Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk ett tips om at XP Boost timeren ikke går nedover da man spiller som Commander, så man kan da få 200% XP-boost i flere timer i strekk! Noen som har testet dette? Har ikke spilt noe særlig commander, men om jeg skal gjøre det så kan jeg jo like gjerne hamstre litt poeng.

Men som Commander så får man vel ikke unlocks på noen av klassene såvidt jeg har skjønt. Eneste man da oppnår er å gåopp i rank?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller kun commander når jeg sitter på dass og driter (Ipad) og der kan jeg ikke bruke boosts så vidt jeg vet. :p Men hvis den buggen fungerer, er det jo lett måte og levle fort på. Har sev blitt MVP et par ganger som commander. Lett å få mye poeng på f.eks. Locker 64 player.

Slik har det altså gått med BF serien. Nå må man spille mot folk som sitter og driter! "I feel violated"! :ohmy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Irriterer meg at man ikke kan se om det er chopper eller jet air superiority, og rundene var i 3 min...

Hvordan kan man hindre at bf4 automatisk åpner seg, er jo fette irriterene.

 

 

Står jo tydlig i sever og kart beskrivelse om det er air superiority. Trodde alt var jet, har aldri sett en chopper air superiority.

 

post-140267-0-24768600-1386249792_thumb.png

 

Tiden ser du i server details

 

post-140267-0-45823200-1386249814_thumb.png

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

 

 

Står jo tydlig i sever og kart beskrivelse om det er air superiority. Trodde alt var jet, har aldri sett en chopper air superiority.

 

attachicon.gifbf4 air.png

 

Tiden ser du i server details

 

attachicon.gifbf4 tid.png

Jeg vet jo at the er air superiority men problemet er at jeg lurer på om det er med choppere eller jets når jeg joiner serverene.

 

Og det jeg mentet med tiden var at rundene er alt for korte.

Lenke til kommentar

 

Neia, har fått sagt klart ifra mange ganger hva jeg syntes om dette spillet ved release selv men da må man også kunne være positiv når de viser en innsats for å rette opp i dette. Vet om mange andre utviklere som har gitt ut ødelagte spill (SimCity/Rome 2) som ikke har stoppet dem i å pøse ut DLC`er og prioritere nysalg framfor fix.

 

EA pusher driten ut, og alt går til helvete på grunn av det. DICE jobber så på spreng for å fikse det.

DICE burde bli selvstendige på en ellerannen måte.

Lenke til kommentar

Jeg vet jo at the er air superiority men problemet er at jeg lurer på om det er med choppere eller jets når jeg joiner serverene.

 

Og det jeg mentet med tiden var at rundene er alt for korte.

 

Som nevnt, jeg har aldri sett chopper superiority. Alt trodde jeg var Jets.

 

Ticket tiden ser du tydlig på høyre side.

post-140267-0-62698000-1386250574_thumb.png

 

Vil du finne server med høyere tickets er det bare å bruke filter, f.eks kan du øke til 500-2000 eller noe.

post-140267-0-13273900-1386250699_thumb.png

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Adminsan kan ikke endre på ticket counten på air superiority luring...

 

Godt å se at du er så moden og sakelig når noen forsøker å hjelpe deg.

 

Hvorfor skulle det ikke gå an å endre? Jeg har sett Air Sup. servere med 200 og 500 tickets. Er bare noen tall på serveren det.

 

Kan ikke begripe at EA ikke vil tillate det.

Endret av AvidGamer
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg. Hater. Folk som svømmer under kartet og skyter meg i føttene. Hater dem. Intenst. I går lå det en hel squad under A på Floodzone og ødela hele matchen. Hathathathat. Er ikke spesielt fornøyd med å ikke få spilt CR-kartene eller AS heller. Blir bare stående og henge på lastebildet for kartene. Pene bilder da ihvertfall. Men hadde tenkt å begynne på den grusomme oppgaven å unlocke UCAVen. Og samtidig rasere KDen min. Min gjennomsnittlige levetid i fly er vel et sted mellom 5 og 10 sekunder. Så dette kommer til å ta tid. Og glede lagkameratene mine svært mye.

Lenke til kommentar

Jeg. Hater. Folk som svømmer under kartet og skyter meg i føttene. Hater dem. Intenst. I går lå det en hel squad under A på Floodzone og ødela hele matchen. Hathathathat. Er ikke spesielt fornøyd med å ikke få spilt CR-kartene eller AS heller. Blir bare stående og henge på lastebildet for kartene. Pene bilder da ihvertfall. Men hadde tenkt å begynne på den grusomme oppgaven å unlocke UCAVen. Og samtidig rasere KDen min. Min gjennomsnittlige levetid i fly er vel et sted mellom 5 og 10 sekunder. Så dette kommer til å ta tid. Og glede lagkameratene mine svært mye.

 

Hvorfor går du ned til dem? Trenger ikke det flagget for å finne. Hold deg unna stedet, så får de ingen å skyte, og går kanskje lei.

Lenke til kommentar

Han mener sikkert at noen har glitchet seg under mapet?

 

Og til alle som vil ha servere med høyere ticket counts, da må dere søke etter custom servere, de som står som official er bare helt default satt opp med lite tickets, samme som at hvis du skal ha admin rights på en server eller gjøre så du kan bruke commands ingame så må servern stå som custom.

 

 

Skal man ikke liksom ta objectives da?

 

Så lenge du har majoriteten av flagg så holder det, egentlig, men du kan fortsatt ha mange flagg og fortsatt tape hvis det andre laget er bedre til å drepe ditt lag.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...