Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Installér Better Battlelog plugin og trykk "Add to radar" på de serverene der dere vet at det er shite admins, så blir de markert med rødt i server browser...

 

---Slått av Kim på føkkings målstreken, og det var jeg som viste han radar-funksjonen... :p

Endret av BALT3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installér Better Battlelog plugin og trykk "Add to radar" på de serverene der dere vet at det er shite admins, så blir de markert med rødt i server browser...

 

---Slått av Kim på føkkings målstreken, og det var jeg som viste han radar-funksjonen... :p

Radar funskjonen ville du dele, men ikke aimboten :p Kunne trengt aimbot i dag for jeg treffer nada.

Lenke til kommentar

I går ble jeg forresten defibbet for første gang (så vidt jeg kan huske). Utrolig nok sørget jeg for at det ble en trade, det vil si jeg klarte å skyte og drepe ham samtidig som han defibbet meg. Mindre utrolig, kanskje, så resulterte dette i en god, gammel BF4.exe has stopped working.

Lenke til kommentar

 

Hadde min første BF4 kræsj i går jeg å. DICE holder vel på å kjøre ut noen patcher, så vi er tilbake til der vi var for 6 måneder siden.

Der du var for 6 måneder siden.

Forhåpentligvis slipper du det:-)

 

Jeg og mange andre.

Ikke hatt noe problems i det siste som jeg vet om

Lenke til kommentar

Altså, det er tre eller fire ulike typer lyddempere i BF4 og det er bare snakk om kosmetiske forskjeller. Nå bruker jeg aldri lyddemper selv, men jeg mener å huske at det var ulik lengde på lyddemperne og at man da kanskje får en øøørliten fordel ved å velge den korteste, så oppdager fienden deg et brøkdels sekund senere når du kommer rundt hjørnet.

 

For de som lurer på hvorfor kuler skader mindre ved bruk av lyddemper, så er det fordi en lyddemper ikke kan dempe lyden av ei kule som bryter lydmuren, bare lyden av kruttladningen som smeller. Derfor bruker man skudd som ikke bryter lydmuren, så i teorien skal man bare høre et lite "tsjoff" samt lyden av avtrekkermekanismen i våpenet.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at det river greit nok i ørene med lyddemper i virkeligheten også, og at det er påkrevd med øre-vern for skyting med lyddemper i blant annet forsvaret.

 

Filmer har alltid vært gode til å gi liv til myter, null stress å skyte den snille naboen som sover 1 meter i fra sin kone uten at noen våkner :wee:

 

OT: Bruker lyddemper på de fleste loadout`s, alltid kjekt å ha fordelen av å være borte fra mini mappet, man lærer seg fort å kompensere for dårligere damage og range.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Men er det forskjell på lyddempere?

Det har vell faktisk blitt svart på to ganger nå? begge gangene av BALT3, jeg vet ikke om dere har blokkert han og ikke ser svarene eller hva?

 

EDIT: Her er svarene om dere ikke ser dem:

 

BALT3:Nei, faktisk ikke.

BALT3: Altså, det er tre eller fire ulike typer lyddempere i BF4 og det er bare snakk om kosmetiske forskjeller.

Endret av Bendorama
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke sikkert han hadde rett ;)

 

Battlefield 4 Suppressor info

The Battlefield 4 Suppressor (or silencer) can be applied to all weapons, from assault rifles, to sniper rifles, SMGs, and pistols as well. The suppressor adds a stealth element to the gameplay, as players cannot be seen on the minimap when they fire their weapon.battlefield-4-silencer-suppressor.jpg Similarly, because it suppresses the sound, it’s hard for enemies to know where the fire is coming from. There are four different kinds of suppressors in Battlefield 4, depending on the faction, but they all work in a similar way and have the similar effect.

 

Kilde:http://bf4central.com/battlefield-4-suppressor/

 

Hadde jo vært kult om det faktisk var noe mer forskjeller på attachments i bf4, er vell en hel haug suppressors som kun er estetisk forskjeller og er vell også en del grips som gjør akkurat samme jobben som en annen, bare et annet utseende, letteste å kode ting slikt vell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...