Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som har lagd en Diskusjon.no platoon ennå da ? Nå skal det være mulig å se hvor medlemmene spiller hen.

 

Ingen dum idé -- noen som har lyst å lage en? Jeg har og jævlig lyst å spille nå, nettleverandøren har hatt nettproblemer siden midten av forrige uke og nå begynner ting endelig å fungere igjen..

Lenke til kommentar

 

Ingen som har lagd en Diskusjon.no platoon ennå da ? Nå skal det være mulig å se hvor medlemmene spiller hen.

 

Ingen dum idé -- noen som har lyst å lage en? Jeg har og jævlig lyst å spille nå, nettleverandøren har hatt nettproblemer siden midten av forrige uke og nå begynner ting endelig å fungere igjen..

 

It ez done.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/2989678182619170546/

Fant ikke helt på et ordentlig navn, så det der får forbli atm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Er det ennå mulig å hacke spillet da? det viste jeg ikke. Er det ikke mer sannsynlig at folk glitcher.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

 

Fikk det ikke til

EA er også en av utgiverne som brukte Gamespy, og tidligere i april hevdet selskapet at de skulle forsikre seg at mange av deres eldre utgivelser skulle forbli spillbare. Det gjaldt først og fremst «Battlefield 2», «Battlefield 2142» og «Battlefield Bad Company».

 

Nå ser det ut til at disse planene ikke blir gjennomført likevel. EA skriver på bloggen sin at det bød på for store tekniske utfordringer å holde liv i de relevante titlene, og derfor vil flerspilleraspektet av disse stenges den 30. juni.

OK, kan se ut som BF4 blir mitt siste og boikotten av EA virkelig er på sin plass.

 

Kilde: http://www.pressfire.no/nyheter/PC/8457/N-er-tiden-nesten-ute-hvis-du-vil-spille-gamle-Battlefield-spill

Lenke til kommentar

 

 

Fikk det ikke til

EA er også en av utgiverne som brukte Gamespy, og tidligere i april hevdet selskapet at de skulle forsikre seg at mange av deres eldre utgivelser skulle forbli spillbare. Det gjaldt først og fremst «Battlefield 2», «Battlefield 2142» og «Battlefield Bad Company».

 

Nå ser det ut til at disse planene ikke blir gjennomført likevel. EA skriver på bloggen sin at det bød på for store tekniske utfordringer å holde liv i de relevante titlene, og derfor vil flerspilleraspektet av disse stenges den 30. juni.

OK, kan se ut som BF4 blir mitt siste og boikotten av EA virkelig er på sin plass.

 

Kilde: http://www.pressfire.no/nyheter/PC/8457/N-er-tiden-nesten-ute-hvis-du-vil-spille-gamle-Battlefield-spill

 

 

Hvilke av de gamle spilla kan DU skryte at du spiller jevnlig? :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Fikk det ikke til

EA er også en av utgiverne som brukte Gamespy, og tidligere i april hevdet selskapet at de skulle forsikre seg at mange av deres eldre utgivelser skulle forbli spillbare. Det gjaldt først og fremst «Battlefield 2», «Battlefield 2142» og «Battlefield Bad Company».

 

Nå ser det ut til at disse planene ikke blir gjennomført likevel. EA skriver på bloggen sin at det bød på for store tekniske utfordringer å holde liv i de relevante titlene, og derfor vil flerspilleraspektet av disse stenges den 30. juni.

OK, kan se ut som BF4 blir mitt siste og boikotten av EA virkelig er på sin plass.

 

Kilde: http://www.pressfire.no/nyheter/PC/8457/N-er-tiden-nesten-ute-hvis-du-vil-spille-gamle-Battlefield-spill

 

 

Hvilke av de gamle spilla kan DU skryte at du spiller jevnlig? :)

 

Battlefield 2

Lenke til kommentar

Hvordan er CTE, har ikke gidda å laste ned enda.

Så et par videoer og folk skrøyt veldig av flyten, lite lagg og "dø bak cover" som man gjør hele tiden.

virker til å flyte bedre, 1hp og Kill trade er godt til stede da. Kommer ny netcode patch i morgen. Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Jeg regner med at de skal ha betalt for dette "nye" spillet når det kommer, tviler sterkt på at de løser noen problemer uten å slippe ett helt nytt spill og slikt skal de vel ha seg betalt for, eller det er vel dette som kanskje er grunnen til at det bare er premium only folk som kan være med på dette, med tanke på at slike ting koster penger.

 

Så 1k kroner for 2 spill og 4-5 DLCer er kanskje ikke så verst likevel...... lol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...