Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Get the Highest Score per Minute

We are challenging the Battlefield 4 community to fight for the #1 place in the Score per Minute section of the Geo Leaderboards. The players that have the highest Score per Minute on PC, PS3, PS4, Xbox 360, and Xbox One (Division 1 section, worldwide) on May 14, 8AM PST will be crowned as winners, earning immense bragging rights. The winners will be officially announced in our channels later on May 14.

 

Geo leaderboard challenge: score per minute

 

GO BALT, sett Norge på kartet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

First look at all the Dragon's teeth weapons

 

Vist det er legit , så er det igjen skuffende å ikke se AG3 (G3A3) komme tilbake, og to idiotiske nye gadgets: skjold og EOD med våpen, yey kjempe idè, dette vil aldri bli misbrukt på grindmaps :Sarcasm:

 

Å gud, enda mer rage fremkallende ting de må ta med, en noobtube MG EOD bot, jada, det fins IRL å alt det der, jaja, haff.

 

Liker at de tar med deagle, eller desert eagle, håper bare de gir oss den med .50cal så det er litt kraft bak den, meeeeen, det blir vel bare en erte pistol sikkert.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493941063404/

Denne blei vel posta igår, men still.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Det jeg sitter å venter på er atom/hydrogen bombe, you name it, hvorfor kan de ikke gi oss det?

 

Men det skjoldet ser du i maks 2 uker inntil alle har unlocka det å prøvd det i en runde å funnet ut at det suger før ingen bruker det igjen.

 

 

Men, hvis noen er interissert i plants vs zombies, så får man det gratis i origin nå, aner ingenting om det, bare så at man kunne få det gratis i origin for de som vil ha.

Bare 200MB å laste ned.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Har bare litt over 800SPM og ser noen har over 4000 , kan ikke forstå at det er mulig uten å cheate? Mulig jeg har hatt høyere spm hvis jeg har spilt noe annet enn Conquest large

Reinspikka juks selvsagt. Man kan få helt ville SPM i noen omganger pga. medals ol. selv fikk jeg engang 10.000 SPM, men man kan ikke opprettholde noe slikt.
Lenke til kommentar

NGHHHHHHHH... I flere runder på rad var det noen idioter på laget som ikke gjorde annet enn å løpe rundt og gi 20hp res rundt hjørner og midt i døråpninger, og følgelig ba jeg dem pent om å charge defiben før de resset... Så ba jeg dem mindre pent... Så ga jeg opp... Og da jeg fikk 20hp res 20 ganger på rad skrev jeg JNKLOBHÆASDKLJNHOÆAFSDJKNLOHÅ^*ÆASDF eller noe slikt i chatten. "BF4.exe has stopped working".

 

Fant jeg en cheat code? Dårlig cheat code i så fall. ._.

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

NGHHHHHHHH... I flere runder på rad var det noen idioter på laget som ikke gjorde annet enn å løpe rundt og gi 20hp res rundt hjørner og midt i døråpninger, og følgelig ba jeg dem pent om å charge defiben før de resset... Så ba jeg dem mindre pent... Så ga jeg opp... Og da jeg fikk 20hp res 20 ganger på rad skrev jeg JNKLOBHÆASDKLJNHOÆAFSDJKNLOHÅ^*ÆASDF eller noe slikt i chatten. "BF4.exe has stopped working".

 

Fant jeg en cheat code? Dårlig cheat code i så fall. ._.

Utakknemlig vil eg kalle deg :)

 

Om eg noen gang treffer på deg ingame og du ligger der død skal eg løpe bort til deg, slenge en medpack foran deg og springe i og med at du ikkje vil ha revive uten at eg har stått der og ladet. Er ikkje alltid det er tid til sånt vettu :)

NGHHHHHHHH... I flere runder på rad var det noen idioter på laget som ikke gjorde annet enn å løpe rundt og gi 20hp res rundt hjørner og midt i døråpninger, og følgelig ba jeg dem pent om å charge defiben før de resset... Så ba jeg dem mindre pent... Så ga jeg opp... Og da jeg fikk 20hp res 20 ganger på rad skrev jeg JNKLOBHÆASDKLJNHOÆAFSDJKNLOHÅ^*ÆASDF eller noe slikt i chatten. "BF4.exe has stopped working".

 

Fant jeg en cheat code? Dårlig cheat code i så fall. ._.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er langt bedre at du lar meg ligge der enn at du gir meg 20 hp res midt i granatregnet, så da har du jo forstått poenget...

Flott, da slipper eg å risikere å dø selv. Men om det bare er 1 mann som har drept deg da og eg har drept han, og du ligger foran meg, skal eg bare løpe da og ?

Lenke til kommentar

Hvilke servere spiller dere på, folkens?

 

Etter noen uker uten spilling, har serverne jeg pleide å spille på blitt borte (Corsair Sweden). Ser forøvrig at serverne til Battlefield.no alltid er tomme!

 

Servere med folk på ;)

 

Jeg har veldig mange norske og svenske servere på Favorites lista mi og plukker som regel de med et passe antall folk på. Jeg spiller ofte litt sent på kvelden og da dør serverne fortere enn fluer.

 

Ingen som har lagd en Diskusjon.no platoon ennå da ? Nå skal det være mulig å se hvor medlemmene spiller hen.

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...