Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da spiller du ikke nok meg0709! :) Jeg opplever også dette hele tiden og det er fryktelig slitsomt.

 

De fikset den "double hit registration" bugen, men de har fortsatt ikke fikset hit registration generelt. Er tonnevis av videoer på youtube og det har blitt linket til flere av de i bakover i tråden. Det som er problemet er et pga. ping og måten BF4 takler hitregistration så kan du ende opp med at en person skyter deg 4-5 ganger, mens det eneste du merker er ett skudd og så er du død. I BF3 var det helt annerledes, bare se den filmen her som ble lenket lenger bak. Se fra 2:47

 

http://www.youtube.com/watch?v=QdjYmtgAqls

 

 

Ja men herregud, dette er da absolutt ikke noe nytt, slik har det jo vært siden BF2 med dårlige hit boxer, handler ikke om at jeg ikke spiller nok, det at skudd ikke blir registrert på din side kan du da absolutt ikke se på som en one hit kill ting, kanskje det heller er dere som som burde spilt mer BF generelt over flere spill?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men herregud, dette er da absolutt ikke noe nytt, slik har det jo vært siden BF2 med dårlige hit boxer, handler ikke om at jeg ikke spiller nok, det at skudd ikke blir registrert på din side kan du da absolutt ikke se på som en one hit kill ting, kanskje det heller er dere som som burde spilt mer BF generelt over flere spill?

 

Har spilt alle spillene som har kommet til PC med unntak av BF2. At hitboxen er dårlig når man skyter på en motstander kan jeg være med på, den er det stort sett bare å kompensere for med egen aim (skyte over/foran eller omvendt) men forskjellen i hvordan treff registreres når det er du selv som mottar de i BF4 kontra BC2 og BF3 er ganske vesentlig til det værre for BF4 sin del. Det blir liksom litt dumt når en fyr tømmer 20 skudd mot deg fra avstand, får inn 5-6 hits med en PDW og alt du opplever er at karakteren din sier "PUH" og du dør, halvannet sekund etter fyren faktisk begynte å skyte. Der var BF3 mye bedre siden hitdetection var mye raskere, mer presis og ikke minst mye tydeligere. En annen ting som er irriterende er når du blir skutt fra din høyre, men hitmarkeren viser seg å være oppe til venstre noe som får deg til å snu deg feil vei.

 

Nå sa jeg heller ikke at det er en one-hit kill ting for det er det jo åpenbart ikke, men det er sånn det oppleves.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Ny patch i dag, med bl.a.

 

Fixed a player feedback timing issue where blood was appearing before other damage indicators, and before damage was actually done

 

Skal bli spennende å se hvordan det har blitt, selv om jeg har mine tvil.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Haha.. U wish! Det går ikke med ett skjermkort. Tror ikke det er noe poeng i å forsøke engang. Får vente til jeg får slengt på ett til! :p

Hehe, jaaau, mulig det blir litt tungt ja.

 

Slik blir grafikknivået:

100 % scaling = low, 150% = high, 200 % = max

Har du resten av grafikken på ultra så blir det da:

Ultralow, Ultrahigh, Ultramax.

bestemt av meg, her og nå. :p Så kjører du 100 % så kjører du på Ultralow-innstillinger.

 

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Noen folk er bare supergod. Ene bestekompisen min er helt syk på KD. I dei fleste FPS knuser han andre i multiplayer. Ofte på BF4 så roper andre cheater osv, men det gjør han ikke.

Han mistet Planetside2 kontoen sin fordi han ble anklaget for cheating. Ganske surt etter å ha brukt en del penger på det spillet.

Lenke til kommentar

 

Har spilt alle spillene som har kommet til PC med unntak av BF2. At hitboxen er dårlig når man skyter på en motstander kan jeg være med på, den er det stort sett bare å kompensere for med egen aim (skyte over/foran eller omvendt) men forskjellen i hvordan treff registreres når det er du selv som mottar de i BF4 kontra BC2 og BF3 er ganske vesentlig til det værre for BF4 sin del. Det blir liksom litt dumt når en fyr tømmer 20 skudd mot deg fra avstand, får inn 5-6 hits med en PDW og alt du opplever er at karakteren din sier "PUH" og du dør, halvannet sekund etter fyren faktisk begynte å skyte. Der var BF3 mye bedre siden hitdetection var mye raskere, mer presis og ikke minst mye tydeligere. En annen ting som er irriterende er når du blir skutt fra din høyre, men hitmarkeren viser seg å være oppe til venstre noe som får deg til å snu deg feil vei.

 

Nå sa jeg heller ikke at det er en one-hit kill ting for det er det jo åpenbart ikke, men det er sånn det oppleves.

 

Ja, hitboxen i BF4 er verre enn BC2 og BF3, men den var langt ifra perfekt i de to spillene, opplevde jo titt og ofte å dø "instant" og rundt hjørner, men ja, de har tatt noen steg tilbake i BF4, men selv om jeg av og til blir noe oppgitt av det så etter å ha spilt BF2, BC2, BF3 og nå BF4, så har jeg egentlig vendt meg til det så bryr meg mindre, det er ingen stor nyhet at det gjør noe for min del, men litt plagsomt av og til så klart.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Connecting --> Error

 

Høres så gøy ut dette spillet når dere snakker om det, men så står man på utsiden da og fryser. Skal i det minste være takknemlig for at battlelog krevde installering av plugin kun 5 ganger før det virket. Eneste som er trist er når man etter utallige forsøk har prøvd å komme forbi connection error så kræsjer det hver eneste gang under loading map av directx error.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Har spillet fortsatt ikke blitt fikset?

Det blir nok aldri fikset helt, men det fungerer 10 ganger bedre nå enn ved release. Har litt problemer med å joine venner som spiller, jeg får bare opp connection lost hele tiden. Er også endel nettkode problemer enda som ikke er fikset som at du blir skutt bak cover og oneshottet av folk. Har snart 200 timer ingame så det er absolutt spillbart :)

Lenke til kommentar

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493774073983/

 

Ligger det noen sannhet i dette? Trodde tickrate på bf3 var 30?

 

Ja, om du leser reddit-posten du linker til, så vil du finne et offisielt svar fra DICE som bekrefter dette.

 

Jeg trodde også det var en vits når jeg leste det - samtidig bekreftet dette en del mistanker.

 

Personlig så fatter jeg ikke at BF4 i det heletatt er listet på ESL - i så fall så burde det være en egen paralympics kategori.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...