Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Meld deg på Battlefield 4 BIGWAR #2 :)

Bigwar er en form for organisert kamp, men som er åpen for alle som vil være med. Her er det 64 spillere som blir fordelt på 2 lag, under hvert lag splittes spillere i squads og følger taktikker som blir gitt av commander. Samband og radiokommunikasjon er viktig. Bigwar setter mer fokus på samarbeid enn vanlig public spilling, men samtidig er det såpass uhøytidelig at det der er rom for å ha det gøy. Bigwar #2 blir torsdag 9. Januar klokken 2100.

Se opptak fra Battlefield 4 Bigwar #1 her

 

 

Fortsatt noen ledige plasser :)

 

-------------------

Føler meg nesten litt flau fordi jeg har omtrent ikke hatt noe problemer med Battlefield 4. Starter når det skal starte, holder server så lange jeg har lyst til å spille, ikke noe rubberbanding, hatt kanskje hatt 3-4 ganger der skjermdriveren sluttet å funke. Riktignok har jeg reagert litt på de magiske kulene som Battlefield 3 hadde, og som Battlefield 4 fortsatt har. De kulene som går rundt hjørner og finner deg i dekning.

 

Battlelog Plugin for nettleseren derimot har gjor mye rart når den installerer seg og oppdaterer seg, men da har jeg bare slettet filene i Windows/temp og alt har løst seg. Ellers har jeg hørt at flere fikk god hjelp til både grafikkinnstillingsguider og kræsjløsningsguider på Battlefield.no

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Hadde en rimelig bisarr opplevelse for et par dager siden. I løpet av noen runder på samme server så tapte jeg mange dueller hvor motstanderen løp avgårde med akkurat 7 igjen i helse! Dette skjedde kanskje 4 ganger i løpet av to runder. La dessverre ikke merke til om det var samme personen hver gang, men vil nesten anta det. Kan det ha vært en slags dårlig hack som ikke har dynamisk justering av hvor mye motstanderen får lov til å skyte ned helsa?

Lenke til kommentar

Hadde en rimelig bisarr opplevelse for et par dager siden. I løpet av noen runder på samme server så tapte jeg mange dueller hvor motstanderen løp avgårde med akkurat 7 igjen i helse! Dette skjedde kanskje 4 ganger i løpet av to runder. La dessverre ikke merke til om det var samme personen hver gang, men vil nesten anta det. Kan det ha vært en slags dårlig hack som ikke har dynamisk justering av hvor mye motstanderen får lov til å skyte ned helsa?

 

Jeg tviler på at det er hack, men har opplevd mye av det selv på operation locker der mange løper unna med akkurat 3 i helse. Har helt sikkert noe med at jeg spiller mye med hagle (870).

Lenke til kommentar

Hvem ellers skulle det ha vært?

 

Men shotguns i BF4 er på langt nær så gøy eller bra som de var i BF3 og alt i dette spillet tåler bra mye, i BF3 så tok en javelin ut ett heli om man hadde soflam tag, men i BF4 så må du til med to, jaja, jeg er ikke noe fan av verken javelins eller lockon våpen generelt, men det blir nå litt for dumt syns jeg.

 

 

Men i BC2 så likte jeg shotgun med slug og magnum ammo perken på hardcore, lol, de gikk rett fram, ingen bullet drop og alt døde på ett skudd så lenge man brukte den magnum ammo perken, ta ut to stk i heli på BC2 vietnam, no problem, bare skøyt door gunnern også igjennom han å tok ut piloten, lol, tror jeg har borti mot 1200 kills med 870 og alle de er vel med slug sånn ca, det var episk. :innocent:

Man blir jo aldri kalt cheater når man tar alt og alle tvers over mapet med bare en slug kule, neida.

Lenke til kommentar

Det er heller motsatt, BC2 til BF4 er klunkete som du kaller det, movements fins jo nesten ikke og alt tar pokker så lang tid.

BF2 hadde også smoothere gameplay og bevegelser med alt.

 

Men uhm, du måtte til med mer enn 2 rockets ifra attack heli i BF2 for å ta en tank og mg kunne du jo nesten bare glemme med mindre det var MEC heli du fløy, men mot alt så brukte man jo tv missile i BF2, alt ifra inf til heli og fly, skjønt tv missile på inf var rimelig bortkasta når man hadde mg, men det funka jo til nød.

