Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte nå Sumo her igjen i dag for å se United-kampen. Stoppet, uten å overdrive, opp en gang i minuttet. Måtte da ut og inn av sendingen for å starte på nytt. Slik holdt det på i 60 minutter. Helt sykt. Med en gang jeg skulle få raskere bredbåndslinje, så skal jeg nå rett bort fra Sumo igjen. Klovner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres rart ut, hvordan ser du Sumo? Har gått tilnærmet knirkefritt her de siste to-tre årene. Ingen stopp eller lagging foreløpig denne sesongen.

 

Det var nå helt vilt med folk som slet med akkurat det samme via FB-siden demmes. Plusser man på alle de som ikke nevnte noe, men satt illsinte hjemme, så er det fort mange. Jeg ser enten via Sumo sin Smart-app eller via PC. 

Lenke til kommentar

 

Høres rart ut, hvordan ser du Sumo? Har gått tilnærmet knirkefritt her de siste to-tre årene. Ingen stopp eller lagging foreløpig denne sesongen.

 

Det var nå helt vilt med folk som slet med akkurat det samme via FB-siden demmes. Plusser man på alle de som ikke nevnte noe, men satt illsinte hjemme, så er det fort mange. Jeg ser enten via Sumo sin Smart-app eller via PC. 

 

 

Hmm, rart synes jeg. Har ingen problemer med Smart TV-appen (Samsung). Har selv hatt problemer med nettleser før, men aldri på tv-appen. Har ca. 35 ned på nettlinja mi.

Lenke til kommentar

 

 

Høres rart ut, hvordan ser du Sumo? Har gått tilnærmet knirkefritt her de siste to-tre årene. Ingen stopp eller lagging foreløpig denne sesongen.

 

Det var nå helt vilt med folk som slet med akkurat det samme via FB-siden demmes. Plusser man på alle de som ikke nevnte noe, men satt illsinte hjemme, så er det fort mange. Jeg ser enten via Sumo sin Smart-app eller via PC. 

 

 

Hmm, rart synes jeg. Har ingen problemer med Smart TV-appen (Samsung). Har selv hatt problemer med nettleser før, men aldri på tv-appen. Har ca. 35 ned på nettlinja mi.

 

Det er tydelig at det er Sumo som sliter. Noen slet med gurglete/grønne/uklare bilder i dag, mens andre hadde problemet mitt. Når personer som sitter med 500 opp og ned sliter, så sier det vel sitt, dessverre. Noen som har prøvd IPTV? En som kontaktet meg via FB og ville "selge" meg tjenesten. 

Lenke til kommentar

Det er tydelig at det er Sumo som sliter. Noen slet med gurglete/grønne/uklare bilder i dag, mens andre hadde problemet mitt. Når personer som sitter med 500 opp og ned sliter, så sier det vel sitt, dessverre.

Det er nok ikke bare hastigheten som betyr noe. Greit at 500/500 er en rask linje men han/hun har jo det kun mot egen ISP. Hva denne så har mot resten av Internett er det «ingen» som vet. Min opplevelse av Sumo (ser ikke fotball der) er veldig god. Bruker selv app på Samsung TV.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er tydelig at det er Sumo som sliter. Noen slet med gurglete/grønne/uklare bilder i dag, mens andre hadde problemet mitt. Når personer som sitter med 500 opp og ned sliter, så sier det vel sitt, dessverre.

Det er nok ikke bare hastigheten som betyr noe. Greit at 500/500 er en rask linje men han/hun har jo det kun mot egen ISP. Hva denne så har mot resten av Internett er det «ingen» som vet. Min opplevelse av Sumo (ser ikke fotball der) er veldig god. Bruker selv app på Samsung TV.

 

 

Det er kun direktesendte programmer som er problemet her. Vet ikke om du ser noe som er direktesendt, men ikke fortell meg at det ikke er Sumo som er problemet når det kommer til PL, for det er det ingen tvil om. 

Lenke til kommentar

 

Det er tydelig at det er Sumo som sliter. Noen slet med gurglete/grønne/uklare bilder i dag, mens andre hadde problemet mitt. Når personer som sitter med 500 opp og ned sliter, så sier det vel sitt, dessverre.

Det er nok ikke bare hastigheten som betyr noe. Greit at 500/500 er en rask linje men han/hun har jo det kun mot egen ISP. Hva denne så har mot resten av Internett er det «ingen» som vet. Min opplevelse av Sumo (ser ikke fotball der) er veldig god. Bruker selv app på Samsung TV.

 

Bare å kjøre en tracert det. Finner du fort ut hvor det tar tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...