Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel ikke "killed in action" bare man får én !punish? Mente man måtte ha noen TK under beltet for at det skal skje?

 

Noen servere bruker en plug-in som gjør at man personlig kan "hevne" en teamkill. Om du har teamkill på meg kan jeg bruke "!punish" for at du skal dø. I BF3 ble du bare "Killed by admin" og ikke registrert noen death, men er usikker på om det fungerer på akkurat samme måte i BF4. Andre servere igjen har en grense på antall teamkills du må ha før du blir drept/kick/ban.

Lenke til kommentar

Jeg sliter som faen med og holde meg i live som infantry på disse store mapsa. Den rocket launcheren du starter med sug jo ballesvetteX2000. Og disse båtene er jo sykt OP imo. :p

 

Meh. Båtene er ikke mer OP enn hva laget tillater. Stort sett tar jeg de alene, men hvis den virkelig gjør en innsats for å ikke bli sprengt ber jeg bare en kompis også equippe RPG/SMAW. Den MBT LAW raketten man starter med er pretty much useless mot... alt. Den treffer lett fordi den guider mot målet hvis raketten er i nærheten (innen en viss range av målet), men med 5 dmg som output er det liksom ikke noen vits. Har ikke testet Javelin enda, og SRAW er på neste unlock. RPG/SMAW fungerer heldigvis like godt som før.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med PB i dag, blir kicket hele jekla tiden....

Lasta ned PB på nytt, kjører som administrator, har rett snarvei...

 

ERROR
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'jihn' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med å finne baner med spillere på? Finner stadig få baner med folk på.

BF4 nådde popularitetshøyden sin for to dager siden. Etter det har bare færre og færre spilt det eller gått tilbake til BF3. Vent til "China Rising" kommer da vil flere få interesse for BF4 igjen i noen dager. :)

Lenke til kommentar

BF4 nådde popularitetshøyden sin for to dager siden. Etter det har bare færre og færre spilt det eller gått tilbake til BF3. Vent til "China Rising" kommer da vil flere få interesse for BF4 igjen i noen dager. :)

Det er jo lenge til China Rising kommer. Rart at kun 100 spillere spiller nå. Veldig urealistisk, kan være noe med nettet?

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

 

Noen som har problemer med PB i dag, blir kicket hele jekla tiden....

Lasta ned PB på nytt, kjører som administrator, har rett snarvei...

 

ERROR
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'jihn' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe

 

 

Merker problemer med dette jeg også. Fjerde runden på rad hvor jeg blir dc pga dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...