Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Akkurat! Spillet funker ypperlig hos meg, så hvorfor disse trollene klager så mye forstår jeg meg ikke på.

 

Din tankegang: Hvordan i all verden kan EN eneste person i verden plages med spillet, når jeg aldri har gjort det?

Det har vært enormt med bugs, og mange gjør spillet ubrukelig i lengre perioder. Skal vedde på at det er jævla Mantle dritten som er årsaken til det meste, dem må fikse det andre før dem begynner med sånt tull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har alltid fungert fint hos meg også. Det eneste som har plaget meg er nettkoden. Men den har jeg blitt så vandt med nå at jeg egentlig ikke bryr meg så hardt lengre. :p

 

Netcoden bør dem forbedre ja, men herregud, det er et spill som fungere nå. Forstår ikke hvorfor dem klager så mye her, dem oppfører jeg jo som om de er små barn.

 

Det som skal sies er at spill er kompliserte, og ved det også vanskelig å gjøre plettfri uten bugs. BF4 er så stort at det egentlig ikke er rart dem hadde så store problemer.

 

 

Etter den aller siste patchen, den som var før denne har spillet fungert så og si utmerket her, joda, noen krasj, men ingenting mot for hvordan det var og man slipper alt dette svart load fail error skjerm driten også, men spørs jo hvordan det er nå da, har ikke prøvd idag enda.

 

Akkurat! Spillet funker ypperlig hos meg, så hvorfor disse trollene klager så mye forstår jeg meg ikke på.

 

Synes moderatorene bør ta seg en liten kikk inn på tråden, da det er utrolig kjedelig med denne negativiteten hele tiden.

 

Planestside 2 har 2000 spillere på hver server å har 0 problemer der med å bli oneshottet eller å ikke treffe fienden som jeg skyter på, så skjønner ikke hvorfor ikke DICE klarer å gjøre det samme med 64 spillere. Jeg har vært med BF siden starten å kan bare si at det blir bare værre og værre for hver tittel de gir ut.

Lenke til kommentar

Ja jeg har klaget over BF4 her i tråden. Spillet fungerer ikke som det skal så hvorfor skal jeg skryte dett opp i skyene? Destruction? Ja det var awesome å se skyskraperen falle for første gang, men det er ikke derfor jeg spiller shooters. Ser helst at det hele skjer i sanntid. At når jeg skyter en fiende i ryggen, så kan han ikke bare snu seg å oneshotte meg tilbake. Ting som dette skjedde aldri i BC2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja jeg har klaget over BF4 her i tråden. Spillet fungerer ikke som det skal så hvorfor skal jeg skryte dett opp i skyene? Destruction? Ja det var awesome å se skyskraperen falle for første gang, men det er ikke derfor jeg spiller shooters. Ser helst at det hele skjer i sanntid. At når jeg skyter en fiende i ryggen, så kan han ikke bare snu seg å oneshotte meg tilbake. Ting som dette skjedde aldri i BC2.

 

Du har altså ikke forstått hvordan spill utvikling fungerer med andre ord? Tror du det er bare å knipse med fingrene så har du et spill bug fri? Det er snakk om millioner med linjer av koder utviklerne må gjennom for å laget et spill, hva i helvete er det du klager over?

Lenke til kommentar

 

Ja jeg har klaget over BF4 her i tråden. Spillet fungerer ikke som det skal så hvorfor skal jeg skryte dett opp i skyene? Destruction? Ja det var awesome å se skyskraperen falle for første gang, men det er ikke derfor jeg spiller shooters. Ser helst at det hele skjer i sanntid. At når jeg skyter en fiende i ryggen, så kan han ikke bare snu seg å oneshotte meg tilbake. Ting som dette skjedde aldri i BC2.

 

Du har altså ikke forstått hvordan spill utvikling fungerer med andre ord? Tror du det er bare å knipse med fingrene så har du et spill bug fri? Det er snakk om millioner med linjer av koder utviklerne må gjennom for å laget et spill, hva i helvete er det du klager over?

 

Hvorfor fungerer et F2P spill bedre da? Som sagt har Planetside 2000 spillere pr server å jeg har ikke opplevd 1 gang å bli oneshottet av annet enn en sniper.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

1982kims, jeg tror ikke battlefield er spillet for deg, du bryr deg ikke særlig om ødeleggelse eller hvordan det ser ut. Noe som er en stor del av battlefield. Counter Strike er nok et spill som passer deg bedre, der er det ikke snakk om de problemene du snakker om og det er mye mer competetive.

 

Hvis du bryr deg så mye om dine og andre sin stats.Så værsågod; 5329e5085ead0dbc476fa6040bdb1020.png.

Lenke til kommentar

Ja jeg har klaget over BF4 her i tråden. Spillet fungerer ikke som det skal så hvorfor skal jeg skryte dett opp i skyene? Destruction? Ja det var awesome å se skyskraperen falle for første gang, men det er ikke derfor jeg spiller shooters. Ser helst at det hele skjer i sanntid. At når jeg skyter en fiende i ryggen, så kan han ikke bare snu seg å oneshotte meg tilbake. Ting som dette skjedde aldri i BC2.

 

Du klager på at Nizzen er dårlig og her skriver du at du skyter fienden i ryggen? Så vidt jeg vet er det mer effektiv å sikte på huet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sukk, du blir ikke oneshotta.. Det er bare at din client registerer mange hits i løpet av en frame pga lav tickrate.

Og gråt meg en elv, hvis det er så dårlig som du skal ha det til så er du enten:

a) Emo

b) Sado-masochist

c) Utrolig dum

d) ???

Edit: som spiller videre. Glemte den delen lol.

Endret av Taake89
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ja jeg har klaget over BF4 her i tråden. Spillet fungerer ikke som det skal så hvorfor skal jeg skryte dett opp i skyene? Destruction? Ja det var awesome å se skyskraperen falle for første gang, men det er ikke derfor jeg spiller shooters. Ser helst at det hele skjer i sanntid. At når jeg skyter en fiende i ryggen, så kan han ikke bare snu seg å oneshotte meg tilbake. Ting som dette skjedde aldri i BC2.

 

Du klager på at Nizzen er dårlig og her skriver du at du skyter fienden i ryggen? Så vidt jeg vet er det mer effektiv å sikte på huet ;)

 

Klarer du å få headshot på hver en fiende så er du god, så god er ikke jeg. Når jeg en sjelden gang drar frem M40A5 så sikter jeg seff etter hodet mens med Assault eller Carbines går jeg etter upper chest.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...