Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er forskjell på DMR og det man kan kalle sniper/bolt action rifler.

DMR er halv automat.

 

Alle sniper rifler/bolt action rifler tar one shot i hode på alle avstander, uansett mode.

Ser ut som de har buffa den FY-JS rifla,mulig det er feil, men uansett.

 

Det er feil. Det er 2-3 bolt action rifler som ikke har over 43dmg på min damage. (Scout Elite og FY-JS, ihvertfall prepatch. Sjekk symthic.com).

 

 

Ja, jeg er klar over det, men jeg sjekka symthic før jeg skreiv posten, men jeg sjekka bare fy-js og der stod det at den den nå hadde 100 damage så jeg orka ikke komplisere det så fryktelig på akkurat det tidspunktet av dagen, men ja, jeg er klar over at fy-js ikke kunne ta one shot kill i hode uansett range og at scout elite ikke kunne ta hs på one shot over lengre avstander.

Lenke til kommentar

Hva er det som er de beste våpnene (+attachments!) i hver klasse for tiden? Selv bytter jeg systematisk våpen hver gang jeg får siste battlepack, så jeg rekker liksom ikke å bli vant med et våpen før jeg går videre. Mener å huske at ACE og M416 med EG+HB var knall, men det var jo en stund siden. For Support-klassen holder jeg på med Type 88, og jeg digger det så langt (EG+HB her også). PDW og hagler har jeg ikke prøvd i det hele tatt.

 

Jeg digger Mtar, fint lite som kan måle seg close up med den. Helt grei på avstand også. Hvis ikke er m249 alltid morro.

Lenke til kommentar

Prøvde forresten HC nå og skjønner hvorfor mange hater denne modusen. Den er jo fullstendig ubalansert på enkelte våpen. Det er jo bare en eneste stor sniper orgie. M320 virker også ubalansert. Så lenge man var innenfor exp.radius så gikk man jo rett i bakken!

Forskjellen blir jo at man ikke trenger å tømme et halvt magasin i brystet på noen før de dør, ikke spotting, vet ikke hvor mye helse du har, hvor mange skudd du har totalt og i magasinet, ikke map, du må sikte på folk for å vite om de er på laget ditt, osv. HC er mye bedre, altfor mye noobs på normal med noobtube, explosives overalt, krever rett og slett ikke at du tenker. Prøv og spill en tett runde på HC, 3-4 folk på hvert lag f.eks, skal love deg at du får en spennende og intens match der lyder er veldig viktig. Det går an å spille for moro også ikke bare for å få mest mulig poeng som de fleste er opptatt av, det er jo et jævla levelkjør selv om det ikke har stort å si egentlig.

Årsaken til at du slet på HC er nok rett og slett at du ikke er vant til å tenke når du spiller, og når du kommer sammen med folk som faktisk tenker, da sliter du.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

HC er greit i utgangspunktet og jeg liker prinsippet, men som sagt, det som ødelegger er at enkelte våpen var helt fullstendig ubalanserte. Og har aldri blitt så mye drept av noobtube som det jeg ble i HC så noobfaktoren var ekstrem. Dessuten fører HC til at det blir såpass mye lusking og tusking eller sniper camping at det rett og slett blir kjedelig i lengden. HC egner seg best til veldig små maps og med små lag, som du er inne på. Spilte litt HC i BF3 Close Quarters og der funket det helt perfekt.

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I BF3 spilte jeg utelukkende HC, men i BF4 synes jeg det er helt håpløst, man merker dårlig netcode osv. så alt for mye bedre i HC ift. Normal, men det er muligens bare på grunn av mangel på hitmarkers. Jeg vet i alle fall at jeg rager 3x så ofte dersom jeg spiller HC...

Lenke til kommentar

HC er greit i utgangspunktet og jeg liker prinsippet, men som sagt, det som ødelegger er at enkelte våpen var helt fullstendig ubalanserte. Og har aldri blitt så mye drept av noobtube som det jeg ble i HC så noobfaktoren var ekstrem. Dessuten fører HC til at det blir såpass mye lusking og tusking eller sniper camping at det rett og slett blir kjedelig i lengden. HC egner seg best til veldig små maps og med små lag, som du er inne på. Spilte litt HC i BF3 Close Quarters og der funket det helt perfekt.

 

Men det er jo bare fordi at det er en noob mode, enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Prøvde forresten HC nå og skjønner hvorfor mange hater denne modusen. Den er jo fullstendig ubalansert på enkelte våpen. Det er jo bare en eneste stor sniper orgie. M320 virker også ubalansert. Så lenge man var innenfor exp.radius så gikk man jo rett i bakken!

Forskjellen blir jo at man ikke trenger å tømme et halvt magasin i brystet på noen før de dør, ikke spotting, vet ikke hvor mye helse du har, hvor mange skudd du har totalt og i magasinet, ikke map, du må sikte på folk for å vite om de er på laget ditt, osv. HC er mye bedre, altfor mye noobs på normal med noobtube, explosives overalt, krever rett og slett ikke at du tenker. Prøv og spill en tett runde på HC, 3-4 folk på hvert lag f.eks, skal love deg at du får en spennende og intens match der lyder er veldig viktig. Det går an å spille for moro også ikke bare for å få mest mulig poeng som de fleste er opptatt av, det er jo et jævla levelkjør selv om det ikke har stort å si egentlig.

Årsaken til at du slet på HC er nok rett og slett at du ikke er vant til å tenke når du spiller, og når du kommer sammen med folk som faktisk tenker, da sliter du.

 

 

Det at man tåler mer er jo en god ting! Noobs har vanskeligere med å drepe deg, og folk med god aim er enda sterkere.

 

HC er jo enda mere COD. Noobtoob, 360 noscope kids og mere twitchy gameplay.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dessuten fører HC til at det blir såpass mye lusking og tusking eller sniper camping at det rett og slett blir kjedelig i lengden.

Helt enig, jeg kan se potensialet hvis man spiller aggressivt mot hverandre og har hele laget på voip. Har desverre ikke kommet meg inn i en norsk clan enda. Har så tykk dialekt at folk bare blir irritert eller får latterkrampe. :p

Lenke til kommentar

Synes DMR er like ubrukelige som de var. Merkelig nok gjorde jeg det vesentlig bedre med QBU-88 enn M39 selv om sistnevnte har høyere damage. QBU-88 har dog vesentlig høyere accuracy så jeg brukte vel bare 1/3 av tiden som jeg brukte med M39 for å få 50 headshots til assignments. SKSen er den som suger hardest av de jeg har brukt hittil.

 

Uansett skikkelig pain in the ass å bruke disse riflene og jeg fatter ikke hvorfor de har valgt DMR som "weapon of choise" til lvl 100 assignmentsene. Synes de burde vært mye mer kreative. Assignments i BF4 er enten griseenkle, eller bare irriterende tidkrevende. Synes de gjorde dette mye bedre i BF3 hvor man kunne jobbe mot assignments uten å måtte velge et suboptimalt kit. DMR+ REX eller Magnum må sies å være de mest elendige kombinasjonene jeg har vært ute for etter 170 timer spilling, men nå er jeg heldigvis snart ferdig med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...