Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Noen muligheter for å kunne pause en kamp på StreamTVNow for deretter å kunne spole igjen i det som er mellomlagret? På webspilleren får jeg pauset, men ikke spolt, og såvidt jeg kan huske fra forrige sesong så er det kun mulig å pause bare et par minutter.

 

Tenkte jeg skulle sjekke dette i Plex, men etter å ha lagt inn plugin og server + brukernavn etc får jeg bare: "this plugin does not respond". Noen vært borti det før?

Lenke til kommentar

Har ikke fått testet Kodi enda, da jeg i utgangspunktet var mest interessert i å bruke Plex grunnet at jeg liker det litt bedre og er litt mer sømløst mellom enheter osv. Fikk det vel til på Kodi i fjor, da styra jeg masse med muligheten for å sette på planlagt opptak av kamper osv også. Fikk det til sånn halvveis, så mulig jeg prøver det igjen nå før PL starter.

 

Når det er sagt så får jeg fader ikke til å sette det opp på Plex. Prøvd flere pluginversjoner, flere forskjellige PCer, alt mulig av instillinger med antall kanaler osv. Får enten at "This plugin is not responding" eller noe om at brukernavn osv. må konfigureres, selv om jeg har gjort det.

Lenke til kommentar

Har sett fire kamper fra Premier League via Soccerstreams på Reddit, og kvaliteten har vært bedre enn jeg har fått fra Smoothstreams, Mystreams og FabIPTV. Skjønner ikke at jeg har kastet bort penger når alt lå gratis foran nesen min så lenge ?

Kanskje fordi de aller fleste har vidt motsatt erfaring?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...