Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper grunnen til at de har byttet fra server-side til client-side tracking av hva som skjer kommer av før, så ville spilleren med 10ms lagg hatt en kjempefordel vs han med 150ms lagg, og han med 150ms lagg ville utrolig ofte hatt deg midt i siktet uten å kunne treffe.

 

Litt spesielt er det på mange måter, ettersom det er helt vanlig med fiber nå, hvor man har 4-5ms ping, mens de fleste satt på adsl før, hvor pingen mer typisk er på 20-30ms. (Linje-latency, ikke ingame latency, som legger på litt i tillegg). Det kan kanskje ha noe med at det nå er helt vanlig med 64player maps, noe som nok hadde vært vanskelig med server-side tracking.

Helt på trynet egentlig. Som du sier så har de aller fleste bra linje nå og dårlig ping er ikke noe stort problem med såpass mange servere. Uansett så var det jo null problem i "gamle dager" å sikte litt foran, avhengig av hvor mye lagg du hadde. Trolig er det som du sier at de kjører en billigst (og dermed dårligst) mulig løsning pga. av serverkostnader. Med client-side kan de bare bruke noe billig søppel som server mens med server-side så måtte de ha oppgradert for titalls av kroner for å få bra ytelse...

Lenke til kommentar

Får ikke til auto quote på jobb pc, så jeg får vel gjøre det litt annerledes

 

@Feh. Det står ingenting om rank requierment, mulig det er rank 10. Jeg har litt progression på den nå i rank 11.

 

@Vice. Helt enig, dette spillet hadde nesten fler release problemer enn første COD Black Ops, og det er fremdeles folk som har problemer. Det er faktisk litt trist at de pushet så jevelig for å få utgitt.

 

Mer testing, mindre pushing.

 

Edit: La akuratt merke til at jeg må farme opp til battlepack for å få 8x sniper scope...

8x er jo best!

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...