Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fant nettop ut at man kan unlocke shotguns med M26 MASS (assault unlock nr.3).så det er jo flott da!

 

Shotguns er shotguns, ikke så mye forskjell der, du får også shotgun score av shorty 12G også.

 

 

 

De skulle jo gi oss 3X scopen til m1911 i dag, desember den 5. Noen som har fått den?

 

kilde

 

 

Har du prøvd å spille en runde før du har sjekka?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Kan bekrefte at xp boost timeren står stille som commander, ikke at det vil bli brukt, commander funksjonen er så kjedelig at det er morsommere å spectate på et tapende lag public ;-)

 

Eneste positive med commander er vell at man kan spillen med torrent client kjørende, da ping og respons utgår som et viktig moment.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Level 100 er ikke synonymt med god. Jeg regner med at lag blir balansert på Skill.

Riktig, men når man har sittet 24/7 foran PC'en siden release så har man i normale tilfeller opparbeidet seg fordeler ovenfor en som ikke har gjort tilsvarende. Tviler på at de bruker andre faktorer enn tilfeldig lagfordeling. Sistemann inn blir automatisk flyttet over på det minste laget, muligens har de som er med i squads fordeler.

Lenke til kommentar

Hvorfor går du ned til dem? Trenger ikke det flagget for å finne. Hold deg unna stedet, så får de ingen å skyte, og går kanskje lei.

Ikke A-flagg. A-MCOMen. Den kan man ikke holde seg unna. Dermed ødela de hele runden ved å totalt blokkere en av mcomene. Etterpå spawnet jeg på en fyr som også lå og plasket under bakken og brukte en evighet på å finne veien ut. Og litt seinere på en annen server og kart skjedde det samme. Håper det kan fikses kjapt ettersom det tydeligvis er mange som synes det er kjempemorsomt å svømme kilometervis under jorda for å score billige pistolkills. Er en nisse som har lagt ut tutorial for glitching på dawnbreaker så nå begynner vel moroa der også...

Lenke til kommentar

 

Hold inne "skyteknappen" så changer du. Da vil de du reviver ha mere HP.

Gidder ikke gjøre det til randoms, men om det er noen jeg kjenner å det er fiender close så kanskje.

Men kaster heller en health pack etterpå. Tar mindre tid.

Trykker som regel bare "E" jeg, så slepper jeg å dra fram defib :)

Lenke til kommentar

Hatt noen dager pause fra BF4 fordi jeg ble så drittlei av at spillet klikket i vinkel hele tiden. Prøvde å spille litt akkurat å det holdt 5 minutter før BF4.EXE har sluttet å fungere. Forbanna makkverk av et spill! Dette blir nok mitt siste BF spill. Vet ikke helt hva som har skjedd med DICE siden BC2 som fungerte knall. Hadde aldri hitdetection problemer å spillet klikket ikke en eneste gang.

Lenke til kommentar

Hatt noen dager pause fra BF4 fordi jeg ble så drittlei av at spillet klikket i vinkel hele tiden. Prøvde å spille litt akkurat å det holdt 5 minutter før BF4.EXE har sluttet å fungere. Forbanna makkverk av et spill! Dette blir nok mitt siste BF spill. Vet ikke helt hva som har skjedd med DICE siden BC2 som fungerte knall. Hadde aldri hitdetection problemer å spillet klikket ikke en eneste gang.

 

Har du prøvd å deaktivere "uPnP" i ruterinnstillingene dine? Det løste DC problemene mine og til to av medspillerne mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...