Gå til innhold

EA kåret til Amerikas verste selskap igjen


Anbefalte innlegg

Som nevnt i den andre tråden - folk prioriterer tydeligvis spill over bagateller som tak over hodet og en fungerende økonomi. Da får man resultater som denne tråden handler om.

 

Er så flaut for hele spillindustrien. Er ikke rart mediet aldri blir tatt seriøst. En kåring som dette viser vel bare at alt for mange spillere ikke fortjener å bli tatt seriøst. Komplett mangel på perspektiv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal det nevnes at EA definitivt ikke fortjener denne tittelen, selv om de har gjort en del feil grep. De kan gjerne rangeres som den verste spill utgiveren, men det er vel egentlig det.

 

Skal ikke se bort i fra at folk stemmer som dette fordi det nettop er spill som er deres flukt fra hverdagen. Det er jo som det har blitt sakt i en årrekke "gi folket underholdning og brød og de vil elske deg" (Coloseum anyone...). Når du da ikke holder opp avtalen med å tilby underholdningen så skjer jo slikt som dette...

Lenke til kommentar

Problemet her ang. at andre selskaper er verre, er vel at disse selskapene ikke burde kunne oppført seg slik, de driver jo med direkte ulovlige ting når de ødelegger vannet til flere tusen... men det er jo regjeringen sitt ansvar, når det er noe kriminelt.

 

EA troner vel her fordi de er så slu, bryter ingen lover men tar likevel å fucker over forbrukere opp ned og til siden hele tiden.

Lenke til kommentar
Som nevnt i den andre tråden - folk prioriterer tydeligvis spill over bagateller som tak over hodet og en fungerende økonomi. Da får man resultater som denne tråden handler om.
Er så flaut for hele spillindustrien. Er ikke rart mediet aldri blir tatt seriøst. En kåring som dette viser vel bare at alt for mange spillere ikke fortjener å bli tatt seriøst. Komplett mangel på perspektiv.

 

Åh Buhu, folk så tar lån i ein bank får tinga sine tatt frå dei når dei ikkje kan betala. Synst ikkje synd på dei så er så teite at dei tar lån i ein bank som er kjent får å vera ein dritt bank. Sama med AT&T og resten av dei andre selskapa.

 

Da er og kun EA som slepp pressemeldingar og myster investorar når dei vinn, alle dei andre driter i da og blir ikkje påvirka i da heile tatt.

Lenke til kommentar

Som nevnt i den andre tråden - folk prioriterer tydeligvis spill over bagateller som tak over hodet og en fungerende økonomi. Da får man resultater som denne tråden handler om.

 

Folk flest har det nok så bra at de egentlige bare trenger å bry seg om dårlig underholdning.

 

Jeg synes uansett at det er morsomt at dette ikke bare gjelder spillselskaper, slik jeg opprinnelig trodde.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å ha en kåring når 'alle' vet hvem som er verst?

Rent personlig, så er det EA som har gjort seg bemerket mest, og andre 'små' firmaer likeså. Har jeg ikke da rett til å stemme? Jeg har ikke merket mye til hva Bank of America har gjort, så hvorfor skal jeg stemme på de? Fordi noen andre mener det påvirker meg mer?

 

Og det er nettopp fraser som "åja, vi vant fordi vi ga ut et dårlig spill" som for meg bare bidrar sterkere til å ønske de nedenom og hjem.

Det er latterlig at spillindustrien er den industrien du kan gjøre narr, slenge dritt til og rett og slett ha null respekt for, men likevel få fortjeneste.

 

EA velger å gjøre dumme ting. Det er ingen som styrer økonomien i like stor grad som EA styrer EA og deres undersåtter.

 

Og det at de vinner to år på rad, viser også lite ønske til å tilrettelegge seg forbrukernes ønsker.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig EA har gjort som er så innmari forferdelig? De har verken drept eller skadet noen, noensinne. Det eneste de gjør er å produsere og selge spill du har et fritt valg til å kjøpe.

 

Om de spillene er dårlige er urelevant. Det finnes hundretusenvis av selskap der ute som selger dårlige produkte.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Dette havner vel egentlig i samme kategori som at Kim Jong Un vant kåringen over årets person i Time.

Han vant vel egentlig aldri.

 

Uansett: "Person of the Year (formerly Man of the Year) is an annual issue of the United States newsmagazine Time that features and profiles a person, group, idea or object that 'for better or for worse, ...has done the most to influence the events of the year.'"

 

Det kan godt hende at Kim Jong Un kan vinne den prisen fortjent neste år.

