Gå til innhold

FlatOut-skaperne krasjer biler igjen (Win)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Le meg gjette, du har ikke spilt det Xbox 360 eksklusive Ultimate Carnage.

Selvsagt ikke. Et av de beste racingspillene men det var vel på feil maskin for deg stakkar.

• Liker 1
Skrevet

flatout 1 var gøy, resten av serien bare unødvendig repetering av det første...

Flatout: Ultimate Carnage var det beste bilkrasjespillet jeg har spilt vertfall. nr 1 var litt for stivt men det fikset de i nr 2. Synd nr 3 slaktet serien:(

Skrevet

Flatout: Ultimate Carnage var det beste bilkrasjespillet jeg har spilt vertfall. nr 1 var litt for stivt men det fikset de i nr 2. Synd nr 3 slaktet serien:(

jeg synest serien har kjørt på tom tank lenge nå... har prøvd alle spillene i serien, menn 1'eren er var min favoritt.

Skrevet

jeg synest serien har kjørt på tom tank lenge nå... har prøvd alle spillene i serien, menn 1'eren er var min favoritt.

utifra metacritic så er de fleste unenige med deg der:P

• Liker 1
Skrevet

FlatOut 1 og 2 (ultimate carnage) var fantastiske bilspill. Det var stor skuffelse at FlatOut 3 bare hadde navnet til felles med de tidligere spillene. Resten var noe helt annet. Dårlig spill og kynisk å selge under det navnet.

Skrevet

JIPPIIII Jeg syntes flatout 2 var og er suverent. Jeg prøvde å finne andre spill som kunne erstatte det men jeg fant ingen. Mange arcade krasjespill men for meg var flatout 2 perfekt!

Skrevet

Ble mange timer LAN med det spillet altså, herlig å mose rundt til lyden av Fall Victim - Alkaline Trio!

Forøvrig sykt mye bra musikk i det spillet!

Skrevet

Bare jeg som la merke til at ca. alle hjulene på bilene vi ser under ifra, henger i lufta? :p Litt mer jobbing med understellet så blir det bra vett! ;)

Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet

utifra metacritic så er de fleste unenige med deg der:P

Jeg er også tilhenger av første spillet. Kjørefølelsen og fysikken var helt anerledes, og etter min mening, _mye_ bedre, i det første spillet

• 3 uker senere...
Skrevet

Tror Flatout Ultimate Carnage er det spillet jeg har spilt mest på XBox.. Jeg og kameraten min kjørte en god del løp mot noen dyktige tyskere og franskmenn der vi ble riktig så gira (og en smule irritert)! :D

Skrevet

Le meg gjette, du har ikke spilt det Xbox 360 eksklusive Ultimate Carnage.

Selvsagt ikke. Et av de beste racingspillene men det var vel på feil maskin for deg stakkar.

Huff da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...