Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skjønner ikkje hva dere tyter og syter om.

Eg sitter på ett stakkers 670 og spillet ser no kjempebra ut ??? har ikkje merket noe som har fått meg til å tenke at eg må oppgradere :p

 

tror mange her bare er ute etter noen fine tall!

 

Må nok si meg enig.

 

Må nok dog si meg uenig i at FPS er uviktig, dersom det er det du mener.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Herlig at de har fikset den irritable spawntiden med svart vindu!

 

Ja hva faen var egentlig det der for noe ? Sjelden har jeg blitt mere tafatt frustrert over noe så jævlig som akkurat det der. Utrolig at det skulle gå så lang tid før en slik elementær feil ble luket bort.

Lenke til kommentar

 

Herlig at de har fikset den irritable spawntiden med svart vindu!

 

Ja hva faen var egentlig det der for noe ? Sjelden har jeg blitt mere tafatt frustrert over noe så jævlig som akkurat det der. Utrolig at det skulle gå så lang tid før en slik elementær feil ble luket bort.

 

Var ikke det en "feature", slik at folk ikke bare kunne spawne på en kompis som ble nesten drept, skyte motstanderen med lite hp og revive kompisen?

Lenke til kommentar

Haha...ok!

Er jo bedre å la spillerene spawne, være fullstendig forsvarsløs i ett kritisk sekund og så får kanskje motparten 2+ med lucky kills siden han i utganspunktet fyrte av skudd mot squad leaderen.

 

Har selv stått der og trodd jeg låg ann til å felle en kar, og plutselig popper det opp 2-3 andre rundt han som selvfølgelig ikke fatter en dritt, og så ligger de der stive.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Herlig at de har fikset den irritable spawntiden med svart vindu!

 

Ja hva faen var egentlig det der for noe ? Sjelden har jeg blitt mere tafatt frustrert over noe så jævlig som akkurat det der. Utrolig at det skulle gå så lang tid før en slik elementær feil ble luket bort.

 

Var ikke det en "feature", slik at folk ikke bare kunne spawne på en kompis som ble nesten drept, skyte motstanderen med lite hp og revive kompisen?

 

 

Tror det. Synes egentlig ikke det var store problemet egentlig da man kan se på spawn screen om det er fiender i nærheten. Bare rett og rimelig at laget som blir beskutt har en taktisk ulempe når de spawner og de som beskyter faktisk har en taktisk fordel når fiender kan poppe frem med full helse og ammo.

 

Det som er leit med 'black screen' er jo at det faktisk fordrer taktikk, og det skal man helst ikke ha noe av..

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med BF4 på PC etter den nyeste Patchen?

Spillet krasjer plutselig for meg og får opp denne feilmeldingen

 

Faulting application name: bf4.exe, version: 1.1.0.0, time stamp: 0x52e6656f
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.1.0.0, time stamp: 0x52e6656f
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00000000004a1045
Faulting process id: 0xb48
Faulting application start time: 0x01cf1f94389885fd
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Report Id: 936ba7f3-8b89-11e3-82dd-c86000ca60b1
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
Lenke til kommentar

Å DICE, jeg elsker alle bugsene deres, spesielt den hvor spillet ditt krasjer når du spawner/gå inn i en lav eller tank å får mg plassen, så ekstremt flott.

Inkompetente fjols.

 

Håper de går tilbake til 1942 stil i BF5, kanskje de faktisk kan få til ett spill som går an å spille uten å rive av seg håret etter hver patch.

Lenke til kommentar

 

Noen andre som har problemer med BF4 på PC etter den nyeste Patchen?

Spillet krasjer plutselig for meg og får opp denne feilmeldingen

 

Faulting application name: bf4.exe, version: 1.1.0.0, time stamp: 0x52e6656f
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.1.0.0, time stamp: 0x52e6656f
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00000000004a1045
Faulting process id: 0xb48
Faulting application start time: 0x01cf1f94389885fd
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Report Id: 936ba7f3-8b89-11e3-82dd-c86000ca60b1
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:

 

Det spørsmålet ble litt for teknisk til å forstå noe av her. *host hark*----> BF4 tekniske tråden

Lenke til kommentar

Å DICE, jeg elsker alle bugsene deres, spesielt den hvor spillet ditt krasjer når du spawner/gå inn i en lav eller tank å får mg plassen, så ekstremt flott.

