Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti at lyden plutselig ikke vil fungere? Når jeg spiller online nå så hører jeg bare noen små smell innimellom, men hvis jeg er inne på innstillinger i spillet så hører jeg at jeg beveger musen rundt med de må klikke lydene som da kommer. Og enda særere det er at lyden fungerer som normalt hvis jeg spiller i Test range så problemet er kun når jeg spiller multiplayer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer!

 

Det er en bug, men den pleier å bli borte i neste runde, ikke spør hvorfor, det bare er sånn.

 

 

Men DMR er ikke så fryktelig mye bedre, men bra de skrudde ned på bloomen når man skyter, eller spredningen så man faktisk kan plante 2 skudd presist etter hverandre, men de økte damagen med bare 2 ifra 43 til 45, så det er fortsatt ikke 1 shot kill i hode på nært hold.

De er egentlig ikke så bra på close syns jeg.

Lenke til kommentar

Ikke oneshot i hodet? Uansett når jeg treffer folk i hodet dævver de med en gang... ?

 

Nei, ikke one shot i hodet, men på hardcore så funker det med one shot i hode ja, men verken jeg eller andre bruker noe annet en normal mode som mal når det kommer til damage, alt forandrer seg drastisk når du spiller hardcore.

På hardcore så har du vel bare 60% health eller noe, hvis det funker slik som det gjorde i BC2 og BF3.

 

DMR har en maks damage på 45 og hode har 2x damage multiplier, så 45*2=90, før patchen så var damage på DMR 43 og det blir jo da 86 hvis man skyter i hode på normal mode, de økte jo også minimum damage.

Men, qbu-88 og sks har mindre maks damage enn de andre DMRene som er 43 damage og da mindre minimums damage også.

Lenke til kommentar

 

Ikke oneshot i hodet? Uansett når jeg treffer folk i hodet dævver de med en gang... ?

 

Nei, ikke one shot i hodet, men på hardcore så funker det med one shot i hode ja, men verken jeg eller andre bruker noe annet en normal mode som mal når det kommer til damage, alt forandrer seg drastisk når du spiller hardcore.

På hardcore så har du vel bare 60% health eller noe, hvis det funker slik som det gjorde i BC2 og BF3.

 

DMR har en maks damage på 45 og hode har 2x damage multiplier, så 45*2=90, før patchen så var damage på DMR 43 og det blir jo da 86 hvis man skyter i hode på normal mode, de økte jo også minimum damage.

Men, qbu-88 og sks har mindre maks damage enn de andre DMRene som er 43 damage og da mindre minimums damage også.

 

Men jeg opplever ofte i vanlig mode at ved hodeskudd detter de uansett. Har jeg fordel av ping eller no annet sært som gjør til det?

F.eks på Hainan Resort.

Der bruker jeg å ligge i spawn for å ta ut de som har tenkt å ligge i sin spawn hele fighten for å tvinge de nærmere sentrum. Da skyter jeg de som regel med hodeskudd og de faller tvert.

Dog ikke med DMR :hmm:

Lenke til kommentar

Det er forskjell på DMR og det man kan kalle sniper/bolt action rifler.

DMR er halv automat.

 

Alle sniper rifler/bolt action rifler tar one shot i hode på alle avstander, uansett mode.

Ser ut som de har buffa den FY-JS rifla,mulig det er feil, men uansett.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Noen flere som synes buffen til dmr's var unødvendig og at de er for gode nå?

 

De ble bedre og noenlunde brukbare. Jeg digger å spille med dem, men synes fortsatt at assault rifles, og faktisk noen carbines er bedre på close/mid-range. Problemet er at dmr blir klemt veldig mellom assaultrifles/lmg som er overlegne på close-range og gode på mid-range, men samtidig underlegne bolt action på long-range, og faktisk midrange pga dmg. Zavod er muligens det eneste kartet hvor jeg synes dmr fungerer bra, men fortsatt ikke bedre enn assault rifles.

 

 

Det er forskjell på DMR og det man kan kalle sniper/bolt action rifler.

DMR er halv automat.

 

Alle sniper rifler/bolt action rifler tar one shot i hode på alle avstander, uansett mode.

Ser ut som de har buffa den FY-JS rifla,mulig det er feil, men uansett.

 

Det er feil. Det er 2-3 bolt action rifler som ikke har over 43dmg på min damage. (Scout Elite og FY-JS, ihvertfall prepatch. Sjekk symthic.com).

Endret av krabbemat
Lenke til kommentar

På serverlisten så "dukker" disse hakene opp, hva er det og hva er forskjellen på de jeg ringet rundt?

Jeg vet når passord er påkrevd på server så dukker det opp en lås der ihvertfall :)

 

qrmUOH1.jpg

 

Når du klikker på serveren og ser litt mer info på høyre side så vil du se at ikonene bety "official" og "ranked". Jeg mener at "official" betyr at serveren bruker nøyaktig de reglene som DICE har satt opp for gamemodes. Når de bare er "ranked" bety at server-admin har justert ting som ticket-count og fast-spawn etc. Hvis du endrer server-filteret så kan du vel få frem "unranked" servere også.

Lenke til kommentar

damage på bolt action rifler varierer jo over range? om du skyter noen på kloss hold så dør de jo uansett, om du treffer dem på 50-200m range så får man jo assist opp til 80-90, og 300-400m+ kan det vere helt nede i 40-50 poeng assist.

 

kan være at jeg tar helt feil her men det er iallefall sånn det har vært for meg når jeg sniper.

Lenke til kommentar

damage på bolt action rifler varierer jo over range? om du skyter noen på kloss hold så dør de jo uansett, om du treffer dem på 50-200m range så får man jo assist opp til 80-90, og 300-400m+ kan det vere helt nede i 40-50 poeng assist.

 

kan være at jeg tar helt feil her men det er iallefall sånn det har vært for meg når jeg sniper.

 

Nja, noen har mindre enn 100 på max damage, andre har 100. Noen har også mindre enn 43 på min damage og disse vil ikke få 'one hit kill' på lang avstand med 'head shot' heller.

Lenke til kommentar

Hva er det som er de beste våpnene (+attachments!) i hver klasse for tiden? Selv bytter jeg systematisk våpen hver gang jeg får siste battlepack, så jeg rekker liksom ikke å bli vant med et våpen før jeg går videre. Mener å huske at ACE og M416 med EG+HB var knall, men det var jo en stund siden. For Support-klassen holder jeg på med Type 88, og jeg digger det så langt (EG+HB her også). PDW og hagler har jeg ikke prøvd i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...