Dessuten så er disse eksplosive kulene som heli gunnern har mye bedre enn de mg skuddene som cobraen hadde og det der Z-10 heliet til china i BF2, men kanonen til MEC heliet var bare rå til å ta ut inf.

Men tv missilen i BF4 er jo bare så dårlig at det er lettere å hoppe ned å ta vogna med kniv, de gjør jo den missilen bare verre og verre for hver BF de gir ut, den er vel fjerna i BF5 regner jeg med.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Ikke glem kanskje noe av det minst balanserte i BF serien noensinne: Minigun i transport heli sammen med engies som satt og reppet. Hvert eneste skudd fra minigun var som en bombe slik at man kunne ta alt infanteri som rørte seg,uansett hvor de befant seg. Ble heldigvis balansert til slutt men det tok farlig lang tid.

Lenke til kommentar

Det tok ikke så lang tid og det var borte i lang lang tid, lengre tid enn det tok de å nerfe, men med den nerfen så ødela de jo transport heliet, men i 1,50 patchen så buffet de minigunsene littegrann, men da var jo spillet dødt uansett så var liksom ikke så mye vits i og da hadde man jo spilt med ubrukelig miniguns i 2-3 år+ uansett.

Klart, de reiv jo i stykker det meste, men altså, alt detter ned om folk bruker hode litt og samarbeider med så kalt teamwork, det viser seg jo gang på gang også i BF4 om noen er helt insane dominerende så må folk prøve å gjøre noe ikke bare stå der å se dumme ut mens de skriver i chatten at de blir eid å klager på det.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Poenget var at det var at det var ingen måte å kontre det på. Det fantes jo ikke noe AA på den tiden. Det nærmeste man kom var MG som sto på bilen men man fikk jo bare brukt den i noen få sekunder før man ble tatt ut av minigun granatene. Og dersom man skal ha det slik at Teamwork gir deg fordeler så må man oppmuntre til skikkelig teamwork og ikke bare tøys. Hvem som helst idiot kunne sitte i heliet og reppe, hvem som helst kunne fly det da det var usårbart og hvem som helst kunne sitte og spraye granater da man ikke trengte å sikte heller. Null reell koordinering mellom spillerne.

Lenke til kommentar

Det spørs litt hvilket map du spilte på i BF2, men på mange maps så var det fly, heli stasjonær AA og mobil AA, men at folk ikke kan bruke eryx er jo ikke noen overraskelse heller, men på ett par maps så var det ikke mye å forsvare seg med, det skal jeg være med på, men det var maps som mashtuur city og shonghua stalemate eller hva det nå enn het, men de minigunsene var jo så og si ubrukelig i 2-3-4år inntil de buffa de litt opp i 1.50 patchen.

Det jeg mente med teamplay var jo de som stod på bakken å blei rapet.

Det kommer jo heller ikke granater ut av en minigun og de har aldri hatt en eksplosiv funksjon de som var eller er i BF2.

Lenke til kommentar

Er primært Mashtuur jeg husker som det verste rape-mappet, pre-patching, og det var vel kun de største kartene som hadde noen stasjonære AA (Som selvsagt også måtte patches opp først før de kunne brukes til noe). Med granater mente jeg at hver kule faktisk hadde en usynlig eksplosjon rundt seg, dvs. "area-effect" som gjorde at man kunne bomme grovt og likevel ta ut folk. Feks.folk som lå i dekning eller befant seg rundt hjørner.

Lenke til kommentar

Synes faktisk våpenbalansen er relativt ok for tiden. Har ikke lagt merke til noen nye "M16A3" etter siste patching og synes det generelt er veldig god spredning på våpenbruken, noe som vitner om en ganske god balanse. Men folk som har spilt mer(40t) har kanskje en annen oppfatning?

Lenke til kommentar

Synes faktisk våpenbalansen er relativt ok for tiden. Har ikke lagt merke til noen nye "M16A3" etter siste patching og synes det generelt er veldig god spredning på våpenbruken, noe som vitner om en ganske god balanse. Men folk som har spilt mer(40t) har kanskje en annen oppfatning?

 

Den nye m16a3 er i såfall ace23. Men jeg føler ikke den er overdrevent best. Den er bare gjennomsnittelig god på de fleste punkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...