Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tja, de har neppe forbedra noe i denne patchen, mitt krasjer mer nå enn før, jaja, way to go dice, way to go, blir bra med BF5, da er det vel ingen som får starta spillet en gang tenker jeg.

Brenn dice, brenn.

 

Har de bare ansatt amatører hos dice de siste 2 årene?

Nei, jeg veit det ikke er enkelt og det tar lang tid, men siden BC2 kom så har det blitt bare mer og mer feil for hvert spill, jeg har hatt mer feil med BF4 på en måned enn jeg hadde på 1,5år med BF3, må si det imponerer meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, de har neppe forbedra noe i denne patchen, mitt krasjer mer nå enn før, jaja, way to go dice, way to go, blir bra med BF5, da er det vel ingen som får starta spillet en gang tenker jeg.

Brenn dice, brenn.

 

Har de bare ansatt amatører hos dice de siste 2 årene?

Nei, jeg veit det ikke er enkelt og det tar lang tid, men siden BC2 kom så har det blitt bare mer og mer feil for hvert spill, jeg har hatt mer feil med BF4 på en måned enn jeg hadde på 1,5år med BF3, må si det imponerer meg.

 

Hvilken maskinvare har du?

Lenke til kommentar

Ugh, jommen har de ikke klart å rasere Commander funksjonen fullstendig også. Makan til dølle greier skal man vel lete lenge etter! I BF2 hadde man et artig interaktivt samarbeid med de som var på bakken og man hadde også endel kontroll på sin egen situasjon via artilleri og repair-supplydrops. Dette selvsagt i tillegg til at man var utsatt som commander og måtte fram med geværet om fi kom for nærme. I BF4 er det i praksis redusert til å slenge ut supplydrops og sette ut UAV'er. Virker som de har ødelagt Commander med vilje slik at ingen skal gidde å spille. Hvorfor la de ved Commander i det hele tatt i BF4 når dette ble resultatet??

Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Faulting application name: bf4.exe, version: 1.0.0.1, time stamp: 0x52963762

Faulting module name: bf4.exe, version: 1.0.0.1, time stamp: 0x52963762

Exception code: 0xc0000005

Fault offset: 0x0000000000089f17

Faulting process ID: 0x2b74

Faulting application start time: 0x01cef06cfc3f1955

Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe

Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe

Report ID: 8c151d25-5c6b-11e3-82ab-24fd525b641d

Faulting package full name:

Faulting package-relative application ID:
Lenke til kommentar

Ugh, jommen har de ikke klart å rasere Commander funksjonen fullstendig også. Makan til dølle greier skal man vel lete lenge etter! I BF2 hadde man et artig interaktivt samarbeid med de som var på bakken og man hadde også endel kontroll på sin egen situasjon via artilleri og repair-supplydrops. Dette selvsagt i tillegg til at man var utsatt som commander og måtte fram med geværet om fi kom for nærme. I BF4 er det i praksis redusert til å slenge ut supplydrops og sette ut UAV'er. Virker som de har ødelagt Commander med vilje slik at ingen skal gidde å spille. Hvorfor la de ved Commander i det hele tatt i BF4 når dette ble resultatet??

Hadde også foretrukket fysiske kanoner, UAV-vogner og radar som man også kunne ødelagt, istedet for BF4s system der du bare er avhengig av å ha visse flagg.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Ugh, jommen har de ikke klart å rasere Commander funksjonen fullstendig også. Makan til dølle greier skal man vel lete lenge etter! I BF2 hadde man et artig interaktivt samarbeid med de som var på bakken og man hadde også endel kontroll på sin egen situasjon via artilleri og repair-supplydrops. Dette selvsagt i tillegg til at man var utsatt som commander og måtte fram med geværet om fi kom for nærme. I BF4 er det i praksis redusert til å slenge ut supplydrops og sette ut UAV'er. Virker som de har ødelagt Commander med vilje slik at ingen skal gidde å spille. Hvorfor la de ved Commander i det hele tatt i BF4 når dette ble resultatet??

 

Commander funksjonen er maks 50% av hva den var i BF2, kanskje bare 30% også, men man ser jo det bare på hvordan flyene spawner, dette er vel første spillet uten en flystripe å ta av ifra, ergo kan man ikke stjele fly.

Men det de burde lagt til commander funksjonen er muligheten til å høyre klikke også spotte hver enkelt inf individuelt, slik som i BF2.

