Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

 

Kan vel bare være at han kjøpte den makromusa?

Den der X7 musa? Må da gå ann for Punkbuster å ikke tillate programvaren som brukes til den.

 

X7 musa har da aldri vært OP? hadde selv noen av de X7 musene som fattig 13-15 åring for mange år siden, var kult med knappen i starten, men den fungerte ikke særlig godt, mye bedre å burste selv, dette var dog i bf2, ser ikke for meg at den fungerer så mye bedre i bf4 da?

 

For en erfaren spiller er ikke dette OP. Men blir jo fremdeles ikke fair når han plutselig ikke trenger å kompensere for noe i spillet, mens andre må det.

 

Kan godt være det har blitt en "værre" funksjon i de senere spillene, men det var lettere å kontrollere recoil selv en bruke "burst" knappen i bf2, men der fantes ikke laser våpen med "nå tidens våpen skin / look" heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser de har annonsert med "High-Peformance Server solution" nå, er det noen som tror det blir bedre av dette?

Fortsatt er det solide mengder lagg og det er mer vanlig enn uvanlig å bli drept før man i det hele tatt ser en person runder hjørnet.

Er vell bare rubber banding primært 64p navel strike som er forbedringens mål, netcode er det passe naivt å tro noen gang vil bli fikset, kanskje i bc3 eller bf5. Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

 

Ser de har annonsert med "High-Peformance Server solution" nå, er det noen som tror det blir bedre av dette?

Fortsatt er det solide mengder lagg og det er mer vanlig enn uvanlig å bli drept før man i det hele tatt ser en person runder hjørnet.

Er vell bare rubber banding primært 64p navel strike som er forbedringens mål, netcode er det passe naivt å tro noen gang vil bli fikset, kanskje i bc3 eller bf5.

 

Lol :rofl: Med utviklingen vi har sett blir det bare værre og værre. Så lenge de fortsetter med clientside hitdetection, så kommer det aldri til å bli bra så lenge folk spiller med forskjellig ping. Servere med max ping fungerer tåelig greit, men er ikke så mange å finne ut av de. De testet jo ut betaen på et stort LAN å der var det ingen som klaget på hitdetection, skutt bak cover osv.

Dice gutta kunne lært litt av teamet bak Planetside 2, 2000 spillere å aldri opplevd å bli instakilled, skutt bak cover eller at jeg ikke treffer personen jeg skyter på.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Det er ganske elendig egentlig. Tømmer et helt magasin i ryggen på noen, så snur de seg bare og skyter et par skudd så er du død.

Dumt at det skal være sånn når gameplayet ellers er det beste på markedet. Hva fins det ellers av alternativer hvis man vil ha dette gameplayet i bedre teknisk form? Det er temmelig lite.

Lenke til kommentar

Ser de har annonsert med "High-Peformance Server solution" nå, er det noen som tror det blir bedre av dette?

Fortsatt er det solide mengder lagg og det er mer vanlig enn uvanlig å bli drept før man i det hele tatt ser en person runder hjørnet.

Testet 2 kvelder på rad på Naval Strike (PS4) og det var ikke tegn til lag eller rubber-banding. Men vi får se over tid om det vender tilbake..

Lenke til kommentar

http://youtu.be/xQVrJPhnYgk

 

 

 

(Battlefield.no): Nå er det duket for en ny og spennende Bigwar i Battlefield 4. Etter kampene mot Sverige den 1. april, som var en av de jevneste kampene vi har sett i noen Battlefield 4 Bigwar, er det klart for Caspian Border. Vi inviterer deg til Bigwar nummer 11, og dette blir andre gang Bigwar arrangeres på Second Assult DLC.

BIGWAR #11 - Alle kan være med
Lenke til kommentar

(Battlefield.no): Nå er det duket for en ny og spennende Bigwar i Battlefield 4. Etter kampene mot Sverige den 1. april, som var en av de jevneste kampene vi har sett i noen Battlefield 4 Bigwar, er det klart for Caspian Border. Vi inviterer deg til Bigwar nummer 11, og dette blir andre gang Bigwar arrangeres på Second Assult DLC.

