Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tatt screenshots med og uten Mantle på tre forskjellige kart. R9 290 og i7-4770K. Før-bildene ble tatt i går før nyeste driver ble lagt ut, og alle screenshotene ble tatt på steder der jeg hadde nøyaktig 100 fps i Ultra.

 

Siege of Shanghai:

RE9kWUl6.jpeg

 

Lancang Dam:

QkdyVUxY.jpeg

 

Zavod 311:

MkNQUWF2.jpeg

 

Zavod 311, med de innstillingene jeg vanligvis spiller med, med Mantle (ingen før-bilde):

MVRxOG5M.jpeg

 

10-15% bedre ytelse med Mantle på tre litt tilfeldige steder. Noe sier meg at Crossfire 290 virkelig vil gi valuta for pengene med Mantle! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har tatt screenshots med og uten Mantle på tre forskjellige kart. R9 290 og i7-4770K. Før-bildene ble tatt i går før nyeste driver ble lagt ut, og alle screenshotene ble tatt på steder der jeg hadde nøyaktig 100 fps i Ultra.

 

10-15% bedre ytelse med Mantle på tre litt tilfeldige steder. Noe sier meg at Crossfire 290 virkelig vil gi valuta for pengene med Mantle! :)

Noe sier meg at du vil se en større forskjell om du tester med mange spillere ;)

10-15% økning i ytelse i et rent GPU-bound scenario er strengt tatt ganske imponerende ettersom Mantle primært skal hjelpe med CPU-bottlenecks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra jobba BALT3! :)

Hva slags frekvens på cpu, minnet og skjermkort?

Likt som i signatur?

Jeg hadde faktisk nedjustert klokken litt, har endret signaturen nå. 4.4GHz, 1175/1450 på alle screenshotene.

 

EDIT: Jeg er også veldig fornøyd med 10-15% opp fra 100 fps i Ultra, men det er med mine vanlige innstillinger under vanlig spilling at jeg merker størst forskjell. Løper rundt med 180-200 fps store deler av tiden! :)

 

EDIT 2: FPS låst på 200 stort sett hele tiden i Rogue Transmission 32p... :p

 

Men jeg opplever en og annen kraftig fps-drop. Drops fra 200 til 90, 50 og helt ned under 30. Det er snakk om drops som varer 1 frame og skjer bare 1-2 ganger per runde, men er irriterende likevel. Merkes at dette er Mantle beta... :p

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Jeg er helt noob på dette, men vil mitt 7970 kunne bruke Mantle?

Visstnok er det ytelsesproblemer med Mantle for 7970 (og nesten alle andre Radeon-kort) som får ytelsesgevinsten til å bli minimal, hva som skal til for å fikse dette er ikke greit å vite. 7970 skal få på plass støtte i fremtiden i likhet med alle andre 7000-kort og nyere.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Jeg er helt noob på dette, men vil mitt 7970 kunne bruke Mantle?

Visstnok er det ytelsesproblemer med Mantle for 7970 (og nesten alle andre Radeon-kort) som får ytelsesgevinsten til å bli minimal, hva som skal til for å fikse dette er ikke greit å vite. 7970 skal få på plass støtte i fremtiden i likhet med alle andre 7000-kort og nyere.

 

 

Jeg har god tid, så da venter jeg. Takk! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

Jeg har god tid, så da venter jeg. Takk! :)

 

Jeg merket heller ingen forskjell på Mantle eller DX, 7900-serien.

Er vel dette som er hverdagen til folk med ATI-kort, venting :)

 

 

Har null hastverk med det. 7970 er ingen stress, da det er et ganske greit skjermkort i bunn og grunn, som kjører BF4 på ultra (selvfølgelig med noe satt til medium osv).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er vel ikke ultra hvis noe står på medium? ;)

 

Hvorfor har de ikke klart å fikse missing crosshair bugen? Ja, er bare å trykke spot, men læll..

 

Jojo.

Lenke til kommentar

Hvor finner du den? Er det flere våpen som har kommet som ikke vises i battleloggen?

 

Det er en unlock til Second Assault DLCen, hvis du ser på loadout i battlelogen så finner du den, du finner 5 forskjellige våpen i loadouten, de er merket med ett slags oransje merke med noe som ser ut som en hvit flamme kontur eller hva det er, kan jo også se på denne linken, scroll ned for second assault.

De har vært der lenge.

 

http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_4_DLC_Assignments

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...