Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes. Med Warcraft-serien hadde Blizzard en av tidenes beste RTS-serier, men så kom WoW. Vips, vi må se langt etter et nytt RTS-Warcraft, og "alle" forbinder nå Warcraft med drittspillet World of Warcraft.

 

Kunne ikke vært stort mer enig, Warcraft for meg er ikke det MMO spillet kidsa idag kjenner det som. Får håpe Blizzard sporer seg inn igjen når WoW dør ut og kjører igang med Warcraft 4 :)

Lenke til kommentar

Det er feil å at WoW er et drittspill. Jeg har spilt det, og misliker det sterkt selv. Men det er ikke et drittspill.

 

At Warcraft III ble det siste strategispillet i serien er derimot ekstremt frustrerende. Har hatt mange gode tider med dette spillet, og historiedelen er den beste i et strategispill noensinne.

 

Men det er ikke utelukket at det kommer et nytt strategispill når Starcraft II-ekspansjonene er utgitt. Blizzard liker å konsentrer seg om et par prosjekter om gangen.

Lenke til kommentar

Har aldri sagt at WoW er et drittspill - min mening er at de har ødelagt Warcraft-serien med WoW. Jeg har vært hardcore Warcraft-fan til WoW kom ut. Nå vet jeg at det neppe kommer noe "spillbart" fra den kanten til Blizzard er ferdig med SC2-serien sin.

 

Jeg har prøvd å spille WoW, men synes det er latterlig kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme her. Grisespilte de første tre spillene, men fikk aldri sansen for WoW. Hadde håpt det kun var et lite sidespor, at de skulle komme seg tilbake til hovedserien etter et par år, men nå har de jo fokusert på WoW langt lengre enn de har strategispillene.

 

WarCraft er også et litt kjedelig utgangspunkt for en MMO. Synes godt de kunne laget World of Lost Vikings isteden, eller enda bedre, World of Rock 'n Roll Racing.

Lenke til kommentar

Litt det samme som andre meiner her, eg har ikkje noko spesielt i mot WoW, men det øydela for RTS-Warcraft og det meir personlege forholdet eg fekk til historia i dei spela. Er uansett usikker på om Blizzard per i dag er i stand til å lage eit godt WC4, så det er kanskje like greit om det ikkje kjem.

 

Hmm... upopulær spelmeining... Bioshock Infinite er litt som Transformers, godt produsert, men ja, det er omtrent det det er.

Lenke til kommentar

ikke for og snakke om at Wow skal ha gjort dem tregere med spill.

En fyr som var ansatt skrev at det var bare oldiser der som ikke gjorde noe bortsett fra og ta inn royalty checks.

Og noe med at de unge som jobbet mest,

Som egentlig stemmer ganske bra siden de bruker så lang tid på spill og designere ser ut som gamle rockestjerner.

 

Men man vet aldri om denne personen snakket negativt på grunn av kan kanskje fått sparken eller kanskje jobbet i en dårlig stilling.

Lenke til kommentar

Vel, vel, Warcraft 1-3 er fortsatt gode spill. :)

 

Et eventuelt Warcraft 4 får vel en panda-faction. :hm:

 

Nok en som ikke forstår det med panda, det har alltid vært en del av Warcraft. Husker jeg riktig så er det panda i warcraft 3, litt usikker om det var det men det fines i warcraft spillene.

 

Egentlig ganske lett å gjette seg fram hvorfor Warcraft 4 ikke kom ut, det er rett og slett fordi de gjør det så godt med WoW spillet, er jo dette spillet som holder selskapet på begge bein. Kan nesten love at WC4 hadde blitt piratkopiert til tusen om det hadde kommet ut = no money = no good game.

 

Eller alternativ 2: De måtte gjort spillet til online only og da hadde folk sytet akkurat som de gjør med D3.

 

men lager de WC4 nå så må det bli basert på WoW :)

Lenke til kommentar

Nok en som ikke forstår det med panda, det har alltid vært en del av Warcraft. Husker jeg riktig så er det panda i warcraft 3, litt usikker om det var det men det fines i warcraft spillene.

 

Du har så klart rett i det, men dei var aldri noko særleg meir enn eit easter egg. Riktig nok som ein spelbar helt i Frozen Throne, men dei hadde aldri noko betydning. At dei først dukka opp som ein aprilsnarr seier jo sitt i grunnen.

Lenke til kommentar

Jeg er så sjukt hypa for The Last of Us. Personlig VET jeg at det blir bedre enn GTAV.

 

Folk nå til dags går glipp av de beste spilla; kompisen min, som i utgangspunktet var like hypa (eller mer) for TLOU, har glemt det helt fordi han bare bryr seg om GTAV. Alle andre har knapt hørt om det. Ser ut som om jeg blir en av få på skolen min med denne generasjonens beste konsollspill...

 

Fredag 14. Juni, jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Du har tydeligvis ikke fulgt med på det spillet? Vis meg et par spill som ligner på The Last of Us, takk. Og si gjerne hvorfor du mener det er som røkla.

Lineære opplevelser med QTE ut av ræva og et sidekick som forteller deg hva du skal gjøre?

GOTY indeed :roll: .

  • Liker 3
Lenke til kommentar

ikke for og snakke om at Wow skal ha gjort dem tregere med spill.

En fyr som var ansatt skrev at det var bare oldiser der som ikke gjorde noe bortsett fra og ta inn royalty checks.

Og noe med at de unge som jobbet mest,

Som egentlig stemmer ganske bra siden de bruker så lang tid på spill og designere ser ut som gamle rockestjerner.

 

Men man vet aldri om denne personen snakket negativt på grunn av kan kanskje fått sparken eller kanskje jobbet i en dårlig stilling.

 

Det der er vel strengt tatt prototype-definisjonen på enhver privat bedrift? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...