Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Gitt opp mystreams. Etter de fjernet casting mulighet fra browser så er det ikke noe poeng for meg. Kjipt at jeg har betalt for noen måneder frem bare:( 

 

Signa opp på MMA-tv og deilig å være tilbake på SS. Digg å ha plex og app med casting igjen :) 

 

Eneste problem er at kategoriene på plex virker ikke. får kun opp kanaler på channels og schedule sports. ikke på underkategoriene NFL,NHL,NBA og Worldfootball, noen som vet hvorfor? 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Var medlem for en evighet av occultum men fikk en mail på fredag med info om at de må stenge ned tjenesten :(.

 

Kan dere anbefale en bra tjeneste som har premier og champions league? Slit mye med dårlige nett tjenester før jeg fant occultum. Jeg bruker PC, Mac og iPhone når jeg er ute.

 

Takkes!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Blir spennende å se hva pakkene og prisene blir neste sesong nå som TV2 skal sende omtrent alt. De får jo CL, EL, Nations League og samsender VM og neste EM med NRK i tillegg til PL.

De vett jo å ta seg betalt, så blir garantert dyrt.

 

Hadde vært kult om de hadde kommet med et konsept hvor du kan betale for tilgang til kun enkelte ligaer / turneringer.

Mao. kunne jeg kun betalt for PL, Ligacup og FA-cup, samt CL om Chelsea er med.

 

At jeg måtte betale ekstra siden de la til tippeligaen i den gamle PL-pakken var jo tross alt grunnen til at jeg sa opp tjenesten i utgangspunktet. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

pleide å ha svensk viaplay med vpn men sa opp hele greia. tenker å skaffe meg det igjen men leste at viaplay har begynt å stenge vpn og dns. noen som vet om det?

vil helst se fotball i 4k eller god kvalitet på nye tven min, men det blir ihvertfall ikke sumo. Noen pirat tjenester som er gode nok til det?

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke, foreløpig. Ikke alle PL-kamper sendes i 4K, og det er foreløpig få som benytter seg av tilbudet i England. Viaplay er de eneste som sender 4K-fotball i Norge, kun utvalgte CL-kamper foreløpig. La oss vente og se hva Viasat og TV2 gjør fremover, når de etterhvert etter VM skal lansere planene for samsending av CL og nye fotballpakker. Da håper jeg på i det minste et lite hint om hva de tenker rundt 4K.

Lenke til kommentar

Ifht. 4K på streaming så gir det ingen mening for de å begynne med dette før det finnes mer kildemateriale. Sånn som det står per idag så sliter en del av tilbyderne med å streame 1080p, så jeg hadde ikke forventet 4K med det aller første.

 

Streamtvnow er forøvrig nede nå:

 

Begynner vel å gå over "a few hours" nå. Går man inn på siden kommer det bare opp: OLD SERVER. If you are seeing this, come back later for the new one.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...