Inkompetente fjols.

 

Håper de går tilbake til 1942 stil i BF5, kanskje de faktisk kan få til ett spill som går an å spille uten å rive av seg håret etter hver patch.

 

Blir drept relativt ofte av folk som har 0 i helse, dette tror jeg skjer kun når det er folk jeg har skutt på samtidig. Forklaringen jeg har lest er at helsen egentlig har flere desimaler, slik at man da har f.eks 0.4 i helse. Godt mulig, men dette skjer hver eneste match og ihvertfall en 3-4 ganger. Altså rundt en fjernedel av gangene jeg dauer.

 

Litt fantastisk at rundt 1/4 av gangene jeg dauer så har jeg skadet han som skjøt på meg minst 99,5%..

Lenke til kommentar

Ingen problemer her etter patchen. Men så har jeg aldri hatt noe spesielle tekniske problemer med BF4 i det heletatt. Hender seg bare at jeg får Failed to connect til noen servere. Men har ikke fått de nå i det siste.

 

 

Å DICE, jeg elsker alle bugsene deres, spesielt den hvor spillet ditt krasjer når du spawner/gå inn i en lav eller tank å får mg plassen, så ekstremt flott.

Inkompetente fjols.

 

Håper de går tilbake til 1942 stil i BF5, kanskje de faktisk kan få til ett spill som går an å spille uten å rive av seg håret etter hver patch.

 

Blir drept relativt ofte av folk som har 0 i helse, dette tror jeg skjer kun når det er folk jeg har skutt på samtidig. Forklaringen jeg har lest er at helsen egentlig har flere desimaler, slik at man da har f.eks 0.4 i helse. Godt mulig, men dette skjer hver eneste match og ihvertfall en 3-4 ganger. Altså rundt en fjernedel av gangene jeg dauer.

 

Litt fantastisk at rundt 1/4 av gangene jeg dauer så har jeg skadet han som skjøt på meg minst 99,5%..

 

Dette skjer VELDIG ofte hos meg. Flestparten av deathsa mine har fyren 0 i helse. :/ Synd de ikke får fikset nettkoden. Men den tror jeg de aldri får fikset, med mindre de lager en helt ny frostbite motor.

Lenke til kommentar

 

Å DICE, jeg elsker alle bugsene deres, spesielt den hvor spillet ditt krasjer når du spawner/gå inn i en lav eller tank å får mg plassen, så ekstremt flott.

Inkompetente fjols.

 

Håper de går tilbake til 1942 stil i BF5, kanskje de faktisk kan få til ett spill som går an å spille uten å rive av seg håret etter hver patch.

 

Blir drept relativt ofte av folk som har 0 i helse, dette tror jeg skjer kun når det er folk jeg har skutt på samtidig. Forklaringen jeg har lest er at helsen egentlig har flere desimaler, slik at man da har f.eks 0.4 i helse. Godt mulig, men dette skjer hver eneste match og ihvertfall en 3-4 ganger. Altså rundt en fjernedel av gangene jeg dauer.

 

Litt fantastisk at rundt 1/4 av gangene jeg dauer så har jeg skadet han som skjøt på meg minst 99,5%..

 

 

Litt usikker på hvorfor du quoter meg og skriver dette, men ja, jeg veit at det kan være 0,5hp igjen, slik var det også i BF3, har sett mange som løper rundt når det står 0% i BF3 også.

Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke AS Val i battleloggen? :S Ble drept av noen med den, men jeg finner den ikke under unlocks. :S Finner heller ikke assignmenten til å unlocke den.

Du trenger 10 Squad repairs og 10 minutter i helikopter for å unlocke AS Val. Transport heli teller visst ikke, så du må være i enten Scout heli eller Attack heli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...