Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sikkert vært diskutert tidligere i tråden, men skulle gjerne hatt en oppklaring. Flere som sliter med at spillet kræsjer? Jeg kommer ikke forbi fighting-turorial uten at spillet kræsjer til skrivebordet. Søkte det opp og fant at det er et kjent problem. Det sto noen tips til hva som kunne gjøres, men til ingen nytte...

 

Sitter med gtx 680 sli, har prøvd uten sli, og innstallert nyeste drivere.

 

Er det spillet det er noe galt med? Lov å håpe på en ny patch om ikke lenge?

Lenke til kommentar

Har sikkert vært diskutert tidligere i tråden, men skulle gjerne hatt en oppklaring. Flere som sliter med at spillet kræsjer? Jeg kommer ikke forbi fighting-turorial uten at spillet kræsjer til skrivebordet. Søkte det opp og fant at det er et kjent problem. Det sto noen tips til hva som kunne gjøres, men til ingen nytte...

 

Sitter med gtx 680 sli, har prøvd uten sli, og innstallert nyeste drivere.

 

Er det spillet det er noe galt med? Lov å håpe på en ny patch om ikke lenge?

 

Vet at noen har løst problemet med kræsj ved å endre Power usage i Nvidia kontroll panel fra adaptive til max performance i witcher profilen. Dette var dog en fix for de med GTX 970,men det kan hende det hjelper deg også. :)

Endret av DigImp
Lenke til kommentar

Har sikkert vært diskutert tidligere i tråden, men skulle gjerne hatt en oppklaring. Flere som sliter med at spillet kræsjer? Jeg kommer ikke forbi fighting-turorial uten at spillet kræsjer til skrivebordet. Søkte det opp og fant at det er et kjent problem. Det sto noen tips til hva som kunne gjøres, men til ingen nytte...

 

Sitter med gtx 680 sli, har prøvd uten sli, og innstallert nyeste drivere.

 

Er det spillet det er noe galt med? Lov å håpe på en ny patch om ikke lenge?

 

Du kjører vel high-ultra, prøvd low settings? evt nvidia optimaliser knappen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Var en stor tabbe å spille gjennom Infamous Second Son før GTA V og Witcher 3 kom ut merker jeg. Uansett hvor mye de har å by på føles det som å spille i sirup. 

Lenke til kommentar

Fikk spillet mitt idag men, kan det bare aktiveres via GoG? Kunne vært kjekt og hatt det i steam også :p

Hvis du kjøpte nøkkelen gjennom gog må du aktivere den gjennom gog. du kan dog linke witcher exe fila til steam så du kan starte den gjennom steam hvis du absolut ønsker.

 Problemet her er vel at den vil launche GoG launchern uansett. (akkurat som om du linket ME3 fra origin til steam gjennom "add games")

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt spillet via Valve - Steam. Jeg har akkurat startet spillet. Siden jeg har lite erfaring med spill lurte jeg på hva som vil være enklest for meg. Mus + tastatur eller å kjøpe en håndkontroll. Hvis jeg skal kjøpe en kontroll - hvilket vil dere da anbefale??

 

Håper på raskt svar :-)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt spillet via Valve - Steam. Jeg har akkurat startet spillet. Siden jeg har lite erfaring med spill lurte jeg på hva som vil være enklest for meg. Mus + tastatur eller å kjøpe en håndkontroll. Hvis jeg skal kjøpe en kontroll - hvilket vil dere da anbefale??

 

Håper på raskt svar :-)

Du får nesten bare teste mus og tastatur og gjøre deg opp en mening. Jeg spilte noen timer med det første, før jeg gikk over til DS4 (PS4 kontroller). Angrer ikke. Geralt føltes litt full ut når jeg spilte med tastatur siden det var 100% eller 0% bevegelse. Med kontroller kan jeg variere bevegelsene mye bedre. Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har kjøpt spillet via Valve - Steam. Jeg har akkurat startet spillet. Siden jeg har lite erfaring med spill lurte jeg på hva som vil være enklest for meg. Mus + tastatur eller å kjøpe en håndkontroll. Hvis jeg skal kjøpe en kontroll - hvilket vil dere da anbefale??

 

Håper på raskt svar :-)

Du får nesten bare teste mus og tastatur og gjøre deg opp en mening. Jeg spilte noen timer med det første, før jeg gikk over til DS4 (PS4 kontroller). Angrer ikke. Geralt føltes litt full ut når jeg spilte med tastatur siden det var 100% eller 0% bevegelse. Med kontroller kan jeg variere bevegelsene mye bedre.

 

Takk for svar. Jeg kjøper nok PS4 kontrollen :-)

Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg kjøper nok PS4 kontrollen :-)

Jeg bruker den fordi jeg har PS4, men kanskje noen andre kan svare på om det er lettere med Xbox stikke? Må bruke en del programmer for å få stikka til å fungere på PC. Jeg tror, uten å vite, at det er bedre om du kjøper en Xbox kontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...