Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det mest irriterende problemet jeg hadde med dfib kill var at jeg snek meg inn bak recons osv, så ble de snipet av team mates når jeg skulle til å bruke dfib på dem.

 

og man blir litt overrasket over hvor lite enkelte ser seg rundt, jeg fulgte rett bak en kar i godt over 30 sec før jeg ga opp å skøyt han.

Jeg synes kanskje rush gjør det lettest å score knife/defib ettersom alle har nesa vendt samme vei. Særlig som forsvarer er det utrolig lett å flanke rundt og få masse lette bakfra-kills. Jeg fullførte den assignmenten på første forsøk som forvarer på Shanghai. Klatret opp på plassen med de første M-COMene etter at de var tatt, defibbet en sniper, skjøt en annen med pistol, og kunne spamme 40mm på angriperne som løp mot M-comene med ryggen til meg. Easypeasy:)

Endret av GHADBANDIT
Lenke til kommentar

det mest irriterende problemet jeg hadde med dfib kill var at jeg snek meg inn bak recons osv, så ble de snipet av team mates når jeg skulle til å bruke dfib på dem.

 

og man blir litt overrasket over hvor lite enkelte ser seg rundt, jeg fulgte rett bak en kar i godt over 30 sec før jeg ga opp å skøyt han.

Jeg gorde noe av det samme, snipa en dude (fienden, ikke teammate), rett før han skulle knife han. GIkk ikke opp for meg før noen sekunder senere, fikk dårlig samvitighet, ikke så lett å knife lengre, når det blir counteret om ikke bakfra.

Lenke til kommentar

Jeg gorde noe av det samme, snipa en dude (fienden, ikke teammate), rett før han skulle knife han. GIkk ikke opp for meg før noen sekunder senere, fikk dårlig samvitighet, ikke så lett å knife lengre, når det blir counteret om ikke bakfra.

Det er litt kjipt at du ikke kan gjøre det motsatte, dvs redde en lagkamerat som er i ferd med å bli knifet. Det ser ut som om du ikke kan avbryte animasjonen når den først har startet selv om du får poeng for killet før den er ferdig. Er ikke alltid du får avengerpoeng heller... pussig.

Lenke til kommentar

Hm. Det har skjedd med meg, midt i knife-animasjonen ble jeg plutselig knifet bakfra av en annen...

 

 

Edit: Og jeg venter alltid med å skyte dersom jeg ser at fienden har en av mine lagkamerater rett bak seg! Knapt noen ting som er mer irriterende enn å gå glipp av dogtags. :)

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Hm. Det har skjedd med meg, midt i knife-animasjonen ble jeg plutselig knifet bakfra av en annen...

 

 

Edit: Og jeg venter alltid med å skyte dersom jeg ser at fienden har en av mine lagkamerater rett bak seg! Knapt noen ting som er mer irriterende enn å gå glipp av dogtags. :)

 

Hva er greia med dog tags egentlig?

Lenke til kommentar

Å hjelpe teammates med ammo, healtpack eller revive gidder jeg ikke. Har større sjangse for å komme på topp på laget visst man lar være :)

 

Korrekt. Det man får poeng for er å ha en gønner som skyter raskt og har noenlunde grei stability eller hip fire-stats slik at du får inn tilstrekkelig mange treff før motparten, og i motsatt fall håpe at teammates reviver deg.

 

Ellers så får du greit med poenger av å ta flagg også, men det er ikke like moro.

Lenke til kommentar

Det var vell kanskje ikke noe stjerne trekk å gi 20 poeng for en standar revive, folk hadde revivet mye mer om de hadde fått full score alltid, var aldri mangel på revive i bf3.

 

Merket selv at jeg aldri gidder å ta en skikkrlig revive for full pott pga det blir alltid 2 utkom. 1. Padden treffer ikke å tiden går ut. 2. En annen tar en short revive før jeg fikk prøvd selv.

Lenke til kommentar

Regner med at det var sarkastisk ment men det beskriver jo godt hvor pill råttent BF-miljøet har blitt etterhvert. :(

Var jo selfølgelig sarkastisk, men det virker som at andre kjører på med den metoden. Du har to medics ved siden av deg når du dør, men ikke en kjæft gidder å gå for revive. Support folka er enda værre med at de ikke gir ut ammo uansett hvor mye du spør. Universal metode for å få ammo er å skyte et par skudd på dem, men de skjønner ikke hintet å skyter bare tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var vell kanskje ikke noe stjerne trekk å gi 20 poeng for en standar revive, folk hadde revivet mye mer om de hadde fått full score alltid, var aldri mangel på revive i bf3.

 

Merket selv at jeg aldri gidder å ta en skikkrlig revive for full pott pga det blir alltid 2 utkom. 1. Padden treffer ikke å tiden går ut. 2. En annen tar en short revive før jeg fikk prøvd selv.

Short revive å sleng ut medpacks, så får du 100 poeng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...