Gå til innhold

Dexter - Sesong 8 **Spekulasjonstråd** *Spoileradvarsel!*


Anbefalte innlegg

CMore Play har dexter meg 10 dagers "lag" etter premiere i usa.

 

Når det kommer til å omgå regionsperrer slik gnålern forslår er det også ulovlig, så man kan like godt få tak i en god 1080p kopi da. Eller strømme fra en 3.part side.

 

Visste ikke at det var ulovlig, beklager. :-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk vite mye om hun gamla i denne episoden, men føler det er noe mer som vi ikke har fått vite enda, er liksom noe som ikke stemmer helt. Er også litt usikker på om jeg liker den nye retningen serien tar, men kanskje litt tidlig å si etter kun to episoder.

Mye vi ennå ikke vet? Etter hele to episoder? :p

 

Ganskje kjedelig episode, imho. Den forrige var mye bedre. Det ble alt for mye "har jeg ikke sett dette før?" i forrige sesonger. Men det er jo bare andre episode, så mye både kan og vil skje i løpet av sesongen. Er nok mest spent på hva som skjer med Deb, til tross for at jeg aldri har likt dama. Synes ikke Jennifer Carpenter er en bra skuespiller. Vil ikke helt gå så langt som å si hun er ræva, men det er ikke langt unna, dessverre.

Lenke til kommentar

Hun skjuler mye, men er hun morderen denne gangen? Håper ikke det. Det hadde blitt for lettvindt og forutsigbart. Tror heller hun leder Dexter litt her og der og får ham til å tro han rydder uønskede individer av veien, mens Vogel i realiteten bare gjør det for å skaffe bevis mot ham. Problemet er bare å skaffe nok bevis mot ham for å få ham dømt, uten å samtidig skaffe bevis mot seg selv.

Lenke til kommentar

uff, synes de ga oss litt for mye hint om framtiden i dagens episode:

"The first rule of the code is dont get caugth, why did you not kill deb."(Indirekte sitat)

 

Den gode doktoren vil nok havne på dexters bord ja, eneste jeg lurer litt på er om hun egentlig har et ønske om å dø....

Lenke til kommentar

Det er vel ganske bekreftet at Hannah vil dukke opp igjen i denne sesongen. Noe annet hadde vært rart, med tanke på hvordan forrige sesong sluttet. Jeg har alltid trodd hun og Dex ville hatt et lite oppgjør, som at hun tok hevn eller noe sånt. Men i denne episoden begynte jeg å tenke på om hun heller dukker opp som vitne i rettssaken mot Dexter?

Lenke til kommentar

Det er vel ganske bekreftet at Hannah vil dukke opp igjen i denne sesongen. Noe annet hadde vært rart, med tanke på hvordan forrige sesong sluttet. Jeg har alltid trodd hun og Dex ville hatt et lite oppgjør, som at hun tok hevn eller noe sånt. Men i denne episoden begynte jeg å tenke på om hun heller dukker opp som vitne i rettssaken mot Dexter?

Enig. Det hadde vært interresant.

Lenke til kommentar

Nja, Vogel er nok mye rart, men morder? Jeg tror faktisk ikke det. Hun er mer typen til å sitte i bakgrunnen og dirigere folk til å gjøre det hun vil, uten å faktisk gjøre noe selv. Ikke glem at hun hjalp Harry med den koden, for å få Dexter til å bli en seriemorder. Hun kunne like gjerne ha fått Harry til å innse at Dexter burde ha blitt lagt inn på et sinnssykehus og fått hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...