Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan få en ny kniv med second assault også, kalt "boot", unlocka den idag i battlesnack, du ser den bare på loudout, ikke på selve unlocks delen siden second assault ikke er ute enda.

Er vel en ny premium kniv også, ikke at dette er så spennende, men men.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Man kan få en ny kniv med second assault også, kalt "boot", unlocka den idag i battlesnack, du ser den bare på loudout, ikke på selve unlocks delen siden second assault ikke er ute enda.

Er vel en ny premium kniv også, ikke at dette er så spennende, men men.

Kommer to nye kniver:

 

Boot-kniven

185px-BF4_Knife_Boot.png

SEAL-kniven

185px-BF4_Knife_SEAL.png

Lenke til kommentar

 

Uff! Aldri hatt noe problemer med BF4 egentlig så har jeg nå gått 1-2 måneder uten å spille så prøvde jeg igjen denne uken og bare tull. Etter noen minutter på serveren detter jeg automatisk ut og følgende feilmelding kommer opp i battlelog: Error - Could not join server (1)

 

Tips?

 

Hos meg har det alltid virket å oppdatere punkbuster, men ikveld så har jeg ikke vært i stand til å koble til en eneste server. Aldri skjedd før. Kan muligens ha noe med at det er dobbel xp og jævlig mange som gamer?

 

 

Kommer du fortsatt ikke inn? Problemet er fortsatt her..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Uff! Aldri hatt noe problemer med BF4 egentlig så har jeg nå gått 1-2 måneder uten å spille så prøvde jeg igjen denne uken og bare tull. Etter noen minutter på serveren detter jeg automatisk ut og følgende feilmelding kommer opp i battlelog: Error - Could not join server (1)

 

Tips?

 

Hos meg har det alltid virket å oppdatere punkbuster, men ikveld så har jeg ikke vært i stand til å koble til en eneste server. Aldri skjedd før. Kan muligens ha noe med at det er dobbel xp og jævlig mange som gamer?

 

 

Kommer du fortsatt ikke inn? Problemet er fortsatt her..

 

 

Kommer inn nå ja. Prøvd å oppdatere punkbuster'n? Det er en setup-fil under installasjonskatalogen under en katalog som heter 'pb' som oppdaterer.

alle er vel premium, ingen grunn til å ikke være det :dremel:

 

Det koster flere hundre spenn, er det god nok grunn?

Lenke til kommentar

 

 

 

Uff! Aldri hatt noe problemer med BF4 egentlig så har jeg nå gått 1-2 måneder uten å spille så prøvde jeg igjen denne uken og bare tull. Etter noen minutter på serveren detter jeg automatisk ut og følgende feilmelding kommer opp i battlelog: Error - Could not join server (1)

 

Tips?

 

Hos meg har det alltid virket å oppdatere punkbuster, men ikveld så har jeg ikke vært i stand til å koble til en eneste server. Aldri skjedd før. Kan muligens ha noe med at det er dobbel xp og jævlig mange som gamer?

 

 

Kommer du fortsatt ikke inn? Problemet er fortsatt her..

 

 

Kommer inn nå ja. Prøvd å oppdatere punkbuster'n? Det er en setup-fil under installasjonskatalogen under en katalog som heter 'pb' som oppdaterer.

alle er vel premium, ingen grunn til å ikke være det :dremel:

 

Det koster flere hundre spenn, er det god nok grunn?

 

http://www.g2play.net/

 

267 kr

 

Har selv kjøpt det der :)

Lenke til kommentar

Ser alt av Second Assault stæsjet er dukket opp i battlelog nå. Da burde de vel være sånn noenlunde on-schedual til tross for utviklingen til spillet. Det ble vel også vist i Tysk Origin her om dagen at SA hadde release 18. februar, men ingenting har blitt bekreftet fra offisielt hold.

 

Så enten kommer det snart, eller så har disse battlelog tingene, assignments etc. ligget i "releaseplanen" hele veien, men at selve DLCen ikke kommer før om xx.

Lenke til kommentar

 

Eg møtte på han her i går kveld.

 

 

:confused:

 

Ein kjapp 'ban request' på ADK sine sider, og fem minutt etter at hovudadmin såg videoen var han utestengt.

Åssen i h... er det mulig å se noe som helst utifra den videoen? Alt er jo en eneste stor grøt!

 

EMP buggen er eit stort problem i spectator mode.

 

Men, dersom du sett på 1080p, og fullskjerm ser ein klart og tydeleg kva som er saka. :-)

Lenke til kommentar

 

Åssen i h... er det mulig å se noe som helst utifra den videoen? Alt er jo en eneste stor grøt!

 

 

Jeg skjønte heller ikke hva jeg skulle kikke etter, men etter et par ganger fant jeg ut at viewpoint var fra cheateren, og at det var helsen hans nede i høyre hjørne som var greia :) - og den ser man jo.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

 

 

Åssen i h... er det mulig å se noe som helst utifra den videoen? Alt er jo en eneste stor grøt!

 

 

Jeg skjønte heller ikke hva jeg skulle kikke etter, men etter et par ganger fant jeg ut at viewpoint var fra cheateren, og at det var helsen hans nede i høyre hjørne som var greia :) - og den ser man jo.

 

Ahh...*facepalm* . Lurer riktignok på hvordan de fikk tak i videoen?Var det bare Spectator mode mens spillet pågikk? Men den viser hvertfall klart hvordan enkelte jukser så det suser i BF og hvor lett det er å bruke hacks. :(

Endret av Vice
Lenke til kommentar

 

 

 

Åssen i h... er det mulig å se noe som helst utifra den videoen? Alt er jo en eneste stor grøt!

 

 

Jeg skjønte heller ikke hva jeg skulle kikke etter, men etter et par ganger fant jeg ut at viewpoint var fra cheateren, og at det var helsen hans nede i høyre hjørne som var greia :) - og den ser man jo.

 

Ahh...*facepalm* . Lurer riktignok på hvordan de fikk tak i videoen??

 

Du går i spectatormode å recorder fra cheateren sitt synspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...