Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skulle tatt seg ut om man fikk alle unlocks også, man må nok drepe med våpnene først. De fleste har alt unlocket i løpet av 500 kills cirka.

500 kills pr. våpen riktignok om man inkluderer absolutt alle unlocks. Standard unlocks går i underkant av 200 pr. våpen.
Lenke til kommentar

Maks kills på ett våpen for å få alle battlepacks og unlocks, noe du må i sånn ca alle tilfeller, så er det vel maks 510kills, men det er mindre på enkelte våpen og på pistoler så er det vel knappe 200 kills du må ha.

Står jo i unlock delen av profilen din hva du må ha.

Lenke til kommentar

Synes forøvrig det er kjipt at det skal være såpass mye for å få alle unlocks. I BF3 hadde jeg det litt gøy med å kjøre gjennom alle våpen serielt for å få alle unlocks, men i BF4 har jeg ikke motivasjon til det fordi det i praksis er uoppnåelig å få alle unlocks om man ikke spiller 24/7/365 (som forøvrig sikkert noen gjør..)

Lenke til kommentar

Synes forøvrig det er kjipt at det skal være såpass mye for å få alle unlocks. I BF3 hadde jeg det litt gøy med å kjøre gjennom alle våpen serielt for å få alle unlocks, men i BF4 har jeg ikke motivasjon til det fordi det i praksis er uoppnåelig å få alle unlocks om man ikke spiller 24/7/365 (som forøvrig sikkert noen gjør..)

 

Med assault våpen i BF3 så var det i praksis ca 450kill for å få alle unlocks, så 510 med assault våpen er ikke så mye, men skal du grinde unlocks så er vel tdm det beste å spille, slik var det nå i BF3, ihvertfall med våpen du aldri brukte mye ellers ihvertfall.

Lenke til kommentar

Med assault våpen i BF3 så var det i praksis ca 450kill for å få alle unlocks, så 510 med assault våpen er ikke så mye, men skal du grinde unlocks så er vel tdm det beste å spille, slik var det nå i BF3, ihvertfall med våpen du aldri brukte mye ellers ihvertfall.

Var ganske mye forskjell på antall kill i BF3. Assault var trolig mest, men feks. på hagler og PDW var det vel bare halvparten. I tillegg var det vel også færre våpenklasser.
Lenke til kommentar

For å få alle unlocks på shotguns i BF3 så var det ca 350 kills, i BF4 så er det rundt 410, ikke akkurat massiv forskjell, egentlig.

Og det er vel snakk om bare en ekstra våpen klasse, greit nok, pistoler kunne man ikke få unlocks på i BF3, men den "nye" våpen klassen er jo DMR som egentlig gikk inn under sniper eller recon i BF3.

Jeg syns ikke det er så veldig mye ekstra du må gjøre, fair enough, for å få alle battlepacks på våpen så er det noen flere kills, men jeg syns ikke det er en massiv forskjell ifra BF3 egentlig, men du har jo igjen en forskjell på en del våpen også selv på assault i BF4.

 

På AK12 trenger du bare 480 kills, på alle andre assault våpen, 510.

Sånn er det vel for alle de andre klassene også, er ett eller to våpen man trenger mer eller mindre med.

 

Men på PDW så skal jeg være med på at du trenger en del flere kills enn i BF3, men i BF4 svinger også kravene en del mer på antall kills, men i BF3 syns jeg de kunne hatt mer enn 150 kills for alle unlocks på PDW, der var de en god del bedre enn i BF4 syns jeg.

Men 400-ish kills med PDW er ikke umulig og det tar ikke flere år sånn sett, er jo ingen maps som egentlig funker med PDW heller, nesten ikke påTDM heller, men skulle jeg brukt PDW så ville jeg spilt flood zone eller op. locker på TDM, funker jo greit nok på conquest også.

 

Kjenner at op. locker og tdm i samme settning gjør så jeg brekker meg, men men, er måten man kan få unlocks fort på.

 

Jeg unlocket alle attachments på alle våpen i BF3, det gidder jeg ikke engang bry meg om i BF4, joda du får 200 poeng for hver attachment som kan bety noen hundretusen poeng "in the end", men jeg orker ikke engang bry meg med det, har funnet de våpnene jeg alltid kommer til å bruke og holder meg der.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Mass Dart var forresten en ganske slem sak. Kjørte denne ifm. en unlock jeg skulle ha. Om man møter på folk på nære hold one-shotter man dem ganske greit. Ulempen er at det er reload mellom hvert skudd. Det står at damage er redusert til fordel for range men jeg synes det var enklere å one-shotte med denne fremfor vanlig Mass.

Lenke til kommentar

Jeg unlocket alle attachments på alle våpen i BF3, det gidder jeg ikke engang bry meg om i BF4, joda du får 200 poeng for hver attachment som kan bety noen hundretusen poeng "in the end", men jeg orker ikke engang bry meg med det, har funnet de våpnene jeg alltid kommer til å bruke og holder meg der.

 

Synes selv det har vært gøy å unlocke. Har master dog tag på alle assault rifles, lmg, carbines og shotguns samt på noen snipers og PDW. Det har heller ikke tatt såå mye tid selv om jeg spiller en god del. Er stort sett greit å bli kjent med alle våpnene selv om man etter hvert får noen favoritter. Spiller stort sett bare TDM da Rush er ødelagt og da jeg foretrekke infanteri only.

Lenke til kommentar

Synes selv det har vært gøy å unlocke. Har master dog tag på alle assault rifles, lmg, carbines og shotguns samt på noen snipers og PDW. Det har heller ikke tatt såå mye tid selv om jeg spiller en god del. Er stort sett greit å bli kjent med alle våpnene selv om man etter hvert får noen favoritter. Spiller stort sett bare TDM da Rush er ødelagt og da jeg foretrekke infanteri only.

I BF4?? Holy crap, det er vel noe sånt som 40.000 kills??
Lenke til kommentar

Slår jo faen ikke feil! Siden jeg ikke er lame-joiner så er det jo ganske interessant når man havner på det vinnende laget. Da er det selvsagt rape som foregår, og man spiller superbra uansett hvor god/dårlig man er. Jeg hadde ikke kommet lengre enn til å tenke for meg selv: "dette er jo latterlig lett" før jeg ble "autobalansert" over til det andre laget. Haha. Flott!!

Lenke til kommentar

I BF4?? Holy crap, det er vel noe sånt som 40.000 kills??

 

Ja har noen og 40 000 kills uten at det er crazy mye. Enkelte jeg spiller med har lagt fler og ser på leaderboard på battlelog at andre nordmenn har over 60k, i verden har nr. 1 165k. Tror muligens kills per min var en noe høyere i BF3 enn i BF4, har kanskje blitt litt feigere :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...