Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel ikke akkurat machine gun, men han oneshottet meg hvertfall med den et par ganger før jeg bare leavet.

Man må vel starte å bruke Shadowplay når man spiller for å få med seg alle rare cheats de bruker. Enkelte kan knive igjennom vegger, skyte folk med MAV og til og med kaste ammo fra spawn å rett i fleisen på deg så du dør. At ikke Punkbuster og FairFight klarer å fange opp sånne ting er jo helt latterlig.

Lenke til kommentar

Var vel ikke akkurat machine gun, men han oneshottet meg hvertfall med den et par ganger før jeg bare leavet.

Man må vel starte å bruke Shadowplay når man spiller for å få med seg alle rare cheats de bruker. Enkelte kan knive igjennom vegger, skyte folk med MAV og til og med kaste ammo fra spawn å rett i fleisen på deg så du dør. At ikke Punkbuster og FairFight klarer å fange opp sånne ting er jo helt latterlig.

 

Du satt ikke oppå masse C4 da, jeg har også hatt 20 kills med MAV på rush brett fordi forsvarerne var veldig glad i C4 og Claymores.

 

Men jeg er enig i at 61 kills er litt i overkant.

Lenke til kommentar

 

Var vel ikke akkurat machine gun, men han oneshottet meg hvertfall med den et par ganger før jeg bare leavet.

Man må vel starte å bruke Shadowplay når man spiller for å få med seg alle rare cheats de bruker. Enkelte kan knive igjennom vegger, skyte folk med MAV og til og med kaste ammo fra spawn å rett i fleisen på deg så du dør. At ikke Punkbuster og FairFight klarer å fange opp sånne ting er jo helt latterlig.

 

Du satt ikke oppå masse C4 da, jeg har også hatt 20 kills med MAV på rush brett fordi forsvarerne var veldig glad i C4 og Claymores.

 

Men jeg er enig i at 61 kills er litt i overkant.

 

Nei, ble oneshottet så fort jeg spawnet. Tror forresten de har fjernet muligheten med å detonere fiendens C4 med MAV. Det fungerte før, men jeg har ikke fått det til å fungere i det siste.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som er slowbro eller har de endret på G flagget (hotellet) på Gulf of oman?

 

Så at det nå var to ruter opp ditt, stige og en heis som du finner fra taket ned noen trapper, det er også div ventilasjon / cover på taket.

 

Enten har jeg spillet veldig lite bf4 gulf of oman (noe jeg egentlig har) eller så har det blitt patchet, noen som vet?

 

Brettet er jo ubrukelig i uansett, tror 1 av 10 ganger jeg prøver meg på brettet så har US kun Carrier mens de blir rekt på stranden mot x antall tankser, heli`s og attackboats.

Lenke til kommentar

Den banen er helt ridoncoulus hvis du er på teamet som starter ute i havet, da gjelds det å ta flest mulig punkter raskest mulig, noe som alltid gjelder forsåvidt. Likevel skal det ikke mye press fra andre laget til før man taper et par punkter og blir presset tilbake.

Lenke til kommentar

Husker ikke om det var to ruter opp dit i BF3, men er ganske sikker på at det har vært to en stund i BF4 iallefall. Den serveren jeg spiller på som har den i rotasjon (avstemming) har faktisk aldri hatt problemet at man ikke kommer ut av spawn. Likte banen godt i BF3. Hater den nå.

Lenke til kommentar

Etter 25 timer med BF4, må jeg nok si att det er mye mer funfactor over BF3.. Rett å slett et bedre, morsommere spill. BF4 er ikke dårlig, og mulig det vokser mer på meg, men så langt synes jeg ikke overhode det gameplaymessig klarer seg mot BF3. Det som er bedre er grafikk, alt det andre synes jeg faktisk er bedre i BF3. Kanskje Jet gameplay er bedre i BF4 for min del, men kjøretøy, og spesielt heli er helt overlegent bedre i BF3.

 

Liker også kartene mye bedre i BF3.. Hadde BF3 hatt grafikk/vær fra BF4 så hadde det vært perfekt.

 

BF4 er så langt en skuffelse...

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Etter 800 timer i BF4 så vil jeg ikke akkurat kalle det en skuffelse. Mine kriterier for et godt map er at det er en god balanse mellom kjøretøy og infanteri ,å der er det alt for mange maps i BF4 som feiler, men du har noen gode maps som Siege of Shanghai og Zavvod som er to av mine favoritter. Har prøvd noen av de andre kartene på vanlig conquest å da kan de faktisk være veldig gode, men det er utrolig lite vanlig conquest servere å finne som er synd. Da har de fleste maps ganske grei balanse mellom kjøretøy og infanteri

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva det er, men BF4 er bare kjedelig sammenlignet med BF3.. Jeg hadde utrolig mange morsomme timer i BF3, mens i BF4 opplever jeg bare frustrasjon og att ting er kjedelig.. Attack heli har de jo rasert. Kjøretøy generelt var mye mer moro i BF3.. Kartene var også bedre etter min mening.. Jeg kommer til å spille BF4 fremover, så får jeg se om meningen forandrer seg..

 

Siege Of Shanghai er et kult map da i det minste.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

De endret endel ting i siste patch så du har ikke lenger våpen som M16A3 som dominerer på alle avstander. Nå må man velge om man skal ha våpen som dominerer på kort avstand, medium avstand eller lengere avstand. Så man kan ikke bare springe rundt med samme loadout på forskjellige map som man kunne i BF3. Du har fortsatt våpen som gjør det greit på alle avstander, men det er ikke som det var før. Tidligere så kunne man enkelt ta ut folk på en god avstand med AEK f,eks, men det fungerer heller dårlig nå. Skal være enig når det kommer til helikopter, det er så sykt mye som kan locke på deg at man lever maks 3 minutter i et helikopter nå enn man gjorde i BF3. At de fjernet below radar er noe av det dummeste de har gjort, samt at AA har fått active radar som ikke krever lock on en gang. man blir bare plutselig truffet.

Lenke til kommentar

Attack heli orker jeg ikke engang å spille i BF4, og det var det artigste jeg spilte i BF3. Hadde ganske mange timer som pilot i BF3.. Man har ikke engang startet opp før det smeller å rister og man ligger der i tusen biter. Man får jo ingen indikasjon på att noe er på vei, man blir bare truffet av et eller annet.

 

Det virker som de har balansert spillet i fillebiter.

 

Igjen, kjøretøy delen er mye vanskeligere/mer tungvint å mestre. Spesielt Attack Heli er helt ødelagt. :(

 

Jeg har 950 Timer i BF3 så har da et godt sammenlignings grunnlag.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...