Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med masse underholdning? SS tilbyr jo flere og flere kanaler som er opp 24/7 nå, mange av disse kanalene har gode programmer som går når det ikke er sport.

Med masse underholdning mener jeg typ 50-100 underholdningskanaler som sendes 24/7. Tok meg en ny titt på hva SS har nå og de har jo begynt å fått fyllt opp litt med planer om flere kanaler også. SS er uten tvil den streamingtjenesten jeg har vært mest fornøyd med, så kommer nok uansett til å beholde de for sport og kanskje får de dekket "behovet" mitt for underholdning i 2017 også :)

Lenke til kommentar

 

http://www.tek.no/artikler/altibox-omfavner-uhd/366462

 

Vi nærmer oss, men kan fort ta noen år før PL sendes i UHD over hit.

 

Det er jo tragisk at dagens TV sendes i 1080i. Det har den vel gjort i mange år nå. De har aldri beveget seg over på ekte FullHD. 

 

Håper nå at 4K blir standard relativt kjapt. Fotballsendingene produseres jo og sendes i 4K i England.

Det er det som er så jævlig deilig med UHD: det er aldri interlaced. Det i seg selv kommer nok til å gjøre en ganske stor forskjell. 

Lenke til kommentar

Så har jeg omsider sagt opp sumo, nekter å være med på påtvungen tippeliga og usaklig pris.

 

Smoothstream virker ålreit. Har noen små spørsmål:

 

- Er det lovlig? Blitt så lovlydig med netflix osv :)

- Stabilt?

- Beste måten å få sett på tven? Plex? Har en splitter ny Samsung smart-tv

Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg å kjøre addon'en i Kodi. Da er det rett og slett mindre data som må overføres totalt sett. Når man bruker plex må streamen først trasnkodes av server og deretter må det sendes til klienten. Enklere å bare ha det på Kodi IMO. Streamtvnow er det jeg bruker, og det funker fjell :)

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Jeg så på 113 frem til kampen begynte. Alt fungerte fint. Så byttet jeg til 11 (kvalitet på bildet er bedre enn 113) da kampen skulle starte. Lyden hakket noe forferdelig. Forsøkte å bytte tilbake til 113 men var samme der. Byttet til 11 igjen og etter ca. 10 min ble lyden OK igjen.

Har opplevd det samme tidligere.

Bruker PC (Chrome) og caster til Chrome Cast (V2).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...