Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jo, spilte nesten hele helga. Ble banna fra en server i går, russisk locker CQ 64. Etter runden var ferdig og en ny skulle starte fikk jeg beskjed "Banned. Reason: Hacking/Cheating". Og jeg har aldri noensinne hacket eller jukset.

Spilte ikke spesielt bra engang. tror det var 27 mortarkills og 7 med AWS. Og bare 5 deaths da, virker som mange banner kun ut fra KD-ratio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, spilte nesten hele helga. Ble banna fra en server i går, russisk locker CQ 64. Etter runden var ferdig og en ny skulle starte fikk jeg beskjed "Banned. Reason: Hacking/Cheating". Og jeg har aldri noensinne hacket eller jukset.

Spilte ikke spesielt bra engang. tror det var 27 mortarkills og 7 med AWS. Og bare 5 deaths da, virker som mange banner kun ut fra KD-ratio.

Tipper det var pga. mortarkills.

Lenke til kommentar

Jo, spilte nesten hele helga. Ble banna fra en server i går, russisk locker CQ 64. Etter runden var ferdig og en ny skulle starte fikk jeg beskjed "Banned. Reason: Hacking/Cheating". Og jeg har aldri noensinne hacket eller jukset.

Spilte ikke spesielt bra engang. tror det var 27 mortarkills og 7 med AWS. Og bare 5 deaths da, virker som mange banner kun ut fra KD-ratio.

 

Det er alltid sånn på russiske og tyske servere, de bare, vi er eks nazister og kommunister, vi gjør som vi vil, etc.

Lenke til kommentar

Spilte pub og ble kalt cheater.. Okey, det skjer. Spiller én runde ESL... Kalt for cheater igjen... :p

Du blir jo faen meg kalt cheater så ofte nå at du burde begynne og filme, legge ut en compilation av hvor du blir kalt cheater. Skjønner ikke hvorfor folk skriker cheater bare fordi han ligger øverst på listen, og at en blir knerta av deg. Da må de andre _Git_gud_

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spilte pub og ble kalt cheater.. Okey, det skjer. Spiller én runde ESL... Kalt for cheater igjen... :p

Du blir jo faen meg kalt cheater så ofte nå at du burde begynne og filme, legge ut en compilation av hvor du blir kalt cheater. Skjønner ikke hvorfor folk skriker cheater bare fordi han ligger øverst på listen, og at en blir knerta av deg. Da må de andre _Git_gud_

 

Kanskje ingen dum idé. Ble nemlig kalt cheater i ESL nok en gang nå... :p

Lenke til kommentar

Cheaterkortet ligger jo fryktelig lett til. Hadde en skikkelig ræv runde på Zavod hvor jeg endte med å pryde bunnen av lista siden jeg store deler av runden var i telefon og helt ufokusert.

 

Så etter å ha drept en kar med sniper i fra et helikopter som stod så godt som stille haglet det inn med beskyldninger om juks. Det verste var jo at han fikk med flere på laget sitt.

Lenke til kommentar

Og dessverre så er det slike folk de skal selge spill til i framtiden.

Dvs, de har jo begynt for noen år siden, men altså.

 

Med mindre en spiller står på det høyeste taket eller noe å bare dreper hele servern så er det ikke vits å bry seg, BF4 er også ikke til å stole på sånn sett heller, så det å kalle noen cheater om atte hvis atte man blir drept på merkverdige måter er rimelig bortkasta tid.

DICE driver jo med noe sånn film greier kalt "only in Battlefield" og mye av det som skjer hver dag går bare an i BF.

 

Altså, det er jo gøy når noen påstår man cheater såklart, men samtidig er det litt trist.

 

Men det meste komiske er folk med en k/d på 7-9 også blir de kalt cheatere, jada, mr obvious cheater her ja med tidenes villeste k/d.

Klart, han kan jo cheate, men med en k/d på 7-9 så kan han like så godt bare slå av cheaten med en gang hvis han er så dårlig at til og med det å cheate ikke hjelper.

 

Og før noen skal komme å ta meg, neida, man kan ikke bare se på k/d om folk cheater, men det er mange med skjit k/d som blir beskyldt for cheat.

Lenke til kommentar

Kanskje eit dumt spørsmål;

 

Er det høve å installere BF4 med dei DLC pakkane som eg sjølv ynskjer?

Har premium, så har fått alt, og synest det byrjar ta mykje plass.

 

Det er mulig å bare legge inn de du selv ønsker ja. Men jeg tror du må avinstallere BF4, og så ikke velge å legge inn alle når du installerer det igjen.

Lenke til kommentar

 

Kanskje eit dumt spørsmål;

 

Er det høve å installere BF4 med dei DLC pakkane som eg sjølv ynskjer?

Har premium, så har fått alt, og synest det byrjar ta mykje plass.

 

Det er mulig å bare legge inn de du selv ønsker ja. Men jeg tror du må avinstallere BF4, og så ikke velge å legge inn alle når du installerer det igjen.

 

Ok! takk for svar. Då skal eg gjere det når eg kjem heim.

Lenke til kommentar

Man skulle ha kunnet rated servere, så badmins ikke får holde på som de vil. Så får jo gode admins litt ros for å gjøre en god jobb itilegg :)

 

Skulle ha vært en måte å markere servere på ja. Har vært på flere servere som jeg aldri vil spille på igjen, men kan være litt vanskelig å huske navnet på alle serverne jeg har spilt på :p

Lenke til kommentar

 

Man skulle ha kunnet rated servere, så badmins ikke får holde på som de vil. Så får jo gode admins litt ros for å gjøre en god jobb itilegg :)

 

Skulle ha vært en måte å markere servere på ja. Har vært på flere servere som jeg aldri vil spille på igjen, men kan være litt vanskelig å huske navnet på alle serverne jeg har spilt på :p

 

Visst du laster ned better Battlelog, Så kan du sette markings på servere du ikke vil spille på. Kan jo være vanskelig å huske i hodet hvilken server man spillte på hvor badminen var. Heter radar et eller annet

 

post-88331-0-78012400-1399050680_thumb.jpg

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...