Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Haha ja, har utallige ganger der eg skriker etter ammo samtidig som eg fyrer av skudd for å få oppmerksomheten hannes..

 

7 av 10 skjønner det til slutt..

Men fatter bare ikkje hvorfor det skal være så vanskelig, er jo poeng å tjene..

Er faktisk ikkje alle som har valgt ammopack/bag heller, men det tenker man vel ikkje på når man ser en support som SKAL ha ammo med seg bestandig :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Haha ja, har utallige ganger der eg skriker etter ammo samtidig som eg fyrer av skudd for å få oppmerksomheten hannes..

 

7 av 10 skjønner det til slutt..

Men fatter bare ikkje hvorfor det skal være så vanskelig, er jo poeng å tjene..

Skulle ha kommet opp en alert hos support eller medic visst noen trenger ammo eller health kit.

Jeg ser aldri på chat så kan jo være vanskelig å se om noen trenger ammo når jeg spiller Support. Slenger som regel ut en crate visst jeg ser noen, men er vanskelig visst han springer bak meg å vite at han trenger ammo.

Lenke til kommentar

Spiller man hardcore har man ikke minimap, men 95% av de som spiller normal bruker jo aldri minimapet uansett, det ser man jo gang på gang.

Men jeg møtte på 3 supports her for noen dager siden, alle ga ammo med en gang, han ene sleit litt med å finne pakka, han var innom pistolen, så main våpnet, så en slik xm25 og så ammo pakka, yay.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Skulle ha kommet opp en alert hos support eller medic visst noen trenger ammo eller health kit.

Jeg ser aldri på chat så kan jo være vanskelig å se om noen trenger ammo når jeg spiller Support. Slenger som regel ut en crate visst jeg ser noen, men er vanskelig visst han springer bak meg å vite at han trenger ammo.

 

hvis eg husker riktig så kom det noe merker over deg i bf2 slik at eg kunne se hvem som skrek etter medic ?? kan ikkje huske å ha sett noe sånt i bf4, mange som skriker etter ride og medic, men eg ser aldri hvem som hyler :p

Lenke til kommentar

Har vært veldig skuffet over BF4 og bestemte meg for å avinstallere for godt i dag. Ser ikke poenget med å spille et spill som byr på mer frustrasjon, enn underholdning. Syntes det var litt kjipt å bruke 948,- på et spill jeg ikke har spilt mer enn 60 timer, så tenkte jeg kunne forsøke å få refund på hvertfall Premium-delen. Henvendte meg til EA sin kundeservice live-chat, og fikk gledelig beskjed om at 948,- settes tilbake på konto. Rimelig fornøyd med god service. Det var en gledelig overraskelse etter alt det negative jeg har hørt (Sim City osv.)

Spilte du over 60 timer på èn uke? Jeg prøvde meg på en refund, men jeg fikk til svar at det kun gjelder en uke fra dagen du kjøper spillet. Heldig var du i hvert fall. (Jeg kjøpte heldigvis ikke premium)

 

EDIT: Nevermind! Jeg snakket med en annen person over livechat som kunne hjelpe meg. Jeg hadde ikke spilt mer enn noen timer så da fikk jeg refundert spillet allikevel. Kjempeservice!

Endret av Dysfuncti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Chatten er jo det beste med spillet, folk som whiner på andre folk og klager på cheat, så gøy å sitte å fyre de opp samtidig som du gjentatte ganger skyter de i ansiktet.

 

Men om folk trenger medic eller ammo så blinker de på minimapet, så lenge de er innafor sonen du kan se på minimapet.

Lenke til kommentar

Se på minimapet, eller bare gjør som du burde, drop en bag ved siden av alle du møter på.

Eller drop en ammo bag like ved en med bag så alt er "samlet" på ett sted, trikset er ihvertfall å droppe en bag så ofte man kan, pleier å funke for meg uansett om folk trenger eller ikke.

Bruker som sagt å hive ut en ammopack visst jeg ser en person eller en gruppe stående en plass. Tenkte mest på de som kanskje kommer løpende bak meg å skriker etter ammo. Ikke like lett å høre det bestandig.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke frustrasjonen deres, jeg spermer ut support og får tilbake.

 

Det eneste som irriterer er det som er tidligere nevnt om for mye kjøretøyer og flystøtte. Det er KLIN UMULIG på Golmud Railway å vinne om motstanderen har flere spots. De nuker bare med flystøtte og tanks og man klarer aldri å cappe nok til å engang spille tilnærmet uavgjort.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke frustrasjonen deres, jeg spermer ut support og får tilbake.

 

Det eneste som irriterer er det som er tidligere nevnt om for mye kjøretøyer og flystøtte. Det er KLIN UMULIG på Golmud Railway å vinne om motstanderen har flere spots. De nuker bare med flystøtte og tanks og man klarer aldri å cappe nok til å engang spille tilnærmet uavgjort.

 

Kjenner til den. I tillegg kommer artilleriet som camper et stykke bortenfor spawn og spammer granater.

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet, tar du deg ikke råd eller ønsker ikke å ta deg råd til deler som gjør du henger med i starten, så er det vell bare å vente til kjøretøyet er tatt ut for å så spawne på det derretter?

Vist ikke er jo konsoll en mulighet som nevnt ovenfor.

 

JEG har ikke problemet. Sitter selv med SSD osv. Men legger merke til at flertallet ikke gjør. Jeg står jo stadig helt alene mot andre siden.

 

 

Forstår ikke at dere er så redde for at ting skal være rettferdig. Er ingen glede å "eie" andre laget fordi de andre ikke har fått loadet inn kartet.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...