Gå til innhold

Anbefalte innlegg

LAW gjør jo lite skade og er dermed balansert på den måten, ser ikke problemet med akkurat dette våpenet. Greit at det er noskill, men det er nesten nokill også :p

 

Det er korrekt. det eneste jeg liker ved LAW'en er at man kan komme raskt inn og ut av cover. Jeg hatet den fordi man ikke kan få critical hits med den og byttet den sporenstreks så fort jeg fikk ett annet alternativ. Aldri sett meg tilbake. :)

Bruker nesten utelukkende SRAW her. Utrolig effektiv til å ta ut long range snipere med.

Er dessuten et lite tricks du kan gjøre med den så 2 raketter treffer en tanks omtrent samtidig. Skyt den første rett opp i lufta også skyter du rakett nr 2 mot tanksen for å få en dobbel hit :)

 

Jeg sverget også til SRAW over lengre tid og gjør det fortsatt på større brett, men jeg foretrekker personlig RPG'en. Muligheten til å toshotte en tanks med riktig posisjonering og kunne komme inn og ut av cover fort gjør den veldig morsom å bruke! Det jeg hater med SRAW er at man må stå å blotte hele kroppen mens man styrer raketten, den har også en tendens til å fly rett i bakken om man skyter den fra hoften og ikke bruker siktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Meld deg på Battlefield 4 BIGWAR #2 :)

Bigwar er en form for organisert kamp, men som er åpen for alle som vil være med. Her er det 64 spillere som blir fordelt på 2 lag, under hvert lag splittes spillere i squads og følger taktikker som blir gitt av commander. Samband og radiokommunikasjon er viktig. Bigwar setter mer fokus på samarbeid enn vanlig public spilling, men samtidig er det såpass uhøytidelig at det der er rom for å ha det gøy. Bigwar #2 blir torsdag 9. Januar klokken 2100.

Se opptak fra Battlefield 4 Bigwar #1 her

 

 

 

http://youtu.be/omBfYwqHX1k

Endret av Green_Monster
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet jeg er litt i klagehjørnet nå, men jeg synes siege of shanghai er noe skrekkelig herk, i allefall i Rush. Folk sitter jo bare på tak og camper.

Det er 2 heli pr lag, så er ikke så vanskelig å ta ut de som ligger på tak og sniper. Klarte å få 10-11 easy kills med transport helien som gunner rundt skyskraperen.

Lenke til kommentar

 

I Rush?

Ja tror på at det funker, men da er vi igjen stuck med flere snipere som camper :/

 

Kommer litt an på, hadde en runde TDM på Siege her om dagen der det var sikkert 15 stykker på det andre laget som bare sto å snipet i den ene enden. - Det var jo nesten umulig å komme innpå fordi de var så mange og dekket alle mulige vinkler, så jeg stilte meg bak noen bokser i andre enden oppå en ammo-boks (vel ved siden av en som sto og skjøt og kastet ut ammo ;)) - og etter 17 roadkills med drone var det merkbart færre snipere i andre enden :p

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. Sluttet med Rush etter Bad Company 2. Spiller nesten utelukkende Conquest nå.

Synes mange av brettene er så ræva laget med tanke på Rush i BF4.

 

Det tror jeg du har rett i, og at jeg synes siege of shanghai er elendig i Rush kommer nok i stor grad av dette. Når ett lag camper hustak omtrent hele kampen sier det seg selv at det ikke blir spessielt spennende.

Lenke til kommentar

Kharg Island og Javelin var grunnen til at jeg ga opp Rush .Skjønner ikke hva DICE tenkte på når de lar Attackers starte fra et hangar skip med båt mot 32 javelins :wallbash:

 

BC2 hadde mye bedre maps med flanking muligheter, mens nå er det som regel et clusterfuck helvette eller et lag med snipere på Defender siden.

Lenke til kommentar

Kharg Island og Javelin var grunnen til at jeg ga opp Rush .Skjønner ikke hva DICE tenkte på når de lar Attackers starte fra et hangar skip med båt mot 32 javelins :wallbash:

 

BC2 hadde mye bedre maps med flanking muligheter, mens nå er det som regel et clusterfuck helvette eller et lag med snipere på Defender siden.

 

Enig, det mappet der gav meg mark. Særlig ved base 2 der hver part står på hver sin høyde og sniper og skytter "fire and forget" våpen mot hverandre.

Lenke til kommentar

En siste ting før jeg skrur av bitchinga for i dag: Delayen før man får opp friendly tag når man spiller hardcore. Ekstremt irriterende. Jeg er helt med på at man ikke skal få så mye hjelp i fks. Red Orchestra, men i BF4 der uniformskodeksen er som ett gjennomsnitlig paintballlag blir det rett og slett bare dumt.

 

Rant ferdig.

Lenke til kommentar

Nettopp gått til anskaffelse av Battlefield, og jeg opplever noen rare ting... For eksempel tar det noen ganger j*vlig lang tid å spawne fra jeg har trykket på "spawn" knappen til jeg faktisk spawner/får bilde, og noen ganger dør(!!) jeg faktisk på denne tiden... En annen ting som hender heller ofte, er at jeg skyter en fyr, får inn kanskje fem hits, han snur seg og fyrer av kanskje to treff også dør vi begge samtidig? Er dette pga ping ellernoe? Sitter på kabel med 40 opp og 40 ned med ca 35 i ping på serverne jeg har spilt på, så det virker rart. Og disse problemene skjer bare når jeg faktisk kommer meg inn på en server...

Lenke til kommentar

Nettopp gått til anskaffelse av Battlefield, og jeg opplever noen rare ting... For eksempel tar det noen ganger j*vlig lang tid å spawne fra jeg har trykket på "spawn" knappen til jeg faktisk spawner/får bilde, og noen ganger dør(!!) jeg faktisk på denne tiden... En annen ting som hender heller ofte, er at jeg skyter en fyr, får inn kanskje fem hits, han snur seg og fyrer av kanskje to treff også dør vi begge samtidig? Er dette pga ping ellernoe? Sitter på kabel med 40 opp og 40 ned med ca 35 i ping på serverne jeg har spilt på, så det virker rart. Og disse problemene skjer bare når jeg faktisk kommer meg inn på en server...

Er helt normalt det du opplever. :) Første er DICE's dårlige forsøk på balansering og det andre er dårlig nettkode i spillet.

Lenke til kommentar

Nettopp gått til anskaffelse av Battlefield, og jeg opplever noen rare ting... For eksempel tar det noen ganger j*vlig lang tid å spawne fra jeg har trykket på "spawn" knappen til jeg faktisk spawner/får bilde, og noen ganger dør(!!) jeg faktisk på denne tiden... En annen ting som hender heller ofte, er at jeg skyter en fyr, får inn kanskje fem hits, han snur seg og fyrer av kanskje to treff også dør vi begge samtidig? Er dette pga ping ellernoe? Sitter på kabel med 40 opp og 40 ned med ca 35 i ping på serverne jeg har spilt på, så det virker rart. Og disse problemene skjer bare når jeg faktisk kommer meg inn på en server...

 

Spillet er rett og slett laget sånn, og vi får ingen svar fra DICE om hvorfor. Denne videoen tar for seg et par av problemene du nevner:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...