Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det et sant, tror jeg aldri kan ha det så gøy både public og i kompetitivt spill som jeg hadde i BF2, men når man snakker om BF3 vs BF4 så vinner BF3 lett.

Men BF2 vil alltid være den klare vinneren hos meg av de 3 spillene, synd de ikke gidder å lage noe ala det, ah the good old times.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det et sant, tror jeg aldri kan ha det så gøy både public og i kompetitivt spill som jeg hadde i BF2, men når man snakker om BF3 vs BF4 så vinner BF3 lett.

Men BF2 vil alltid være den klare vinneren hos meg av de 3 spillene, synd de ikke gidder å lage noe ala det, ah the good old times.

Jeg digger Bf2, og har spillt det mere enn bc2,bf3 og bf4 til sammen. Ser ikkje vitsen å lage et bf som er likt som bf2 igjen. Det hadde vært kjedelig.

Innimellom spiller jeg bf2 og bc2 fordi jeg synes det er morro. Dog jeg synes både bf3 og 4 også er morro på andeledes vis. Elsker battlefield generelt :D

Lenke til kommentar

Ja joda, spillene er bra hver for seg, men om man skal sammenligne vinner BF2 hos meg som sagt.

 

Jeg også har spilt BF2 mye mye mer enn de 3 andre til sammen, nå juger jo public staten min siden jeg har spilt utallige timer på unranked servere som waib og klan matcher, pcw, officials, etc.

Men jeg syns nå de har gjort noen rare valg i følge mine preferanser, kanskje jeg bare spilte BF3 alt for mye, who knows, men må si jeg savner den ordentlig smoken som du fikk i tanken i BF3, den i BF4 er ikke verdt poengene det tok å unlocke den en gang også syns jeg de kunne kutta minst 10sek av reload time på flares, men det er nå bare meg.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Finnes det noen små/CQB kart på BF4 uten at jeg må kjøpe premium? Var generelt mer fan av Seine Crossing, Grand Bazaar og Metro i BF3...

 

EDIT: helst ikke rush...

 

Jeg vil nå påstå at alle "vanilla"-kartene er ganske små, om du spiller domination - spesielt om du sammenligner med seine, grand bazar og metro. Menneh, nå vet jeg ikke om domination er din kopp med te, da.

Lenke til kommentar

Jeg bare spurte om å få se en sånn film, jeg har aldri opplevd å bli instant killed med pistol sånn sett, så vil se det ja.

Den der ones hot kill buggen med assualt våpen osv blei jo fiksa etterhvert, sånn nesten, så om man frem legger bevis som en tøffelhelt istedenfor å flame de neden om og hjem på battlelog forumet så blir det sikkert fiksa.

 

Kanskje jeg bare er treg som ikke syns det er så mye "muffens" i alle fire fights.

 

Men at det er ting i BF4 som ikke stemmer er jo ikke noe nytt.

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da spiller du ikke nok meg0709! :) Jeg opplever også dette hele tiden og det er fryktelig slitsomt.

 

De fikset den "double hit registration" bugen, men de har fortsatt ikke fikset hit registration generelt. Er tonnevis av videoer på youtube og det har blitt linket til flere av de i bakover i tråden. Det som er problemet er et pga. ping og måten BF4 takler hitregistration så kan du ende opp med at en person skyter deg 4-5 ganger, mens det eneste du merker er ett skudd og så er du død. I BF3 var det helt annerledes, bare se den filmen her som ble lenket lenger bak. Se fra 2:47

 

http://www.youtube.com/watch?v=QdjYmtgAqls

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noen store issues med insta kills, trade kills og hjørne kills.

Men har også holdt meg til servere med lav ping, der de andre som spiller, også gjerne har lav ping.

 

Tror de fleste er smarte nok til å spille på servere med lav ping, men det hjelper svært lite. På testene diverse youtubere har postet har de testet på servere med forskjellig ping og det har vært "bedre" men langt fra akseptabelt selv når de har hatt under 15-20 i ping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...