gledelig nyhet.

Hva hjelper det når prisen fortsatt er helt latterlig, og du ikke får sett det du vil se av kamper.

 

Det hjelper mye på min 55" tv. Bildekvaliteten er viktig. Synes ikke prisen er latterlig etter de fikk tilbake FA-cupen og når kvaliteten som regel er bedre enn SS og tjenesten er stabil. Har SS også, men ser stort sett alle PL-kamper på Sumo.

 

Hadde jeg vært Arsenal eller Spurs-fan så ville jeg nok måtte brukt SS i større grad for å se laget mitt spille, men United er så og si alltid prioritert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...