Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Hvilke våpen er det snakk om?

Det er vel bare china rising som er eneste DLC ute foreløbig?

Du finner nok alle våpen i loudout, men om du ikke har unlocket de, får du ikke brukt de.

 

Alle våpen som kjem med second assault er tilgjengelig for unlock no.

 

How? F2000 skal man ha *10 kills inside the metro on metro*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvilke våpen er det snakk om?

Det er vel bare china rising som er eneste DLC ute foreløbig?

Du finner nok alle våpen i loudout, men om du ikke har unlocket de, får du ikke brukt de.

 

Alle våpen som kjem med second assault er tilgjengelig for unlock no.

 

How? F2000 skal man ha *10 kills inside the metro on metro*

 

 

Ja, eg sa dei var tilgjengelig for unlock :p Trur det kun er AS VAL som er oppnåelig for øyblikket..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

 

 

 

 

Hvilke våpen er det snakk om?

Det er vel bare china rising som er eneste DLC ute foreløbig?

Du finner nok alle våpen i loudout, men om du ikke har unlocket de, får du ikke brukt de.

Alle våpen som kjem med second assault er tilgjengelig for unlock no.

How? F2000 skal man ha *10 kills inside the metro on metro*

Ja, eg sa dei var tilgjengelig for unlock :p Trur det kun er AS VAL som er oppnåelig for øyblikket..

How??

Lenke til kommentar

10 squad repairs og 10 min i scout eller attack heli for å få As val.

Hadde håpet den var like god som i BF3. Nå er den ubrukelig på medium til lang avstand.

Kun 21 kuler i magasinet er heller ikke akkurat noe pluss visst du møter på flere enn 1 fiende. Har klart dobbel kill, men det hører til sjeldenhetene.

Lenke til kommentar

Lol, jeg har posta samme linken to ganger i denne tråden med alle DLC assignmentene så langt og så langt har ingen fått den med seg, har alle satt meg på ignorerings lista eller hva?

 

 

Men as val var ett dritt våpen i BF3, for min del så virker det som det er en del bedre, men bare på close combat, ikke så veldig mye annet, har vel den høyeste damage per second da i spillet så langt.

Lenke til kommentar

Lol, jeg har posta samme linken to ganger i denne tråden med alle DLC assignmentene så langt og så langt har ingen fått den med seg, har alle satt meg på ignorerings lista eller hva?

 

 

Men as val var ett dritt våpen i BF3, for min del så virker det som det er en del bedre, men bare på close combat, ikke så veldig mye annet, har vel den høyeste damage per second da i spillet så langt.

Likte AS Val i BF3. Der kunne man ta ut folk på medium avstand. Virker som om den har en forferdelig bulletspread nå, som gjør den ubrukelig i alt annet enn Domination eller TDM. Damage modellen synes jeg er litt små rar. Den gjør 30dmg maks, så du må allikevel skyte 4 skudd for å ta ut en fiende.

Lenke til kommentar

Tja, den fungerte vel greit nok når man fikk extended mag, men syntes aldri den var noe og det hadde nå blitt merkelig egentlig om man kunne bruke bare 3 skudd med en pdw eller hva den regnes som for å drepe noen, men alle våpen har noe som drar de ned og så noe som drar de opp igjen, i bf4 så syns jeg ingen våpen er bedre enn andre i de forskjellige klassene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...