Lenke til kommentar

Dere må huske på at internasjonale stemmere sannsynligvis ikke har noe forhold til Bank of America.

 

Men det er jo USAs verste selskap. EA er ikke USAs verste selskap. De gir ut spill som noen finner gode, andre finner dårlige. Bank of America bedriver med såkalte ghetto-lån og kaster veteraner på gata. De er meget mulig USAs verste selskap.

Lenke til kommentar

Åh Buhu, folk så tar lån i ein bank får tinga sine tatt frå dei når dei ikkje kan betala. Synst ikkje synd på dei så er så teite at dei tar lån i ein bank som er kjent får å vera ein dritt bank. Sama med AT&T og resten av dei andre selskapa.

 

Da er og kun EA som slepp pressemeldingar og myster investorar når dei vinn, alle dei andre driter i da og blir ikkje påvirka i da heile tatt.

 

Å buhu, du får muligheten til å kjøpe en masse kvalitetsspill. Synes ikke akkurat synd i deg. Og du har virkelig ingen medmennesklighet.

Lenke til kommentar

Jeg spilte tidligere mitt yndlingsbilspill Need For Speed Underground 2, men noen måneder etterpå la dem ned onlineserverne slik at man nå bare kan spille singleplayer. Uten å advare, og uten en unnskyldning. Dem gjør slik med alle spill dem selger som har "online" funksjon. Sånn at de nyeste spillene dems kan bruke serverne (som dem ikke gidder å oppgradere). De driter rett og slett på tidligere kunder av tidligere spill. Og ikke si at dem ikke har råd til å ha nok servere, da dem raner til seg millioner av dollar daglig.

Endret av Ikero
Lenke til kommentar

Men det er jo USAs verste selskap. EA er ikke USAs verste selskap.

Subjektivt. Dessuten er EA et internasjonalt selskap som mange fler har et forhold til enn Bank of America. Har du en negativ holdning til EA, men har ingen følelser for Bank of America er det ikke unaturlig at man stemmer på EA.

 

Bank of America bedriver med såkalte ghetto-lån og kaster veteraner på gata. De er meget mulig USAs verste selskap.

Deg om det. Jeg kjenner ikke så godt til Bank of America, men det er heller ikke relevant for begrunnelsen for hvorfor EA vant avstemningen. Hva jeg mener er også knekkende likegyldig i forhold til dette.

Lenke til kommentar

Å buhu, du får muligheten til å kjøpe en masse kvalitetsspill. Synes ikke akkurat synd i deg.

 

Du veit no ikkje kva spel eg speler eingong, eg tykkjer at dei fleste av EA sine spel er møkk og dei nyaste versionane av spela så eg likte før har berre blitt verre, om eg skulle ha starta ein EA boikott akkurat no så hadde eg nok ikkje merka noko særligt, lid meir av Activison boikotten min.

 

Og du har virkelig ingen medmennesklighet.

No bur no ikkje eg i amerika så kvifor skal eg bry meg om amerikanara?

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke kjøpe noe fra EA igjen i hvert fall.

Etter å ha sett svindelmetodene til Need For Speed World

(kjøp Boost points ting "ved et uhell", plustelig en "bug" som

gjør at man ser at man har 0 Boost points igjen, hvis man ikke har kjøpt noe på en uke, for å lure folk til å kjøpe mer etc.). Folk postet klager på forumene dems, men dem slettet flere av dem fordi "det liksom var angrep på de EA/de ansatte" eller "slutt å klag, problemet er PC-en din. kjøp ny/mer" og liknende. Dette var i 2011, men aldri mer. Det var dråpen til at jeg boikotter EA.

Endret av Ikero
Lenke til kommentar

Du veit no ikkje kva spel eg speler eingong, eg tykkjer at dei fleste av EA sine spel er møkk og dei nyaste versionane av spela så eg likte før har berre blitt verre, om eg skulle ha starta ein EA boikott akkurat no så hadde eg nok ikkje merka noko særligt, lid meir av Activison boikotten min.

 

 

No bur no ikkje eg i amerika så kvifor skal eg bry meg om amerikanara?

 

Jeg vet ikke hva du liker å spille, men det blir jo irrelevant. Jeg liker ikke nødvendigvis spillene som Activision gir ut, men går ikke og stemmer dem til USAs verste selskap. Hvorfor? Fordi de er en underholdningsleverandør. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe spillene deres. EA setter ikke flere hundre familier på gata årlig, men det gjør BoA.

 

Hvorfor du skal bry deg om andre folk? Hvis du ikke vet det så kan ikke jeg hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...