BIGWAR #11 - Alle kan være med

 

Hvorfor arrangeres dette ikke i helgene? Er jo da folk flest har tid, synes tidspunktet og er litt sent på kvelden. Just my 2 cents.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

 

(Battlefield.no): Nå er det duket for en ny og spennende Bigwar i Battlefield 4. Etter kampene mot Sverige den 1. april, som var en av de jevneste kampene vi har sett i noen Battlefield 4 Bigwar, er det klart for Caspian Border. Vi inviterer deg til Bigwar nummer 11, og dette blir andre gang Bigwar arrangeres på Second Assult DLC.

BIGWAR #11 - Alle kan være med

 

Hvorfor arrangeres dette ikke i helgene? Er jo da folk flest har tid, synes tidspunktet og er litt sent på kvelden. Just my 2 cents.

 

Det er vote i forumet, de fleste vil ha det på hverdager. Tirsdager og torsdager

Lenke til kommentar

 

eller at jeg ikke treffer personen jeg skyter på.

 

Jeg treffer bare med hvert fjerde til femte skudd, jeg. ;)

 

Jeg skjønner ikke den accuracy målingen egentlig. Accuracy ligger på 4.22% men dersom jeg regner ut gjennomsnitt av alle våpen havner den på 31%. Riktignok er dette da kun for håndvåpen og kanskje accuracy tar absolutt alle kuler inkl. kjøretøy med i beregningen. Hvis man da feks. kjører litt AA vil jo accuracy gå vanvittig ned siden veldig mange av de skuddene bommer.

Lenke til kommentar

 

 

eller at jeg ikke treffer personen jeg skyter på.

 

Jeg treffer bare med hvert fjerde til femte skudd, jeg. ;)

 

Jeg skjønner ikke den accuracy målingen egentlig. Accuracy ligger på 4.22% men dersom jeg regner ut gjennomsnitt av alle våpen havner den på 31%. Riktignok er dette da kun for håndvåpen og kanskje accuracy tar absolutt alle kuler inkl. kjøretøy med i beregningen. Hvis man da feks. kjører litt AA vil jo accuracy gå vanvittig ned siden veldig mange av de skuddene bommer.

 

Tror den tar med kjøretøy å. Det må den jo siden min å ligger 8%

Lenke til kommentar

Jeg har 17 komma noe, men så spiller jo jeg stort sett bare domination. Med ACE eller FAMAS ligger jeg som regel mellom 23-26% accuracy, meget sjeldent under 20% og i blant er jeg over 30-tallet. Hver gang jeg stiller ned sensitiviteten blir det litt bedre, men nå pusher jeg grensene for hva musematta (QCK Heavy) tillater meg, jeg bør jo helst klare full 360 på det arealet jeg har tilgjengelig. :p

Lenke til kommentar

 

 

eller at jeg ikke treffer personen jeg skyter på.

 

Jeg treffer bare med hvert fjerde til femte skudd, jeg. ;)

 

Jeg skjønner ikke den accuracy målingen egentlig. Accuracy ligger på 4.22% men dersom jeg regner ut gjennomsnitt av alle våpen havner den på 31%. Riktignok er dette da kun for håndvåpen og kanskje accuracy tar absolutt alle kuler inkl. kjøretøy med i beregningen. Hvis man da feks. kjører litt AA vil jo accuracy gå vanvittig ned siden veldig mange av de skuddene bommer.

 

 

Din overall accuracy er inkludert alle skudd ifra kjøretøy også, var slik i BF3 også, så ja, kjører man mye kjøretøy ender man lett opp med lav accuracy både i selve runden og overall, men så klart, enkelte kjøretøy er bedre enn andre å få bedre accuracy med.

De som flyr mye har nok mindre accuracy enn tankere feks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...