Gå til innhold

Dexter - Sesong 8 **Spekulasjonstråd** *Spoileradvarsel!*


Anbefalte innlegg

Live intervju med Michael C. Hall på Kevin Pollak's Chat Show akkurat nå på youtube. :) Blir sluppet i podcast format enten torsdag denne uken eller neste uke, for de som liker slikt. Snakker en god del om Dexter faktisk. :) Har holdt på i snart to timer nå.

 

Live link: http://www.youtube.com/watch?v=X3KvE3TnwgI

 

Hvis noen er våkne enda. :)

Endret av Marbash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi skaper liv i tråden igjen!

 

Etter mange uker vet vi nå at:

 

- Episode 10 blir filmet, og det er kun 2 episoder igjen før produksjonen er offisielt ferdig.

- Det skal foregå (SPOILER) et stunt som inneholder en bil. (Kanskje ikke så veldig spoiler..)

- Random Dexter Fact - Jeff Lindsay (Skaper av Dexter) har gitt ut den siste boka i serien om Dexter.

- Jennifer Carpenter var nominert til Critics' Choice Award, men vant ikke.

- Produksjonen avsluttes 9.juli

- Julian Sands er bekreftet som gjesteskuespiller. Jeg har ikke kjennskap med skuespilleren, men han har tydeligvis spilt i The Girl with the Dragon Tattoo.

- Yvonne Strahovski har fått Theatre World Award, men dette var ikke i forbindelse med Dexter.

 

 

Sånn. Nå går jeg og legger meg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til de som ønsker å høre litt om Michael C Hall og hand prosjekter, hvordan har startet karrieren og pågående projekter. Så har podcasten nå kommet ut, både som kun lyd, og som video. Ligger på Kevin Pollaks ChatShow sin kanal på YouTube, eller på kevinpollakschatshow.com

 

Gleder meg for øvrig veldig til i morgen tidlig, skal ikke se helt bort ifra at det blir en på kanten av loven ledlasting lagt til i torrent programmet. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...