Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Noen andre som bruker Plex til å se streame kanaler fra SS? Bruker bundle fra mma-tv sine sider. Ingen kanalar som fungere atm. Får ingen feilmeldinger, så sliter med å finne ut hva som er galt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har brukt StreamTVnow.com siden den først ble bragt opp her. Den siste tiden har jeg bare problemer med den. Streamene stopper alltid opp etter 1-5 minutter, og jeg sliter med å laste inn på nytt etterpå. Dette gjelder på både "new" og "retro" avspiller i nettleser, nettleser på mobil, app på mobil og de to sistnevnte castet til chromecast. Jeg kan fint se på 3-4 fullHD streamer samtdig fra andre kilder (f.eks Twitch.tv), så det bør ikke være netthastighet det er noe galt med. Noen som har noen tips?

 

Edit: Har også endret LQ/HQ/HD og forskjellige servere (EU/NAeast/DE/NL Mix osv)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har brukt StreamTVnow.com siden den først ble bragt opp her. Den siste tiden har jeg bare problemer med den. Streamene stopper alltid opp etter 1-5 minutter, og jeg sliter med å laste inn på nytt etterpå. Dette gjelder på både "new" og "retro" avspiller i nettleser, nettleser på mobil, app på mobil og de to sistnevnte castet til chromecast. Jeg kan fint se på 3-4 fullHD streamer samtdig fra andre kilder (f.eks Twitch.tv), så det bør ikke være netthastighet det er noe galt med. Noen som har noen tips?

 

Edit: Har også endret LQ/HQ/HD og forskjellige servere (EU/NAeast/DE/NL Mix osv)

Opplever det samme, har blitt gradvis verre de siste månedene synes jeg.

 

Fikk se ca. halvparten av 2. omgang i går, stykkevis og i 1-2 minutter av gangen.

 

Er i ferd med å gi opp og heller lete etter alternativer.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Hotstar i India? Jeg leste nettopp at du kan få se alt av Premier League kamper i India der for noe sånn som rundt 25 Dollar i året, med engelske kommentatorer? https://www.ipaddressguide.org/nb/hvordan-kan-jeg-se-premier-league-online/

 

Hadde vært interessert i om noen har noen erfaring med dette!

15USD for ett år, mye mer enn bare Premier League, men fungerer det tro?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ikke hakket, bufret eller mistet koblingen til SmoothStreams (StreamTVNow) på månedsvis. Trodde problemene var over etter at MyStreams skilte seg ut av SmoothStreams, og SmoothStreams ikke tok imot flere nye kunder.

Stopper opp innimellom når jeg ser kamper på de mest populære alternativene (Sky / BT), og ender ofte da opp med å bytte til Amerikansk / Kanadisk kanal. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...