Jaja, BF2, ingen over, ingen ved siden, ingen kommer til nå opp til BF2, ever, hadde sin feil, men ikke så store som dette og mye, MYE bedre gameplay og movements.

 

Det er så mye rart de har lagd og alle disse feilene folk opplever er vel mest med alt rælet de skal kode inn i spillet, bare fordi at det er kult.

Lenke til kommentar

 

Faulting application name: bf4.exe, version: 1.0.0.1, time stamp: 0x52963762
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.0.0.1, time stamp: 0x52963762
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x0000000000089f17
Faulting process ID: 0x2b74
Faulting application start time: 0x01cef06cfc3f1955
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Report ID: 8c151d25-5c6b-11e3-82ab-24fd525b641d
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:

 

Du har rett og slett for dårlig hardware. Minimums kravet for BF4 er GTX 780TI Quad SLI og I7 4930K @ 5,5 Ghz.Nytter ikke å prøve å spille med utdaterte Titan kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes china rising mapsa var skuff, altfor åpne, så heli varer bare i 30sekunder hvis du ikke har mechanic som fikser.

Ellers så er de jungelmapsa ganske små, så det blir fort kaos med 64bits... :(

Skjønner ikke at de ikke klarer å lage store og gode maps som de gjorde på 1942, BF VIETNAM og BF2...

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Har aldri hatt kræsj før, men etter oppdateringen får eg ikkje spillt i det hele tatt..

 

bf4 har sluttet å virke og disconnected to ea er mell eg får :(

Noen tips ?

 

Tips?

Vel, du må nok som alle andre bare overleve til det kommer en ny oppdatering, er nok ikke så mye annet å gjøre, verken for deg eller for oss dessverre.

Lenke til kommentar

 

Commander funksjonen er maks 50% av hva den var i BF2, kanskje bare 30% også, men man ser jo det bare på hvordan flyene spawner, dette er vel første spillet uten en flystripe å ta av ifra, ergo kan man ikke stjele fly.

Men det de burde lagt til commander funksjonen er muligheten til å høyre klikke også spotte hver enkelt inf individuelt, slik som i BF2.

Jaja, BF2, ingen over, ingen ved siden, ingen kommer til nå opp til BF2, ever, hadde sin feil, men ikke så store som dette og mye, MYE bedre gameplay og movements.

 

Det er så mye rart de har lagd og alle disse feilene folk opplever er vel mest med alt rælet de skal kode inn i spillet, bare fordi at det er kult.

 

Er enig i at BF2 var bra, jeg har sikkert 10 ganger så mange timer der, men kan aldri huske å ha hatt problemer med at det krasjet :). Lagspillet var bedre og det var lettere å spille taktisk, det handlet ikke like mye om hvem som kom først rundt hjørnet og hvem som hadde best kontroll på hip fire. Belønningssystemet var også helt annerledes, der hadde man kun en håndfull unlocks i motsetning til BF4 hvor man har ca 500 eller noe i den duren og man spiller knapt en runde uten at man unlocker noe man aldri har bruk for.

Lenke til kommentar

Fortsatt irriterende å trade kills stadig vekk, synd de ikke har gjort noe med dette. Ellers likte jeg de nye kartene, spesielt Guilin Peaks. Ble også positivt overrasket over Silk Road som jeg var skeptisk til, men det viste seg å være tonnevis med moro alikevel.

Lenke til kommentar

BF2 hadde sine små feil, men det var bare spillets sjarm og jeg spilte nesten aldri med unlocks med tanke på at i matcher så spilte man aldri med unlocks, ting pleide å fungere i det spillet ihvertfall.

Men jeg prøver ut alle unlocks minst en gang å spiller litt med de før jeg finner ut at dette var ikke noe eller, tja, dette kan jo funke bra.

 

Tja, er fortsatt bedre å trade enn å dø selv og fienden har 1hp igjen, men jeg syns ikke de har fiksa den 1shot kill buggen heller jeg da, men man veit jo aldri hvor skada en fyr er når noen kommer løpende ut eller rundt et hjørnet.

 

Men jeg hadde to krasj under map bytte, ett når jeg joina en server og på en 3-4 timers periode hadde jeg 4-5 krasj midt i en runde og så mye krasj har jeg aldri hatt før og det var jo bare fordi at bf4 har sluttet å virke.

 

I slike sammenhenger så etterlyser jeg mer informative feilmeldinger, det er jo rimelig obvious at det har slutta å virke når spillet henger seg og må drepes i task manager, kanskje cpt obvious jobber deltid med å lage feilmeldinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...