Gå til innhold

Dexter - Sesong 8 **Spekulasjonstråd** *Spoileradvarsel!*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sneak Peak:

 

 

Mer informasjon :D nå vet vi at Debra er undercover på en sak så det forklarer vel at ho ser å ustelt ut. Hun er et følelsesmessig vrak som ligger med alle de feil menneskene, men det er jo ikke noe nytt for henne.

 

Kan bli litt artig å se hvis Dexter må ta mer storebror rolle i sesongen.

Lenke til kommentar

Michael C Hall fornøyd med at Showtime skal la sesong 8 forbli den siste http://insidetv.ew.c...-dexter-ending/

 

Jeg er enig i den besluttningen der! La oss ikke dra det lengre enn nødvendig. Hvis vi ser bort i fra det som man kanskje lurer på om Hannah m.m. så er det egentlig ikke noe mer å fortsette serien for. Så å avslutte en sinnsykt bra serie på topp er vel i alles interesse? :)

Lenke til kommentar

Vel, du har jo blinde fansboys som sikkert vil ha serien gående forever. Men sure ja, de fleste vil vel at en serie skal gi seg på topp. Men den er ikke på topp i noe annet enn seertallene vært de siste årene. Sesong 7 var god, men ikke så god som mye av de tidligere sesongene. De siste episodene var jo et drag inntil LaGuerta ble skrivd ut.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hehe, ser folk er nærmest i sjokk, og sinte og skuffa i en del av kommentarene på Facebooksiden til Dexter, på nyheten om at neste sesong er den siste. Personlig syns jeg det er noe av det bedre som kunne skjedd serien. Elsker den, men vil at det skal ta slutt på en bra måte. Storfornøyd med at serien nå får en avslutning. :)

Lenke til kommentar

Hvordan kan du si at du er fornøyd med at det slutter når du ikke vet hvordan det slutter?

 

Jeg kommer til å bli sinna hvis det er en slutt som ikke er Dexter verdig.

 

EDIT: Spartacus spoiler:

 

 

Hadde ikke Naevia blitt kuttet opp og drept i siste episode av Spartacus hadde jeg hatet at det ikke ble en ny sesong av Spartacus, men siden ho ble drept kunne jeg puste lettet ut og roe meg med at det var slutt

 

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Fordi all erfaring tilsier at serier får bedre og mer verdige slutter når forfatterne får klarsignal om å avslutte, i motsetning til at serien blir kansellert på kort varsel fordi seertallene har gått ned, og at forfatterne ikke får noen sjanse til å planlegge en ordentlig slutt.

Det er riktig at jeg kan ikke si at jeg er fornøyd med slutten, for den vet jeg ikke hvordan er, men skaperne av serien har visst at sesong 8 blir den siste siden de startet å lage sesong 7. Dette kom også godt frem i forrige sesong, med at ting plutselig fikk fart på seg. Nå har de fått tid til å legge opp til avslutningen, og da har jeg tro på at de får gjort det på en god måte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Må si det blir rart og ikke avslutte Dexter sesongen rundt juletider i år, men like bra blir det helt sikkert. :) Ser det er flere som har tenkt samme tanken som meg her, om at det ligger an til å bli en bedre slutt siden forfatterne har fått to sesonger på seg til å bygge opp mot en fantastisk slutt. Veit ikke om jeg tør tenke tanken på hvordan serien skal avsluttes enda da det er så mange små twister som kan sørge for en annerledes slutt. Så jeg må bare kaste meg på og enjoy the ride as it unfolds. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...