Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger


Anbefalte innlegg

Du har tydeligvis ikke fulgt med på det spillet? Vis meg et par spill som ligner på The Last of Us, takk. Og si gjerne hvorfor du mener det er som røkla.

 

Naugthy Dog har vel stort sett bare laget skyt-på-alt-som-rører-seg-spill etter at de sluttet med Crash Bandicoot.

 

Jeg har ikke fulgt så mye med på The Last of Us, men jeg har sett denne traileren.

http://www.youtube.com/watch?v=TgnSRteLW-w

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så sjukt hypa for The Last of Us. Personlig VET jeg at det blir bedre enn GTAV.

 

Folk nå til dags går glipp av de beste spilla; kompisen min, som i utgangspunktet var like hypa (eller mer) for TLOU, har glemt det helt fordi han bare bryr seg om GTAV. Alle andre har knapt hørt om det. Ser ut som om jeg blir en av få på skolen min med denne generasjonens beste konsollspill...

 

Fredag 14. Juni, jeg gleder meg!

Det er bare story based? Ingen måte å spille fritt uten å måtte se på dårlige cutscenes og følge med på en elendig story?

 

Ergo, nok et dårlig zombie-spill. Bra zombie-spill kan ei skapes med dagens teknologi. I såfall ville det tatt tiår :)

Lenke til kommentar

The Last of Us er bare enda et zombieskytespill.

 

Dragons Dogma er et jævla P2W.

 

Demons/Dark Souls er for vanskelig.

 

Half-Life er en kjedelig korridorskyter.

Souls spillene er ikke så vanskelig som du tror, det krever eksperimentering og tålmodighet. Hvis du ikke har verken eller, kan du bare følge en guide på nettet og runde spillet helt greit.

Lenke til kommentar

Naugthy Dog har vel stort sett bare laget skyt-på-alt-som-rører-seg-spill etter at de sluttet med Crash Bandicoot.

 

Jeg har ikke fulgt så mye med på The Last of Us, men jeg har sett denne traileren.

 

Det er et survival-spill, ettersom jeg har forstått. Du kan skyte deg igjennom, men det skal være begrenset med ammo. Man bør snike og bevege seg smart. Tilogmed multiplayer skal våre mer taktisk, og ikke bare run and gun. Har ikke spilt det selv, men gleder meg til det. Skal spilles på hard, uten hjelpemidler og sniking skal prioriteres. EDGE ga det forresten 10/10. Jeg vet ikke mer enn det som ble skrevet her, men det er vel 15. gang de har gitt et spill full pott på 20 år. Slikt får meg litt hypet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror dere misforstår TLOU, det handler om mer enn å plaffe løs på zombier.. Det er historiebasert, og historien høres definitivt ikke dårlig ut. Dessuten, er det en hårfin blanding mellom sniking, skyting og historie. Ikke BARE skyting. Du kan fint snike deg gjennom spille uten å drepe noen.

 

Spillet har fått 10/10 av Edge Magazine, som bare har gitt 14 slike terningkast før TLOU. Alle de andre anmeldelsene har også vært full pott.

Lenke til kommentar

Ikke ekte Survival uten mat og søvn, synd nesten ingen spill har det,

The Sims er spillet for deg!

Uansett, TLOU er Survival-horror, og det er en viss forskjell mellom survival-horror og survival-spill. TLOU handler som sagt definitivt ikke om å skyte alt som rører på seg, da hadde du tapt rimelig fort.

Lenke til kommentar

The Sims er spillet for deg!

Uansett, TLOU er Survival-horror, og det er en viss forskjell mellom survival-horror og survival-spill. TLOU handler som sagt definitivt ikke om å skyte alt som rører på seg, da hadde du tapt rimelig fort.

Når jeg tenker survival så tenker jeg alene i en skog hvor man må passe på seg selv.

Men Sims er bra.

 

Desverre blir TLOU ikke sånn som du tror. Alle fiendene du ser skal du drepe, uansett om du må snike så kan du ta ned alle fiendene, det ser akkurat ut som andre skyte spill.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Ikke akkurat upopulært fordi veldig mange her mener det, men same shit.

Jeg er så lei av at så mange ting som egentlig kunne blitt gjort av spilleren ingame nå er i QTE. Og det hjelper heller ikke at de fleste av dem er dårlige QTE'es. Og det er lite jeg liker så lite som lange cutscenes som er avbrutt av QTE, enten gi meg cutscenes eller gi meg gameplay. QTE har sin plass, men ikke sånn som den blir brukt nå om dagen.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat upopulært fordi veldig mange her mener det, men same shit.

Jeg er så lei av at så mange ting som egentlig kunne blitt gjort av spilleren ingame nå er i QTE. Og det hjelper heller ikke at de fleste av dem er dårlige QTE'es. Og det er lite jeg liker så lite som lange cutscenes som er avbrutt av QTE, enten gi meg cutscenes eller gi meg gameplay. QTE har sin plass, men ikke sånn som den blir brukt nå om dagen.

 

Morsomt, jeg har motsatt mening. Jeg synes QTE er helt greit. Sannsynligvis er min mening mer kontroversiell enn din.

 

Synes det er en grei måte å vise særlig actionfylte øyeblikk i spill som er umulig å få til hvis spilleren selv er fullstendig i kontrol. Alternativet er da å bare se på mens monsteret eller whatever blir drept, og det er ikke akkurat mer engasjerende?

 

Skal ikke påstå at jeg liker de. Men føler det har blitt så utrolig populært å kritisere QTE, og synes ikke det er så galt som alle skal ha det til.

 

Jeg blir genuint skuffet hver gang det kommer ut et bilspill som er Arcade.

 

Synes realistiske bilspill er gørrkjedelige. De kuleste bilspillene jeg har spilt i mitt liv er Mario Kart-serien, Split Second og Blur.

 

I'm on a roll ....!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Sikkert fint og flott men ettersom de klarer å gi det ut eksklusivt til PS3!?! så er det jo fint få som kommer til å spille det, inkl meg. Dumt av dem

 

Hei du tullingen som har Don`t be a lamer - be a gamer som din signatur.

 

Hvordan greier du å skrive det idiotiske der ? Du er ikke mye til gamer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...