Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Har du prøvd å deaktivere "uPnP" i ruterinnstillingene dine? Det løste DC problemene mine og til to av medspillerne mine.

Har deaktivert uPnP nå ,så får håpe det hjelper :) Har prøvd alt her nå føler jeg. Oppdatert Punkbuster, satt klokk til standard, deaktivert SLI og installert drivere på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hatt noen dager pause fra BF4 fordi jeg ble så drittlei av at spillet klikket i vinkel hele tiden. Prøvde å spille litt akkurat å det holdt 5 minutter før BF4.EXE har sluttet å fungere. Forbanna makkverk av et spill! Dette blir nok mitt siste BF spill. Vet ikke helt hva som har skjedd med DICE siden BC2 som fungerte knall. Hadde aldri hitdetection problemer å spillet klikket ikke en eneste gang.

Hvis dette blir siste bf for deg, så slipper vi kanskje whining fra deg om problemene i BF 5 :p Nå mangler det bare at Vice sier det samme :p
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt mer problemer med et battelfield spill en bad company 2, det fungerer ikke den dag i dag en gang, det kresjet til skrivebord, .exe sluttet å virke, bluscreen, lyd bug, umulig å bruke med creative lydkort osv. Bf4 er faktisk en drøm i forhold til det bc2 var på 3 forskjellige maskiner jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Det er helt tydelig hvertfall at problemene ikke applikerer til alle. Kanskje BF4 burde godt foran som et godt eksempel og faktisk lagt til en unrecommended spec-liste? Der det står oppført hvilke hardware kombinasjoner de vet ikke vil fungere tilfredsstillende :p

Dårlig programmering og minnelekkasjer har den leie uvanen at de slår tilsynelatende helt tilfeldig til. Selv om man har to identiske PC kan de slå til på den ene og ikke den andre.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan forklare meg om det er mulig å få commander til å fungere på ipad? Jeg har bf4 til ps4 og prøver å registrere i ps store product coden min. Veit egentlig ikke hva jeg gjør. Må jeg aktivere den med ps4, eller kan jeg gjøre det kun via ipad?

midlertidig løst

Må logge på orgin bf4 på ps4 for å aktivere spillet (løkskalle :p )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis noen kunne tenkt seg noen å spille med en dag så er det bare å legge til ChristofferRudi :)

 

Edit: BALT3 som la meg til på Battlelog nå nettopp. Ser ut som du må gå gjennom vennelista de og slette eventuelle inaktive spillere da listen din er full. Maksimum er vel 100 av en eller annen merkelig grunn!

Endret av - Rudi
Lenke til kommentar

Hvis dette blir siste bf for deg, så slipper vi kanskje whining fra deg om problemene i BF 5 :p Nå mangler det bare at Vice sier det samme :p

Nå tror jeg ikke at det er jeg som har whinet mest her i tråden. Spillet har fungert ganske greit frem til nå. Tror faktisk det å deaktivere uPnP hjalp. Spilt noen timer uten problemer her nå :)

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

endelig dfib kill, stakkar recon spratt opp å slo hode rett i padsa :)

hehe, samme skjedde meg i går kveld. 64 player locker clusterfuck hardcore.

 

Klarte til slutt å få ein frag med straum-pedalane.

 

Til mi store sorg, ser eg dette i dag:

post-84194-0-09911000-1386311787_thumb.jpg

 

Så... Eg må altså få 1 pistoll kill, ein 40mm kill og ein defib kill på samme runde?

 

RageFaceBlackSS.png

Endret av BlastyTrasty
Lenke til kommentar

det mest irriterende problemet jeg hadde med dfib kill var at jeg snek meg inn bak recons osv, så ble de snipet av team mates når jeg skulle til å bruke dfib på dem.

 

og man blir litt overrasket over hvor lite enkelte ser seg rundt, jeg fulgte rett bak en kar i godt over 30 sec før jeg ga opp å skøyt han.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...