Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så så, vi liker ikke Naval Strike vi heller :p

 

Er det lag-matron på PC også? Orker ikke fyre opp, oppdatere PC og spill selv så jeg spør dere :p Helt Nille hele greiene på PS4 ihvertfall, så jævlig har ingen av de andre tillegspakkene vært, og så lenge etter slipp. Helt utrolig.

 

 

Det er OK, men kjenner det lugger i blandt. Mest på 64 player server.

 

Noe som irriterer meg er ingame etter en kamp så står det at jeg ikke har fullført mange assigments som jeg har fullført og står på battelog

Endret av Jekay
Lenke til kommentar

Veit ikke, men hvis man ser på profilen hans så vil jeg ikke påstå det er mye cheating han har gjort, så vidt 1 i kd, bare 0.6kpm, mulig han var inne å prøvde en cheat, han har en overall accuracy på 12%.

Kan jo være verdens minst obviouse cheater, jeg skal ikke si han ikke cheater, men alle statsene han er mer eller mindre average hvis ikke nesten dårligere også syns jeg.

Lenke til kommentar

Jeg tror mange tenker enten at "alle andre cheater så hvorfor kan ikke jeg" eller "dette spillet suger... Lurer på hvor lenge jeg kan cheate før jeg blir bannet?". En kjapp titt på denne spillerens andre battlereporter bekrefter at han etter all sannsynlighet jukser, og en titt på cheat-o-meter antyder at han begynte veldig nylig; i går den 19. april hadde han 286 kills og ingen kill assists (akkurat denne kan være bugget, men antall kills er jo rimelig heftig).

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Dette er nok ikke unikt. Likevel skjønner jeg ikke hva som er så morsomt med det, kan da ikke være noen god følelse å ligge øverst når man vet så inderlag at man har jukset. Koder og juks ødelegger de fleste spill. Det verste er at han sannsynligvis aldri blir tatt for det heller, og det er nok ikke første gang, bare at denne gangen var det veldig åpenlyst.

Det er veldig vanskelig å dominere så hardt egentlig, man kan få noen fine streaks av og til, ja. Dette innebærer som regel store doser camping da. Før eller siden blir man drept uansett, og at denne spilleren skulle løpe ut på banen med LMG og i snitt drepe 8 personer for hver gang han selv blir drept, ganske usannsynlig uten hacks.

Har DICE noe særlig fokus på å banne hackere egentlig, eller gir de bare faen?

Lenke til kommentar

Kan jo være greit å prøve hacks, er ikke noe for hacks, men kunne vært gøy å prøvd, ikke nødvendigvis på en public server, men uansett.

 

Men hvem har ansvaret?

DICE eller EA?

Tror neppe de bryr seg, de bryr seg ikke om at de har gitt ut ett halv ferdig spill så hvorfor bry seg om noen som cheater litt, men mange av de mest villeste accountene på leaderboarden har vel blitt resatt bare, men om de er blitt banna og må kjøpe ny key eller noe veit jeg ikke.

Men det er en del første plasser på leaderboarden som helt klart har hacket enten i spillet eller selve battlelogen for å få insane stats, mulig de fjernes med tiden, men det ligger sikkert noen der enda som har sånn f.eks millioner meter hs osv.

 

Så klart, det kan jo hende de bryr seg, men det skal jeg jaggu se med egne øyne før jeg tror det.

Lenke til kommentar

Og for dere som tror at juksing ikke eksisterer: Prøv å ikke være en lame-joiner!! Helt utrolig hvordan folk her i tråden faktisk stiller spørsmålstegn ved "bulletdrop" cheats. "Åh nei, jeg har alltid vært på vinnerlaget så jeg har aldri sett noen som jukser. Bulletdrop cheats finnes da ikke"!! Tragisk. :(

Lenke til kommentar

 

Kan vel bare være at han kjøpte den makromusa?

Den der X7 musa? Må da gå ann for Punkbuster å ikke tillate programvaren som brukes til den.

 

X7 musa har da aldri vært OP? hadde selv noen av de X7 musene som fattig 13-15 åring for mange år siden, var kult med knappen i starten, men den fungerte ikke særlig godt, mye bedre å burste selv, dette var dog i bf2, ser ikke for meg at den fungerer så mye bedre i bf4 da?

Lenke til kommentar

Mens vi snakker om cheats... Ny rekord! Hele chat-en var full av anklager om juks, alle rettet mot meg. #feelsgoodman

 

Jeg kan skjønne at det kan være vanskelig å se forskjell på aimbot/no-recoil macro og god aim/recoil control, men når folk ikke klarer å se forskjell på wallhack og god gammeldags camping så blir det bare dumt. Den ene runden forsvarer jeg flagg, posisjonerer meg lurt og prøver å forutse hvor fienden kommer, neste runde så vet jeg at fienden har skjønt hva jeg holder på med. Så, jeg står på overlook på Dawnbreaker og skyter noen på C. Selvsagt vet jeg hva som skjer etterpå. De spawner på A og løper rett mot overlook for å ta meg bakfra, men jeg har flyttet meg og dreper tre stk midt på veien. Wallhack. Åpenbart...

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Chat off, så er det bare å kose seg enda mere. Det uten mas ^^

Hehe, nei denne må være på. Folk skriver så mye morsomt der at :)

 

En i går som banna og svor hvert andre minutt i flere timer. Alltid like gøy å skyte han da.

 

Om det var ekte gnåling vet jeg ikke, men jeg fikk meg en god latter :)

Lenke til kommentar

Og for dere som tror at juksing ikke eksisterer: Prøv å ikke være en lame-joiner!! Helt utrolig hvordan folk her i tråden faktisk stiller spørsmålstegn ved "bulletdrop" cheats. "Åh nei, jeg har alltid vært på vinnerlaget så jeg har aldri sett noen som jukser. Bulletdrop cheats finnes da ikke"!! Tragisk. :(

 

Hva er bulletdrop cheats?

Lenke til kommentar

 

Og for dere som tror at juksing ikke eksisterer: Prøv å ikke være en lame-joiner!! Helt utrolig hvordan folk her i tråden faktisk stiller spørsmålstegn ved "bulletdrop" cheats. "Åh nei, jeg har alltid vært på vinnerlaget så jeg har aldri sett noen som jukser. Bulletdrop cheats finnes da ikke"!! Tragisk. :(

 

Hva er bulletdrop cheats?

 

Alle våpen har bulletdrop som gjør at du avhengig av avstanden til fienden må sikte litt over hodet på fienden for å få treff. Med bulletdrop cheat trenger du ikke kompensere for dette å kan bare sikte på hodet uansett avstand å få treff.

Lenke til kommentar

 

 

Kan vel bare være at han kjøpte den makromusa?

Den der X7 musa? Må da gå ann for Punkbuster å ikke tillate programvaren som brukes til den.

 

X7 musa har da aldri vært OP? hadde selv noen av de X7 musene som fattig 13-15 åring for mange år siden, var kult med knappen i starten, men den fungerte ikke særlig godt, mye bedre å burste selv, dette var dog i bf2, ser ikke for meg at den fungerer så mye bedre i bf4 da?

 

For en erfaren spiller er ikke dette OP. Men blir jo fremdeles ikke fair når han plutselig ikke trenger å kompensere for noe i spillet, mens andre må det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...