Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke sikkert han hadde rett ;)

Battlefield 4 Suppressor info

The Battlefield 4 Suppressor (or silencer) can be applied to all weapons, from assault rifles, to sniper rifles, SMGs, and pistols as well. The suppressor adds a stealth element to the gameplay, as players cannot be seen on the minimap when they fire their weapon.battlefield-4-silencer-suppressor.jpg Similarly, because it suppresses the sound, it’s hard for enemies to know where the fire is coming from. There are four different kinds of suppressors in Battlefield 4, depending on the faction, but they all work in a similar way and have the similar effect.

Kilde:http://bf4central.com/battlefield-4-suppressor/

 

Hadde jo vært kult om det faktisk var noe mer forskjeller på attachments i bf4, er vell en hel haug suppressors som kun er estetisk forskjeller og er vell også en del grips som gjør akkurat samme jobben som en annen, bare et annet utseende, letteste å kode ting slikt vell.

 

Ikke for å krangle for mye om dette, men for å være nøyaktig så står det at lyddemperne har lignende effekt og fungerer på lignende måte. Virker veldig rart å skrive det sånn dersom de faktisk fungerer 100% likt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Står det som regel i blant annet bil verden også, om det er snakk om LHD og RHD versjon i "service basen", er 99% av tilfellene HELT likt, men om det skulle være en mikro forskjell så skal i alle fall ikke "forfatter" klandres.

 

EDIT: men om dere er fast bestemt på at de er så ulike, så please do tell, evt finn kilder som beviser denne massive forskjellene man tydeligvis kan forvente.

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som spiller på ps4 her? Begynte nettopp, men sliter litt med og finne ut hvilken klasse jeg vil spille med. Har spillt assault for det meste, men dør mer en jeg klarer drepe så vurderer og prøve sniper :)

Du får søke deg inn i denne platoonen:

[NOR] BF4NORGE

 

Virker som det bare er Xbox og PS spillere primært fra Noreg

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Assault er, som navnet kanskje er en indikasjon på, den beste rene infanteri-klassen (no shit) og vil som regel være den dominerende klassen (no shit) på kart og game modes med overvekt av infanteri og få eller ingen kjøretøy. På kart med et kjøretøy per spiller har Assault-klassen fint lite å stille opp med (no shit!?), mens både Engineer, Support og Recon klarer seg godt. Spiller man CQ Large 64p vil et lag med bare Assaults sannsynligvis tape mot et lag med bare Engineers. Ikke noe OP spør du meg, men heller litt stein-saks-papir... :p

 

Jeg synes balansen i spillet er god, veldig god. Noen våpen og klasser brukes kanskje mer enn andre, men sånn vil det alltid være. Selv spiller jeg bare domination og storkoser meg med både ACE 23, FAMAS, ACW-R og i blant M16A4. Impact grenade er fortsatt noe OP, kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ehm, jeg ser flere assault på hardware maps som golmud osv enn engineers, til og med dustene som kjører tank er nesten aldri engineer, selv ikke de som skal sitte på med deg å holde inne skyte knappen på det geværet i tårnet, gud så irriterende det er, de tror de kan skade ett heli på andre siden av mapet med den ultra pinglete greia som er på toppen av vogna.

Det er nokså trist egentlig, blir litt lei meg når jeg ser slikt.

 

Det er litt trist når du spiller på ett hardware map at du må skrive i chatten at folk må begynne å spawne engineer.

 

Men jeg spiller mer engineer enn assault f.eks, er mange ganger jeg spawner feil om jeg spiller locker f.eks, spawner engineer av ren refleks, men på flood zone så spiller jeg nesten bare engineer f.eks, om det er conquest som er game moden.

Men jeg syns jeg ser ekstremt lite engineers på vehicle map og det irriterer noe så jævlig, men er vel slik det er når alle casuals skal spille på samme lag.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Når man bruker XP booster, hva skjer om man slutter før runden er over? Får man kun bonus XP dersom man fullfører runden?

 

Tror du får bonusen også når runden blir ferdig. Altså at serveren lagrer samtlige poeng.

 

Når du tar en ribbon, står det vel dobbelt så mange poeng om du bruker 100%

Lenke til kommentar

Når man bruker XP booster, hva skjer om man slutter før runden er over? Får man kun bonus XP dersom man fullfører runden?

Boosts virker fra du spawner til du dør, og så fortsetter de når du respawner, med andre ord kastes ingen ting bort og hver boost varer lenge. Så lenge, faktisk, at du vil ende opp med et par hundre boosts til slutt selv om du bruker dem hele tiden...

Lenke til kommentar

Da maser de alltid om jukisng.

Uaktuelt for en på 14 at du treffer sånn.

 

Fikk en kunde på jobb som er 14 og kom med G35 som var knekt.

Andre innlevering av samme kunde.

 

Her lukter det "tapte runden i et spill" og klikker mentalt i 14is-stil og slår i tastaturet og kaster headset veggemellom.

Lenke til kommentar

Jeg rager hardt og ofte, og selv om jeg er ti år eldre enn 14-åringene dere snakker om så får både tastatur, mus og headset kjørt seg noen ganger. Trikset er å kjøpe utstyr som er så dyrt at man ikke tør å knuse det fullstendig, eventuelt utstyr som tåler medfart. Har flere ganger slått tastene av det mekaniske tastaturet mitt, og hodetelefonene er så dyre at jeg legger de forsiktig fra meg selv om jeg er tomatrød i ansiktet og har 220 i puls. Og skrivebordet er heldigvis ikke i glass..!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg rager hardt og ofte, og selv om jeg er ti år eldre enn 14-åringene dere snakker om så får både tastatur, mus og headset kjørt seg noen ganger. Trikset er å kjøpe utstyr som er så dyrt at man ikke tør å knuse det fullstendig, eventuelt utstyr som tåler medfart. Har flere ganger slått tastene av det mekaniske tastaturet mitt, og hodetelefonene er så dyre at jeg legger de forsiktig fra meg selv om jeg er tomatrød i ansiktet og har 220 i puls. Og skrivebordet er heldigvis ikke i glass..!

Haha. For å ikke snakke om ps3 kontrollene gjennom flere år med Fifa. Dæven som de flyr gjennom rommet til tider. Men funker faktisk enda. :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy flate det er mange dumme folk som spiller. Var en sniper på motstanderlaget som brukte littlebird for å komme seg på taket på Hainan Resort, jeg var også i en Littlebird, så jeg skøt sniperen å tok det andre helikopteret å sprengte våres helikopter. Plutselig hadde vi 2 littlebirds gjennom hele runden. Ble litt vel mye whining i chatten når vi dominerte de hele runden:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...