Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på dette og inviten jeg har fått av andre før vi "romaworks"? Er det mulig betale med paypal eller lignende der? vil ikke legge igjen kortdetaljer på en sånn side..

 

Takk for kjapt svar :D

 

Ingen forskjell, samme side bare annen server og dermed annet navn.

 

Du kan betale med kort eller med bitcoin hos dem :)

Endret av Latias
Fjernet sitatpyramide. Vennligst ikke siter mer enn nødvendig.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Er det noen andre her som bruker Occultum? Har siden litt før nyttår hatt problemer med Occultum.

Det fungerer verken på mobil med GSEIPTV eller på PC/TV med Kodi. Ikke mulig å logge inn på siden deres for support heller, og ser at de trekker månedlige beløpet fra kontoen min fortsatt. 

 

Må nok gå over til SS, men pr nå har de problemer med kredittkort registrering. 

Lenke til kommentar

Occultum er som alle andre IPTV leverandører. Fungerer veldig bra en stund før det bare er problemer og tjenesten forsvinner og en ny oppstår.

 

Angående SS og Bitcoin så har Dinside en artikken i dag angående Bitcoin. Kanskje en fin måte å komme i gang på å få seg medlemskap hos SS?

 

https://www.dinside.no/okonomi/dette-ma-du-tenke-pa-om-du-vil-handle-med-bitcoin/66595359

 

Selv bruker jeg Blockchain, men det er egentlig bare tilfeldigheter som gjør at jeg valgte denne.

 

https://blockchain.info

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med at Plex stopper streamingen med jevne mellomrom?

Jeg antok at problemet lå hos meg, så har satt opp helt ny Plex server nå, men problemet oppstår fortsatt.

Ca. hvert 15 minutt stopper SmoothStreams å streame, jeg kan starte opp igjen med en gang, men er litt irriterende at jeg må trykke enter hvert 15. minutt eller så...

Byttet også OS i tilfelle det skulle ha noe å si.

 

Har ingen problemer med å streame filmer/TV-serier osv. fra samme Plexen.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke SS. Den har fungert feilfritt her hos meg i flere måneder nå. Til og med under United - Liverpool igår (som jeg tipper det var stort trykk på) var det ingen buffring!

 

Via Plex har jeg derimot slitt fælt. Har gitt det opp (for fotball, bruker det for filmer og serier lagret lokalt).

Lenke til kommentar

Ja, jeg regner med det bare er i Plex, har ikke testet direkte i nettleser. Får prøve det neste kamp...

Hadde bare håpet at det var noe galt på min server eller noe, men har samme problem etter jeg reinstallerte hele Plex serveren på ny host og nytt OS.

 

Edit: Det har fungert fint i flere måneder før jeg plutselig begynte å få problemer. Mulig det er relatert til en oppdatering av Plex eller noe...

Endret av TheHaughom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...