Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den nye m16a3 er i såfall ace23. Men jeg føler ikke den er overdrevent best. Den er bare gjennomsnittelig god på de fleste punkter.

Mener at de har fikset på den så den ikke er så overdreven lenger som ved release. Jeg synes hvertfall ikke den er noe spesielt bedre en de fleste andre nå.

Skulle ønske vi kunne fått tilbake full auto m16 og full auto m4, men neida.

Tja, har jo full auto M416! Pose og sekk :)

Lenke til kommentar

Ja joda, m416 er jo grei nok, men på engineer så er det bare ak5c som funker syns jeg, prøvd noen andre, men faller som regel tilbake på ak5c, savner m4a1 ifra BF3. :cry:

 

Minigunnen i båtene river jo jets i filler når du først får sjansen, du må jo bruke litt mer enn 5 kuler, men det går rimelig kjapt hvis du får holde på.

Lenke til kommentar

Balansen på infanteri er noenlunde grei, bortsett fra at det er noen snodige aspekter som har fått meg til å lure litt som f.eks at hvorfor skal hipfire (førsteskuddet) være så vanvittig mye verre på en mg eller sniperrifle sammenlignet med en pdw eller carbine, man peker jo like greit om ikke bedre med et langt våpen enn et kort? Og hvorfor skal det være mulig å skyte laser med mg'en på fullauto i stående stilling, noe som i praksis ville vært veldig vanskelig.

 

Får veldig ofte en følelse av at våpnene fungerer veldig merkelig i BF4.

Lenke til kommentar

Sort skjerm er en "feature", ikke bug for å demotivere folk fra å spawne i skuddlinjen og heller spawne på et sikkert sted/utenfor line of fire. I starten irriterte jeg meg over det, men nå synes jeg det er konge. Liker at når jeg er i en firefight med en fyr, så kan ikke squadmaten hans bare spawne på han og plaffe meg rett ned mens han er invulnerable (som i BF3), spawner kompisen hans mens jeg skyter nå så dør han også.

 

Det værste er at OHK/double registration faktisk står som "fixed" i issue trackeren. Så da regner jeg med at det er hitregistration og hitmarker/warning som er off, altså som han viser i videoen som kan fienden ha fått inn både 3 og 4 treff før karakteren din sier UH og så er man død. Heldigvis står disse tingene på "investigating", men nå er det jo 18 dager siden siste patch så de burde vel få ut fingern snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg spiller hovedsaklig som engineer, og har vært trofast til AK 5C siden starte, og jeg har vanskelig for å finne en børste som jeg ønsker å erstatte den med basert på base stats.

 

Noen som har valgt bort denne til fordel for andre, og i så fall grunnet hva?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bruker for tiden ACE 52 CQB, føler den er mer effektiv.
Har riktignok unlocket alle carbines nå, så da går det mer i Assault Rifle, PDW's og hagler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...