Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er det som er de beste våpnene (+attachments!) i hver klasse for tiden? Selv bytter jeg systematisk våpen hver gang jeg får siste battlepack, så jeg rekker liksom ikke å bli vant med et våpen før jeg går videre. Mener å huske at ACE og M416 med EG+HB var knall, men det var jo en stund siden. For Support-klassen holder jeg på med Type 88, og jeg digger det så langt (EG+HB her også). PDW og hagler har jeg ikke prøvd i det hele tatt.

 

Nå spiller jeg nesten eksklusivt Engineer og bruker for det meste AK 5C på brett med lengre avstander, mens våpen som ACW-R og ACE 52 CQB absolutt er habile våpen å bruke. Nå i det siste har jeg begynt å utforske PDW'er litt og kommet frem til at UMP 45 og særdeles AS VAL er gode våpen. AS VAL anbefales varmt da den har den høyeste DPS'en av alle våpnene i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva er det som er de beste våpnene (+attachments!) i hver klasse for tiden? Selv bytter jeg systematisk våpen hver gang jeg får siste battlepack, så jeg rekker liksom ikke å bli vant med et våpen før jeg går videre. Mener å huske at ACE og M416 med EG+HB var knall, men det var jo en stund siden. For Support-klassen holder jeg på med Type 88, og jeg digger det så langt (EG+HB her også). PDW og hagler har jeg ikke prøvd i det hele tatt.

 

Nå spiller jeg nesten eksklusivt Engineer og bruker for det meste AK 5C på brett med lengre avstander, mens våpen som ACW-R og ACE 52 CQB absolutt er habile våpen å bruke. Nå i det siste har jeg begynt å utforske PDW'er litt og kommet frem til at UMP 45 og særdeles AS VAL er gode våpen. AS VAL anbefales varmt da den har den høyeste DPS'en av alle våpnene i spillet.

 

Musematta min er ikke stor nok til å kontrollere recoilen på AS Valen :p Eneste plassen den fungerer er Close Quarters, å da bruker jeg heller Hawk 12G.

 

Mine favoritter er. Assault L85A2 og SCAR-H, Engineer AK5C og M-TAR, Support M240B og RPK12, Recon M40A5.

Lenke til kommentar

Savner G3'n til Assault. Men SCAR-H er vel ganske lik.

 

Folk vil aldri bli fornøyde før de får samme skin. ;)

 

 

 

Hva er det som er de beste våpnene (+attachments!) i hver klasse for tiden? Selv bytter jeg systematisk våpen hver gang jeg får siste battlepack, så jeg rekker liksom ikke å bli vant med et våpen før jeg går videre. Mener å huske at ACE og M416 med EG+HB var knall, men det var jo en stund siden. For Support-klassen holder jeg på med Type 88, og jeg digger det så langt (EG+HB her også). PDW og hagler har jeg ikke prøvd i det hele tatt.

 

Nå spiller jeg nesten eksklusivt Engineer og bruker for det meste AK 5C på brett med lengre avstander, mens våpen som ACW-R og ACE 52 CQB absolutt er habile våpen å bruke. Nå i det siste har jeg begynt å utforske PDW'er litt og kommet frem til at UMP 45 og særdeles AS VAL er gode våpen. AS VAL anbefales varmt da den har den høyeste DPS'en av alle våpnene i spillet.

 

Musematta min er ikke stor nok til å kontrollere recoilen på AS Valen :p Eneste plassen den fungerer er Close Quarters, å da bruker jeg heller Hawk 12G.

 

Mine favoritter er. Assault L85A2 og SCAR-H, Engineer AK5C og M-TAR, Support M240B og RPK12, Recon M40A5.

 

 

Tap fire med 3-4 skudd i hver burst funker bra, enda godt det kun er 20 skudd i magasinet om man våger seg på en magdump! ;)

Lenke til kommentar

Folk vil aldri bli fornøyde før de får samme skin. ;)

Er jo det hele BF dreier seg om. Realismen er jo lik null men hadde ikke vært like kult å springe rundt med luftpistol eller paintball børse liksom. ;) Hvor kult hadde det vært om Abrams vogna hadde hatt sitt rette "skin":Olabil med potatogun!

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Uff! Aldri hatt noe problemer med BF4 egentlig så har jeg nå gått 1-2 måneder uten å spille så prøvde jeg igjen denne uken og bare tull. Etter noen minutter på serveren detter jeg automatisk ut og følgende feilmelding kommer opp i battlelog: Error - Could not join server (1)

 

Tips?

Lenke til kommentar

Uff! Aldri hatt noe problemer med BF4 egentlig så har jeg nå gått 1-2 måneder uten å spille så prøvde jeg igjen denne uken og bare tull. Etter noen minutter på serveren detter jeg automatisk ut og følgende feilmelding kommer opp i battlelog: Error - Could not join server (1)

 

Tips?

 

Hos meg har det alltid virket å oppdatere punkbuster, men ikveld så har jeg ikke vært i stand til å koble til en eneste server. Aldri skjedd før. Kan muligens ha noe med at det er dobbel xp og jævlig mange som gamer?

Lenke til kommentar

Det burde ikke ha noe å si, funka å joine her ihvertfall.

 

Men men, jeg er nå like rappkjefta på serverne og spesielt når jeg blir sur, så fikk jeg warning for language av en fransk mann, så skreiv jeg bare, "yes learn english", så blei jeg banna, haha, jaja, the internets, mest kristne og butthurt stedet på jorda tror jeg.

Lenke til kommentar

 

Uff! Aldri hatt noe problemer med BF4 egentlig så har jeg nå gått 1-2 måneder uten å spille så prøvde jeg igjen denne uken og bare tull. Etter noen minutter på serveren detter jeg automatisk ut og følgende feilmelding kommer opp i battlelog: Error - Could not join server (1)

 

Tips?

 

Hos meg har det alltid virket å oppdatere punkbuster, men ikveld så har jeg ikke vært i stand til å koble til en eneste server. Aldri skjedd før. Kan muligens ha noe med at det er dobbel xp og jævlig mange som gamer?

 

 

Godt det ikke bare er meg! :p Oppdatere punkbuster nå for å prøve, spilte i 5 minutt før spillet avsluttet seg og samme feilmelding kom opp..

Endret av - Rudi
Lenke til kommentar

 

Den drepte folk.

Man kan ikke kjøre og skyte i RL så hvorfor i BF4?

 

 

Man kan fortsatt kjøre og skyte samtidig med MBT og IFV. (Ikke i RL, selvfølgelig, men hvem faen hadde giddet å kjøre rundt i 10km/h mens en annen hadde fått all moroa med å skyte folk?).

 

 

USA bruke i gulfkrigen tanks som kunne kjøre og skyte samtidig, just FYI.

Lenke til kommentar

 

 

Den drepte folk.

Man kan ikke kjøre og skyte i RL så hvorfor i BF4?

 

 

Man kan fortsatt kjøre og skyte samtidig med MBT og IFV. (Ikke i RL, selvfølgelig, men hvem faen hadde giddet å kjøre rundt i 10km/h mens en annen hadde fått all moroa med å skyte folk?).

 

 

USA bruke i gulfkrigen tanks som kunne kjøre og skyte samtidig, just FYI.

 

 

Hmm.. skyte samtidig som i at vognføreren kan både manøvrere vogna og skyte, eller at skytteren kan skyte samtidig som at vogna er i bevegelse? Russerne hadde så vidt jeg vet systemer allerede på 70-tallet som stabiliserte kanonen slik at den kunne skyte under bevegelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...